Turkish Tea Time Deel 5

O sorry Bep,ik wist het niet.
Je spreekt altijd zo liefdevol over hem en ik nam gewoon aan dat het jullie zoon is.Dom he.
Jeet nog zo lang wachten ocharme.

O lekker knoflooksaus,en je maakt die zelf?
Dan wil ik als je tijd hebt wel eens het recept.

Haha Roanna wat is daar verkeerd aan?

@Jill: geen sorry en niet dom. Kan het me helemaal voorstellen. Ja ik hou ook gewoon van dat joch, maar dat mag gelukkig. Hij heeft vandaag ook gezegt dat hij het ook wel mist hier, niet terug hoeft, maar gewoon de ontspannenheid mist. Ja jammer joh, maar gelukkig komt hij dan gewoon ff langs!!!
Maar nogmaals, geen sorry(kan je idee begrijpen) en niet dom(vind het fijn dat ik dus op de juiste manier overkom!)

En nu echt de saus maken hihi
:wave:

@Knoflooksaus:

2-3 teentjes knoflook
1 grote pot creme fraiche
flinke scheut slagroom
wat peterselie
poeder canderel of andere poeder zoetstof

mix slagroom/‘suiker’/peterselie door elkaar;
knijp de teentjes knoflook door de pers en roer door
doe de creme fraiche erdoor, goed roeren
eventueel iets soepeler maken met water(voorzichtig snel te veel!)

1-2 uur laten staan!

KLAAR SMULLEN MAAR

Houd er rekening mee, dat door het rusten de knoflook sterker gaat smaken. Je kunt het ook bewaren(ong 1 week) maar dan word de knoflook heeeel sterk en moet je het met creme fraiche afzwakken

Jammie,lijkt me lekker ik ben gek op knoflook dus hoe sterker hoe lekkerder,ik heb het opgeslagen.
Thx Beppie

NOG 74 TE GAAN!!!

Nu nog 73.

Daar is niks mis mee Jill. Maar het ligt bij mij altijd warm op de maag, zal ik maar zeggen. Eigenlijk hou ik ook helemaal niet zo van vlees, dan enkel en alleen zo’n kipfiletje. Ook als ik ga BBQen.

Doei :wave: Roanna

@ Bep:O ja Bep, bedankt ook voor dat recept om zelf knoflooksaus te maken. Mmmmmmmmm lijkt me lekker!

Ik hou ook wel van een lekker kippetje,maar nu even niet met die bij julie in nederland

Met die vogelgriep?? Extra voor hetzelfde geld!! HMMMM
Nee ik maak me niet druk!! Weten jullie ook wel dat je van leven ook dood gaat??? Nee als ik zin heb in kip eet ik dat!!

Saus klaar, hmmm lekker hoor!! Nu ff laten staan. Iets sterker gemaakt, dan is het sneller klaar!! HMMMM

@Jill: Hoe laat ga jij naar de BBQ?? Of gaat het niet door en eten jullie gewoon thuis???

Nou, ik ga ff samen met manneke afwassen, want ja, een vaatwasser hebben wij niet. Maar ach, nu heb ik een, met levenslang garantie als mijn man het ff doet. Hij wast, ik droog en ruim op. Gezellig wel toch?

Tot laterssss. Gr Roanna :wave:

We moeten tegen kwart na 7 daar zijn,dus heb nog effe tijd.
Tussendoor zit ik me op te tutten in de hoop deel 6 nog mee te maken.

Zeker gezellig,ik heb een afwasmachine maar toen die kapot was deden we samen de vaat,hartstikke gezellig.(voor even toch)

joehoe!!

ik heb hem!!

ben er duz vanaaf ook niet als deel 6 wordt geopend!!

dikke kusz…

Wat heb je Filiz?heb ik iets gemist?
In elk geval een fijne avond

Wat een ellende ik heb nog een hele avond voor de boeg en ik ben me toch moe.
Ik krijg mijn wallen niet verstopt,iemand tips?

Autootje Jill.

Veel plezier ermee Filiz. Kijk wel goed uit hè?

Zit ik nu helemaal alleen?