thanks allemaal, zal voorzichtig doen hoor;)
@jill…veel plezier vanaaf!!
@dia…lkkrt het werk erop zitten en nu genieten!!
@llemaal…heel fijn weekend!!
maaruhh…muisjes, geboorte?? heb ik iets gemist? wie is zwanger?
liefs
thanks allemaal, zal voorzichtig doen hoor;)
@jill…veel plezier vanaaf!!
@dia…lkkrt het werk erop zitten en nu genieten!!
@llemaal…heel fijn weekend!!
maaruhh…muisjes, geboorte?? heb ik iets gemist? wie is zwanger?
liefs
De geboorte van deel 6 zoals Jill het noemde.
Oh Miere011, wat ben ik blij dat ik niet hoef te Sonja Bakkeren. Ik lust echt geen pasta en dergelijke.
Lekker he Diamond, nu een heel weekend voor je zelf en dan alleen maar leuke dingen doen.
Gr… Roanna
@Beppie
Gaat weer een stukje beter vandaag hoor. Ben nog niet supervrolijk maar dat hoeft ook niet. Vanmorgen goed gesprek gehad met mijn moeder en dan komen soms toch weer de tranen, en dat mag ook, haalt de druk wat van de ketel.
Begin is gezet in ieder geval vandaag en dat geeft ook weer wat rust. Vanmiddag bij de dokter geweest en die heeft een fax gestuurd naar de GGZ en gevraagd om een spoedafspraak. Moet maandag bellen wanneer we terecht kunnen. En de leuke dingen van hem…maak je geen zorgen…hij zorgt er wel voor dat ik die blijf zien
. Vanmiddag in de wachtkamer sprak hij de mevrouw aan die ook zat te wachten:
Moet de dokter iets bij u doen zo meteen? Bij mij niet denk ik, toch mam? Ik ga alleen maar om wat met hem te praten want heb soms buien. Of misschien dat hij nog even met die hamer tegen mijn benen gaat slaan om te kijken of mijn effecten nog goed werken.
Schoten beiden even in de lach.
Hoor net trouwens op BVN bij het Belgische nieuws dat er een bomaanslag was in Adana, er zijn 3 bommen afgegaan en de aanslag is opgeëist door de PKK.
alweer erg, schijnt niet op te houden daar!!
Hmmm heb er nog niks over gehoord.
Jullie hebben je best gedaan tijdens mijn afwezigheid hebben jullie lekker gekletst.
Vandaag een nieuw recept geprobeerd. Stond in zo’n roddelblad.
Erg lekker. Stukjes kip, prei gember, sla en aardappelpurree.
hhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.
Had eerst mijn twijfels.
Morgen turks kokoen na mijn werk weet nog niet wat, maar zaterdags vind ik het leuk om wat aparts te maken.
En Turks is mijn favorit.hihihihihi
Groet
Oh Marion2 wat schattig en bijdehand van hem.
Bij mijn schoondochter in de familie hebben ze ook zo’n kindje. Ook van 9 jaar! Toen onze zoon en schoondochter gingen trouwen (april j.l) mocht hij de ringen op zo’n kussentje aanreiken en ik heb zo genoten van dat gezicht van dat joch. Heerlijk dan! Hij was zo trots!
Gelukkig heb jij ook veel geduld en begrip en dat scheelt ook wel. Niet iedereen kan dat! Ik vind jou ook geweldig, als ik je verhalen zo lees, hoe jij er mee om gaat.
Het beste ermee hoor! Groetjes Roanna
Bij 2 bomexplosies in de stad Adana, in het zuiden van Turkije, zijn vrijdag zeker 17 mensen gewond. Onder de slachtoffers zijn er 8 politieagenten. De bommen ontploften in een residentiele wijk, waar mensen aan het lunchen waren. 4 politieauto’s en winkels raakten beschadigd. Wie achter de aanslag zit is nog niet bekend, maar de afgelopen maanden zijn Koerdische extremisten zeer actief in Turkije.
