goedemiddag meiden…weekend…eindelijk weer een zonnetje, gisteren een verjaardag, en morgen een verjaardag, vandaag de boel strak getrokken…mooie berichten uit zeeland gekregen, en voor de rest ff niets…heb helemaal nergens zin in, zal wel weer over gaan…
En ik weer thuis van alweer de 3e zaterdag werken in het Resto. Wel moe, maar dat geeft niet. Heerlijk, die goede berichten van Toos! Nu wat in huis klungelen, misschien askim vanaaf, maar denk het eigenlijk niet. Maar morgen wel iig. Heb net goed spul voor eelt aan m’n voeten gehaald, ik denk vanavond maar eens lekker verzorgen. Dat hebben ze wel verdiend! @ Beps weer volop aan t werk @ Viva in de relaxstand @ Raak op stap??? Waarheen??? @ Marions askim komt deze maand!! @ Crazy zit weer lekker in M. @ Turist extra lange vakantie gehad, superverr’as’sing! @ Roanna:kus:
** Fijn weekend verder allemaal!
Zo, zijn we weer want kreeg sms dat ik vanaaf visite krijg dus eten we lekker thuis. We waren in Naarden geweest, moesten/wilden stof uitzoeken voor een bankje en daar zijn we goed voor geslaagd dus me happycheercheer
Beps : weer thuis en morgen dagdienst
Miere : ook weer gewerkt en vanavond een grote beurt voor de voetjes, lekker hoor
Trl : toch nog genoten gisteren
Marion : moe maar toch moed verzameld om huisje beetje bij te houden. Jaja moet wel he want het is bijna zover…
Viva : meissie, helemaal nergens zin in…:kus::kus:
zo ik ook weer boven water hahaha. Nee hoor gisteren gewerkt en ik moet zeggen pffffffff was kapot!!!
Vanmorgen weer gesport en wezen winkelen, moest nieuwe korte broeken, rokjes ed hebben want alles was te groot van verleden jaar.
Maar goed ik heb 1 korte broek en een paar UG# slippers en het erge is is heb ook al UG# sandalen gekocht maar goed die dingen lopen lekker. @beps: ook weer lekker gewerkt en rubbie koopt leuke dingen @marion: beetje gieperig @mierre: is wel moe van het werken maar het geeft niets en is thuis aan het klungelen
@ turist extra lange vakantie gehad!! lekker hoor @cyn: heb jouw een poosje gemist hier. hopelijk gaat alles goed???
[SIZE=4][COLOR=darkgreen]:NETHERLANMiere: 15 mei Rotjeknor :NETHERLAN[/COLOR][/SIZE]
Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
Raak,een ritje gemaakt naar Naarden,mooi stadje zeggen ze,zou het niet weten heb er wel familie wonen ergens aan het water,maar nooit geweest.Jullie in elk geval geslaagd.
Marion,toch maar naar verjaardag geweest,vandaag uitslapen dan maar.
Cyn,we zitten al in mei…
Miere,druk gewerkt.
Beps,vrij vandaag,of werken.
Bloem,hoe gaat het met jouw?
Viva,rustig aan doen he…
Vandaag naar me cluppie,de laatste competitiewedstrijd van het seizoen,zitten in Nijmegen op de eretribune eens kijken hoe dat is
Goedemorgen :
Trl : heel fijne dag, vooral aan het einde hoop ik, dan hebben wij ook wat meer plezier cheercheercheer
Beps : werkse vandaag
Marion : wij vandaag naar het limburgse, gaan naar Roermond
Iedereen een heel fijne zondag, helas moeten we zelf het :zon02: zijn
Een goede morgen vanuit een nat brabant …
Geen wakeup call vandaag maar ff op msn dus klaarwakker intussen. Zo meteen maar aan de was, je moet wat doen he
@cyn: oke!! Fijn dat het prima gaat haha @marion: clienten hebben een super dag gehad om 10:30 de aubade toen hebben we geborreld en ´s middags hadden ze een shantykoor. @trl: veel plezier met je cluppie! @linda: jij ook metje cluppie het is en blijft spannend!!
Nou even snel gekeken, allebei begonnen om 14.30 beide staan voor, Twente met 1-0 Ajax met 3-0, maar dat zou voor Ajax niet genoeg zijn dus…die hebben winst nodig tegen verlies van Twente…dus zo zou Twente voor de 1ste keer landskampioen kunnen worden(zoals al gezegd, mij maakt het niet uit, maar ik weet wel waar het over gaat haha)