Turkish Tea Time Deel 5

O toppie Filliz!!! Ik wens je veel veilige kilometers en veel plezier.

Heb je geen bruinachtige foundation Jill. Daar verdoezel ik het weleens mee als ik ze heb. Gelukkig niet vaak!:embarrese

Jammer dat ik die geboorte moet missen.

Ja heb ik al geprobeerd,maar dekt niet helemaal.
Ik heb sinds ik ziek ben altijd wallen maar s´avonds is het nog veel erger.

Denk je dat het vanavond nog gehaald zal worden dan?

Jee Jill. Wat zie je er nu mooi uit Je kunt zo wel mee hoor! Knap zeg!

Haha en dat voor dat oud vel,trouwens ik ben eigenlijk altijd opgemaakt,al ben ik nog zo ziek,of lig ik in het ziekenhuis ik moet dat van mezelf,ik voel me dan gelijk ook beter.
Natuurlijk halen jullie dat vanavond nog.

Nog een kleine 50 als jullie met vijven elk 10 berichten schrijven dan is deel 6 een feit.

Ik bedoelde een dikke 50 ,ja ja zo gaat het ook.

Nou lieverds,ik ben weg een fijne avond allemaal en misschien kom ik nog langs om beschuit met muisjes te eten.

DOEEEEEIIIIIIIIIII

Zo nog 50 dus,doe jullie best he!

Maar Jill toch!! Ik ben nog ouder dan jou, maar dat even terzijde, zelfs ik heb nog geen oud vel. Dus jij ook niet hoor!

Ik maak me ook elke dag op. Meteen s,morgens na het douchen, huppakkee en klaar ben ik weer voor de hele dag!

Nog 49

@Filiz
Heel veel plezier met je autootje. Rij voorzichtig!

@Jill
Snap dat je je beter voelt zonder die wallen. Maar je bent ook met wallen een mooie vrouw want schoonheid zit van binnen!!!

@Beppie
Klinkt lekker die knoflooksaus van je!

Zo is dat Marion2.

Oke Jill, een hele fijne avond zo met BBQen… en eet smakelijk.

Roanna

Yes het zit erop: weekend! Heerlijk! Deze week is me 100% meegevallen, heb echt lekker gewerkt. Maar nu is een beetje tijd voor mezelf wel lekker. Heeft geen zin om hier alles bij te lezen want loop véél achter…Morgen naar Arnhem en zondag nog lekker niks gepland. Waarschijnlijk lekker een dagje voor onszelf, uitslapen, ontbijten, beetje lezen, lekker! Vandaag over precies zes weken mogen we weer naar Turkije, heb er zin in!!

X Dia

@Dia
Geniet maar lekker van het weekend. Je hebt het dik en dubbel verdiend!!!

@Dia: Gefeliciteerd met het overleven van deze week!!! En voor mij nog 38 dagen!!! Over die 38 zit ik ook al in het vliegtuig dus(hoop ik hihi)

@Filiz: Geniet en veel veilige en leuke kilometers!!!

@Jill: Ik maak me steeds minder op, alleen als ik moet werken!!! Ik was best een dametje altijd zeg maar, maar sinds ik op kantoor werk, en elke dag op paasbest moet, wil ik als ik vrij ben gewoon lekker rondhupsen!!!

Vanavond lekker niets, met zn 2en op de bank, pootjes omhoog, niets doen
HEEEEEEEERLIJJJKKKK!!!
Kom wel af en toe langs om de geboorte van deel 6 mee te maken dus
:wave:

@Marion: Vandaag alles net ff beter onder controle?? Probeer wel nog steeds de leuke dingen van je ventje te zien, want dat is iets wat ik veel zie gebeuren. De mannetjes hebben last van de ziekteverschijnselen, en de ouders zien steeds meer alleen de ellende, en dus niet meer de leuke dingen van hun kinderen. BLIJF VAN HEM GENIETEN!!! Kuss
:wave:

Ja, weekend!!!
Eindelijk.
Zal ik ook ff helpen naar deel 6??

@Bep, lekkere knoflooksaus maak jij. Ik maak het meestal gewoon met fritessaus, wordt ook altijd erg lekker gevonden door iedereen.
@Filiz, veel pleziet met tootootje!! En doe voorzichtig. (sprak moeke!)

Ik ga maar m’n SB macaroni maken met reorbakgroenten en kip. 'k heb m’n bakje konijnenvoer al op!
Xx Mar