Dit stond erop de vtm teletekst.
Gek eigenlijk dat nederland er helemaal niet over bericht.
Groet jac
@miere
Heb je gesmuld van je macaroni? Ik ben daar wel wat makkelijker mee geworden, ik maak nu gewoon bami, nasi of macaroni (wel met heel veel groente) en schep een bescheiden bordje op. Ik zorg dan wel dat er niet teveel stukjes kip tussen zitten. Leuk trouwens dat je ook met SB ben begonnen.
@marion
Goed dat je hulp krijgt voor je zoon, je wilt toch het beste voor hem. Lief hè als hij dan zo vertelt in de wachtkamer!
@bep
Jammer dat de puber gezakt is en dan moet hij ook nog zo lang wachten totdat hij weer af mag rijden.
Goed nieuws trouwens dat je voorlopig nog niet hoeft te werken, weer even een zorg minder.
Heb niet helemaal alles teruggelezen, hoop niet dat ik veel mensen vergeet.
@jac
Ik schrik altijd van dit soort berichten, al die onschuldige mensen die er weer de dupe van zijn.
Op verzoek van Bloem dit bericht verwijderd.
Hans.
Dertien gewonden door aanslagen in Turkije
ADANA - Bij twee bomaanslagen in het centrum van de Zuid-Turkse stad Adana zijn vrijdag dertien mensen gewond geraakt, van wie een ernstig. Onder de gewonden van zijn vijf agenten en twee leerling-agenten, aldus de politiechef van Adana. De verantwoordelijkheid voor de explosies is nog niet opgeëist, maar de afgelopen maanden hebben Koerdische extremisten een reeks van aanslagen in Turkije gepleegd.
http://www.telegraaf.nl/multimedia/archive/01609/adana_1609891b.jpg
© 1996-2004 Uitgeversmaatschappij De Telegraaf B.V., Amsterdam. Alle rechten voorbehouden.
@ bloemmie: meid wat is er toch allemaal aan de hand met je. Het is zo moeilijk om te reageren op wat je schrijft.
Het lijkt wel een soap, sorry dat ik het zo noem.
Ik begrijp je volkomen. Het is ook moeilijk voor vooral omdat alles weer terug komt.
Heel veel sterkte!!! dikke knuffel
@bloem
Vreselijk zo’n collega, ik word haast nerveus van haar al ik alleen jou verhalen al lees. Een gesprek met haar is niet leuk, maar ben je niet bang dat het anders gaat escaleren. Je loopt zo op je tenen, dat kan natuurlijk niet goed blijven gaan. Misschien is het beter om dat voor te zijn???
MKK: ik ook de onschuldige mensen lijden er onder.
Dat is nu net met libanon en israel.
En ach noem maar op.
Het is gewoon triest allemaal.
Groet
Heb een hele grootte fout gemaakt ik bedoelde MK ipv dat andere.
nog 24 nu het schiet nu eindelijk op!!!
He bloem,
jammer dat het nog steeds k* gaat met je. Toch denk ik dat het heel goed zal zijn om een rustig gesprek te hebben met je collega, dat is het enige wat de lucht (op dat gebied tenminste) op kan laten klaren. En als het een beetje goed gaat, dat gesprek, zal je daarna weer meer plezier in je werk hebben, denk ik.*
Dikke knuf, XXxx Mar
zit toch ff nog wat paginaatjes ouwerwets geouwehoer terug te lezen…GAAN JULLIE HET NU ECHT OVER SHOARMA HEBBEN???..ARCH!! wat doen jullie me aan! hahahaa
tja…wat mij betreft mag de soap stoppen hoor, heb er nu langzamerhand schijt en schijt genoeg van. wanneer heb je nu eindelijk iets verwerkt??? pppfff
@jac
Ik had al een vermoeden dat je mij bedoelde ![]()
jaja shoarma van beppie met knoflooksaus hmmmmmmmm. ook erg lekker hoor. hihihihi