Turkish Tea Time

Goedemorgen G.

Allereerst even G. feliciteren. Dus hierbij G. Van harte gefeliciteerd met je verjaardag van Ronny en Anky en hopen dat je lekker verwent mag worden vandaag. Hiep, hiep, hoera, G. alweer 3 jaar. Leuke dag!!! :dag:

Jou papa, mama en grote zus M. ook van harte gefeliciteerd. :cheer:

Dank jullie wel dames, ik ga het hem laten zien!!!
Net snel langs de supermarkt en nu weer op naar het KDV om te filmen als het verjaardagsfeest wordt gehouden.

Mogge meiden.

Iedereen weer nuchter en uitgebuikt van gister?

Tjonge… wat een feest was he. Ik zal straks ff proberen een kleine impressie via YT hier te plaatsen van het feestje op de rotonde.

Iedereen een hele fijne dag gewenst, want weet nu even niks meer te zeggen. lol2

En dan krijg ik ook zo vroeg al van de mooie mailtjes, nou iedereen heeft er een terug hoor, als het goed is. lol2 :dag:

mogguh

brak hier… alle systemen liggen eruit, kan nix doen :frowning:

@ MK gefeliciteerd met G’s 3e verjaardag!! jippiee!! gefeliciteerd

Dit kwam ik tegen vanmorgen…

Lieve Heer…
De afgelopen jaren heeft u Andre Hazes(mijn favoriete zanger) Patrick Swayzy(mijn favoriete acteur) en daarna Micheal Jackson(mijn favoriete danser).
Ik wilde u alleen doorgeven dat DUITSLAND mijn favoriete elftal is
Dank u wel…

(lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2)

Als jullie m niet leuk vinden zeg het alsjeblieft, kreeg op het hondenforum iemand zoooo over me heen… dat ik daar gewoon niet meer kom.
Dan kan ik m weghalen

beps,vind het geen probleem hoor… Kende hem al

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

Echt… ik vind m gewoon leuk, grappig enzo… kreeg m binnen als sms van een vriendin, denk: ik zet m ‘online’… (had m op FB nog niet gezien, daar heeft hij ook blijkbaar gestaan)
Dus op dat andere forum reageerd iemand: Ik vind m absoluut niet grappig, maar dat zal wel aan mij liggen…http://www.barfplaats.nl/forum/Smileys/animated/lipsrsealed.gif

Dus ik antwoord dat ik overtuigd christen ben, en behoorlijk vredelievend.
dus dat het aan haar lag(als geintje)

Krijg ik als reaktie: Ga jij dan maar vredelievend tot je god dit gebed bidden…

Vandaar dat ik jullie dit vraag… wil geen aanstoot geven, maar wil ook niet hier zo beledigd worden vandaar…

@Beps: Ik had 'm van de week ook al gekregen en kende 'm dus ook al. Ik stoor mij hier echt niet aan, dus zou zeggen… lekker laten staan. Een geintje moet kunnen. Ik denk dat HIJ dit wel begrijpt.

Kan er nog even bijzeggen, dat ik die mail van een ook zeer gelovende nicht kreeg, waar je het dan niet van verwacht eigenlijk. Nou, als zij zoiets stuurt… lach ik er juist nog harder om.

Trek je het je niet teveel aan. Kompgoeschratje. :kus:

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc4/hs093.snc4/36023_111001815615720_100001177058718_70017_3086375_n.jpg

Octopus Paul: Duitsland vliegt er uit
Bron: www.gelderlander.nl
6 juli

OBERHAUSEN - Het orakel van Oberhausen weet het zeker: woensdagavond is het afgelopen met de Duitse nationale ploeg. Dat is althans de voorspelling van de Duitse octopus Paul. Het onderwaterdier voorspelt dit wereldkampioenschap de resultaten van de Duitse nationale ploeg. En wat blijkt? De octopus uit het Sealife Aquarium in Oberhausen heeft tot op heden nog altijd bij het goede eind gehad. Voorafgaand aan elk WK-duel hebben de verzorgers van Paul telkens twee glazen kommen in het aquarium neergezet met daarin de vlaggen van de desbetreffende landen. Tot op heden wist Paul elke keer de juiste vlag te vinden, waardoor de Duitse supporters zijn gaan geloven dat de octopus voorspellende gaven heeft. Nu beginnen de Duitse supporters toch voorzichtig te twijfelen aan Paul. Voorafgaand aan het halve finale duel met Spanje, liet de octopus de Duitse vlag links zitten. Vol overtuiging nam Paul plaats op de Spaanse vlag. Als het orakel van Oberhausen gelijk heeft, dan is het na woensdagavond dus afgelopen voor de nationale ploeg.

Als dit toch eens waar mocht zijn…:wink:

@ beps lekker je eigen ding doet… laat ze maar lullen…

ik ben echt helemaal happy! werd net gebeld door iemand van een bedrijf, die wel iemand zoeken zoals ik, die wil helpen met een groot project op internet. deels marketing en deels schakel tussen klant en technische dienst voor bugs en problemen enzo. ik heb dus volgende week een meeting met hem, de stakeholder, de marketing wup en nog iemand, om te kijken, hoeveel uur, wie me begeleidt, wat ik kan doet etc.etc.
Heb duidelijk aangegeven dat ik echt NET met mijn studie begonnen ben, maar dat vonden ze allemaal geen probleem. ze zoeken iemand met affiniteit en enthousiasme… nou: you gotz me!

weet niet of het echt allemaal zo perfect is, als het klinkt, maar tis in ieder geval iets! tis geen baan, maar meer een soort van internship/stage om mn studie te kunnen toepassen in de praktijk.

blij blij blij

@BLOEMMIE!!! Ohhh als dat nou eens net zo perfect zou zijn als het klinkt…ik duimduimduim voor je…(en dat nederland wint zondag ;))

Beps : ik vind het wel humor hoor !!!
Bloem : nou meissie misschien is dit echt wat je zocht, zal duimen
Roanna : ben benieuwd naar je filmpje

heb zelf al ff gekeken op youtube naar filmpjes, makkelijk te vinden en echt wel vet

@ beps first thing first !! :slight_smile:

@Bloemmie: First vanavond… en als ik die vette octo moet gaan geloven… spelen tegen spain hihi

@beps: ik vind hem ook grappig hoor:)
kende hem ook nog niet.

verder iedereen allemaal nog gefeliciteerd…Wow echt super!!
@Bloem: ik duim met iedereen mee…

Ohhh nog 1,5 uur…Vind vanavond ook wel een soort van spannend…

@beps: ik had dat ook al gelezen op hyves, vind m zelf erg leuk! jammer dat niett iedereen dat zo vind

@roanna en kokkie: bedankt voor jullie kaartje!

@mk: gefeliciteerd met G. Leuk feestje gehad op kinderdagverblijf?

wat een slaapverwekkende wedstrijdlol2lol2