haha weet ik wel zeker!!
ohh beppie…mn broer gaat ook beginnen met motor rijles, zijn we gister al een helm enzo gaan kopen. lijkt me ook echt ruig, maar ik krijg een zwaardere brommer al amper gehouden;) laat staan dat ik een motor kan houden…hehe
haha weet ik wel zeker!!
ohh beppie…mn broer gaat ook beginnen met motor rijles, zijn we gister al een helm enzo gaan kopen. lijkt me ook echt ruig, maar ik krijg een zwaardere brommer al amper gehouden;) laat staan dat ik een motor kan houden…hehe
Wat voor werk doe jij Cynthia?
hmzz…of ze ons zo lang kan missen…denk het wel. ze moet nu van de tijd met haar vriend genieten vind ik
Dames iemand interesse om naar naar side te gaan,kunnen we voor een lipposuctie of wat siliconen gaan er is nu een aanbieding bij hans.
Help Het Giet Hier.
Zonnetje Is Weg:(
Ja Jac hier komt het er ook met bakken uit.
haha jill wel interrese om naar side te gaan…maar blijf liever puur natuur;)
Ja ik ook hoor,maar ik zag de aanbieding en vroeg me af of er echt veel mensen zijn die dat zouden doen.
Jill, ik werk op een reisbureau… Maar moet zo nu en dan even Crea-Bea spelen met aanbiedingen enzo!
x
Als ik niet zo slechte medische achtergrond had dan zou ik wel mijn tanden in Turkije laten doen.
Dat scheelt nogal in prijs,maar bij mij is de kans op komplicaties te groot om daar een risico te nemen.
O wat een leuke job,lijkt me zo gezellig en afwisselend.
Wer jij niet bij C*****don?
Ik weet dat er iemand van dit forum pas van job veranderd is maar weet niet meer wie.
Ik heb nogal last van gehuegenverlies!
Heyyyy Bep waar zit je?
Het gaat lekker met mij,ik zit nu al in mijn eigen te l****
kan ook heel rustgevend zijn hoor
tegen je eigen ik te praten
ik vergezel je wel ff jill…
maar moet zo ook ff weg…
Maar met meer natuurlijk gezelliger
heb je nog ged8 over die cursus turks in hasselt?
hey jill wat voor een plaatsje woon je eigenlijk als ik zo brutaal mag zijn
Heyyy Hallo Jac plaatsje? DE STAD HASSELT HE!
Hihihihi
Ik weet het niet Filiz,probleem is ook wel dat ik vaak niet zal kunnen gaan en dan wordt het toch wel moeilijk om te volgen denk ik.
En zeker in de winter,heb ik vaak weken een terugval en dan zit het er niet in om naar de les te gaan;