Turkish Tea Time Deel 5

NOG 99 TE GAAN!!!

@fransijn…meid, neem de tijd die je nodig hebt!! hoop dat je het een plaatsje kunt geven. nogmaals heel veel sterkte, ik denk aan je.

dikke kus

hehe ben ik weer internet valt steeds uit.

Goedenmiddag dames.

Ik ben net klaar met bijlezen. Poeh zeg!

Nog …97 te gaan. Ik kom vanavond denk ik, nog wel ff helpen duwen voor de 600 te halen.

@ jill: Fijne BBQavond en geniet ervan hoor!
@ Fransijn: Nogmaals veel sterkte en hou je haaks.

Alle anderen een heel goed weekend en wie weet tot vanavond. Moet nu eten koken.

O ja, hier was het best aardig weer vandaag. Zo af en toe een buitje, maar dat stelde niet veel voor!

Groetjes Roanna :wave:

Bedankt Roana,jullie hebben meer geluk met het weer hier komt het er met bakken uit,ik zie die BBQ eigenlijk niet zitten.

Zo, het eten staat op het fornuis, dus gauw ff tussendoor weer hier lezen.

Och jee wat jammer dan Jill, als het niet door zou gaan. Hier schijnt momenteel heerlijk het zonnetje. Ik stuur het wel even naar je door!:wink:

Gr. Roanna:wave:

Wat schaft de pot Roanna?

Gekookte krielaardappeltjes met spinazie a la creme en een lekker kipfiletje en een bakje vanillevla als toetje.

Een echt simpel Hollands diner.:smiley:

:wink: Roanna

Ja roanna… Als je iets lekkers eet dan kom ik langs hoor!! Ik eet namelijk broccoli, kip, kaas, kippensoep en champignonnensoep, door elkaar uit de over…:confused: Vet vreemd lijkt me dat! Is een SB recept!!

x

Roanna: Lekker! Ik kom eraan :wink:

Inderdaad Roanna ik kan het al ruiken…MMMM jammmmie

Cynthia,sorry he maar lijkt me wel een vreemde combinatie,2 soorten soep???

Jullie zijn allen van harte welkom. Er is genoeg. dus schuif maar aan!

Gr. Roanna

Shit,nu heeft Sev ons tapijtje mee naar Turkije.

Nou dan ga ik maar niet vertellen wat hubbie en ik eten: SHOARMA!!! Van die die Cyn niet lust, van lamsvlees HMMMMM!!!

Puber net weg, hij was wel behoorlijk depri door het zakken, en de toestanden die er thuis zijn. Maar goed, lekker gekletst en we zien wel weer!!
Nou meiden minder dan 80 nog

@ Fransijn: Ik blijf aan je denken, vind het echt erg. Idd zoals je al zei, zoveel gedaan voor hem, zelfs die 2de baan zodat je vaker naar hem toe kon, en dan dit!! Nee niet echt leuk. Sterkte met die gevoelens die nu op komen!

@Cyn: Lekker hoor, soeppie!!! En nog wel 2 en door elkaar, hmmmmmm(IK HOU NIET VAN SOEP!!! Alleen mn eigengemaakte champignonnesoeppie!!)

@Dia: is het meegevallen?? Nu lekker weekend moet je maar denken!!!

Nou dames, zo eten mss tot straks
:wave:

Smakelijk Beppie!!!

@Beppie,is normaal he dat je zoon een beetje depri is ,je hoopt toch altijd dat je slaagt.

@Jill: even ter info, hij is niet mijn zoon, hij is de zoon van vrienden, die het thuis niet lekker en makkelijk heeft en 1 jaar bij ons gewoont heeft! Maar dit kind(wij hebben geen kinderen) heeft gewoon 4 jaar geleden iets in mij los gemaakt waardoor hij gewoon een beetje eigen voelt!! EN zo voelt hij dat ook, we zijn iig heel goede vrienden tegenwoordig!! Zn ouders en wij niet meer!
Het aller vervelenste is dat hij nu dus pas EIND SEPTEMBER weer examen kan doen, want het is vol!! Balen!!!

Ik heb het op . Alleen de vla nog even.

Eetze allen

Gr Roanna

Shoarma ook lekker maar dan van kipfilet. Lamsvlees wordt ik zo heet van.:stuck_out_tongue: van binnen.

@Roanna: jaja heet;) vanbinnen zegt ze dan hihihi!
Ik ga ff knoflooksaus maken nu