Nee ik werk niet voor Cor**don… Ik werk voor Str Trvel…
Wel erg leuk!! Maar vrij rustig nu… vakantieperiode he!
x
Nee ik werk niet voor Cor**don… Ik werk voor Str Trvel…
Wel erg leuk!! Maar vrij rustig nu… vakantieperiode he!
x
sorry de stad hasselt.
Ik zal je niet meer beledigen. hahahahahaha.
Vriendinnen van mij kome uit ekeren en braschaat
Of hoe je dat ook mag schrijven
Halllooooo ben ik weer. Ondertussen kwam er een vrouwelijke puber(er komen er hier wel meer kletsen) alleen deze wilde onder de zonnebank!!! Mag hier ook allemaal!!!
Moest mooi voor dat ff 3 pagina’s bijlezen!! Nog een goede 100 posts en deel 6 is er al!!!
![]()
@Jac: Hier nog steeds zonnetje dus. Ik wacht af hoelang nog, maar het is warm en benauwd!!
Hubbie is ook al onderweg naar huis, nog een minuut of 30 en die heeft ook weekend!! Heerlijk, ben ik thuis met mn man en mannetje(zo voelt het toch nog steeds, dom he!)
![]()
De bui is over kort maar krachtig.
Nee hoor klinklt niet dom, maar lief.
GRoet jac
@beppie…tuurlijk klinkt het niet dom!!
@jill…jmmr meis!! zou leuk zijn;)konden we hier lkkr turks kletsen
het houd hier maar niet op met regenen!!
Hebben jullie ook wel eens van die dagen dat je zo moe bent.
Ik kon al niet uit bed komen en nu vallen mijn ogen steeds dicht
Het is hier weer rustig iedereen is zeker moe?
hahahaha. We moeten echt vandaag toch naar deel 6?
ja het MOET vandaag echt…haha!!
ben niet echt moe, wel een beetje verveeld…maar ach dat hoort erbij in een 6 weken duurende vakantie zullen we maar zeggen;)
Haha filiz!! Zeur!! Had gewild dat ik 6 weken vakantie had gehad!! Dan was ik 6 weken naar Turkije gegaan denk ik!!!
Ben ook niet moe, maar was even druk bezig met me werk… Jaja Cyn die aan het werk is!
x
had ik dat achter af ook maar gedaan;) maarja nu te laat.
haha sorry wil niet zeuren, zijn dr idd niet meer veel wat zo lang vakantie hebben. maar ik ben blij dat ik over 2 weken weer lkkr stage kan gaan lopen
Hé Jill, het is Von die bij C****don is gaan werken!
Hier in A’veen nu droog, werk ze!
Mar
Over 2 weken al??? Jeetje dat is snel! Begint dan jouw school alweer??
x
nee eigelijk nog niet, over 3 weken pas.
omdat ik dan in turkije ben, haal ik die week alvast in de vakantie in.
Ohhh haha ja dat kan ook!!! Ik verveel me hier op mijn werk!
x
Hallo lieverds,
Bedankt voor jullie hartverwarmende reakties. Heb ik echt wel even nodig.
Voel me vreselijk rot en depri.
Ik mis Ercan heel erg en jank wat af. Hoe kan iemand, waar je zoveel van houdt en waaraan ik alles gegeven hebt wat er maar te geven was, me op deze manier bedonderen?
In mei wilde hij nog trouwen en samen een app. zoeken en in juli is ineens alles voorbij. Ik kan het nog steeds niet begrijpen.
In Turkije zeggen ze dan heel makkelijk LIFE IS LIFE.
Nou zo eenvoudig zie ik dat helemaal niet.
Hij was mijn leven. Alles heb ik voor hem opzij gezet. Alleen voor de liefde. Blijkbaar verstond hij iets geheel anders onder liefde.
Ik heb wel tegen hem gezegd dat ik hoop dat hij zal vinden waar hij naar op zoek is en dat hij maar gelukkig mag worden. Maar ook dat hij hiervoor eerst een hart gebroken heeft.
Ik zal hier wel blijven langskomen, maar ik denk dat ik ook even tot rust moet komen en zien hoe ik m’n leven zonder Ercan ga inrichten.
Liefs en Dikke kus, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
@ ben ook weer van de partij was effies buiten. Even een frisse neus halen.
@ cyn: goed hoor dat je aan het werk bent. hihihih:)
@ Fransijn: ja ik begrijp dat het moeilijk is, doe maar rustig aan en je weet het he wij zijn er allemaal voor je!!!
Lieve Fransijn!
Wat vreselijk dat je het er zo moeilijk mee hebt, wat uiteraard begrijpelijk is!! Het gevoel voor Ercan zal nog een hele tijd blijven, dat moet gewoon slijten! Dat heeft tijd nodig, en die tijd moet je zeker nemen voor jezelf!! Natuurlijk begrijpen wij het als je een tijdje niet langskomt! Verdriet verwerken doet iedereen op zijn/haar eigen manier. Neem er wel de tijd voor, en stop het niet weg! Het is goed om je gevoelens er uit te laten komen!!!
Ik wens je heel veel sterkte!
Dikke kus Cyn
@Fransijn,is niet gek he dat het zoveel pijn doet als je zoveel energie in een relatie steekt en dat er ook nog trouwplannen zijn en je krijgt dan zo ´n opdoffer.
Als er al problemen zijn dan kun je zoiets verwachten maar ik heb toch de indruk dat het bij jullie meer dan goed zat.
Ik hoop niet dat ik nu ruzie met jullie krijg als ik zeg dat de mannen in Turkije heel anders in een relatie staan.
In mijn vriendenkring zijn er ook al enkele vrouwen en meisjes die een relatie hebben met een turk en ook daar heb ik al heel wat verhalen van gehoord.
Natuurlijk zijn ze zo niet allemaal maar ik heb toch het idee dat Liefde en houden van daar anders is.
Ik hoop meid dat je je verdriet een plaatsje kan gaan geven,en dat je verder kunt met jou leven.
Sterkte!
Kom op dames effe doorduwen naar deel 6,ik moet vanavond echt weg jammer!!!