Turkish Tea Time Deel 5

@Jill
Moeten we gewoon zorgen dat we voor vanavond deel 6 geopend hebben. Kan je rustig naar de BBQ.

dat is natuurlijk de ultimet oplossing!!

oke dames…kletsen maar!!!

hallo allemaal, ff een vluggertje,
Hier in Amstelveen K**weer! Het zeikt al de hele ochtend, lijkt wel herfst, alleen niet zo koud.
Bep, sneu voor je puber, hopelijk jij wel a.s woensdag, we duimen met z’n allen maar dta wist je al
Filiz, spannend, die auto, doe je voorzichtig?
Ga weer verder werken, doei
Mar

Ik heb eigenlijk niet zoveel zin in die barbeque,heel leuke mensen hoor maar als je je niet zo lekker voelt dan lig ik liever op de bank.

Wij hebben hier in het noorden vanavond Nachtmarkt in Kolhorn, en daar zou ik dus heen gaan… Maar als het regent ga ik niet hoor!! Verder hebben we feest hier in Alkmaar.

Vandaag wordt het nieuwe Az-stadion geopend! Heeeeel boeiend haha:banana: :whistle:

x

Nou niet zo heeeel moeilijk, nog 156(na mij 155) post en we zijn er…kom maar op dames/meiden of wie dan ook, op naar deel 6
:wave:

Krijg ik ook nog kramp in mijn tong van al dat l…en

En dan nog voor Sev terug komt naar deel 7… haha dat zou pas echt een goede grap zijn! Dan wordt ze echt gek denk ik zomaar!! :banana:

En ik liep alweer een post achter, Cyn was sneller, hihi
Nou dames kom op
@Cyn: lekker belangrijk, AZ-stadion, ze hebben er een naam voor verzonnen, hadden ze het net zo goed Oplichters-stadion kunnen noemen!! Meneer Dick’s bedrijf is op veel vlakken niet helemaal helder, als ze maar geld verdienen!!! Dus AZ nou nee, ff niet hihihihi

Ik zag het in het nieuws Cynthia,ik kijk nog altijd het nederlands nieuws,gek he.

@Cyn: Voor vrijdag/zaterdag deel 7 dicht, deel 8 gestart, ja moet te doen zijn!!! Kom op, we gaan Sev gek maken hahahah

Nou er is nog niet zoveel gekletst en dat plus minus een uurtje dat ik ben weggeweest.
Maar we moeten echt naar deel 6 dat klinkt ook veel beter. hahaha.

Heb eigenlijk niet veel meegemaakt dus daar kan ik niet over kletsen.
Werken moet ik morgen weer. Jammer genoeg.
Waarom ik ook een baan in de zorg heb, snap ik ook niet. hahaha.

Heb net even mijn favoriete vakantieland in gevuld ja en dat is natuurlijk Turkije. Dat was niet zo moeilijk.

Groet

Ik vind dat stadion echt zooooo lelijk!!! Az = rood en wit… Stadion= rood en zwart… Hoe verzin je dat nou?? Dat is toch dom!!! Nou ja we zien wel… Mijn vader en broer gaan in ieder geval wel heen… Arme stakkers hahahaha…

x

O ja Sev wordt helemaal gek haha.

wooooo nu gingen we te snel, hahahaha.

@ Cyn: nou hopen dat het droog wordt en dan kan jij lekker gaan feesten.

Moet te doen zijn voor dat sev weer terug is. hahahaha.

deel 7 morgen…? moet lukken toch? sev zal ons verwensen haha…

Haha filiz morgen wordt moeilijk denk ik!!

Idd morgen wordt lastig hoor.

Maar misschien kunnen we vanaaf er al mee beginnen.

Ik ben trouwens ondertussen bezig voor mijn werk, om weer een paar nieuwe schermen te maken voor op onze lcd-schermpjes!!

x

Misschien komt Sev een van deze dagen toch even piepen of zou ze ons echt zo lang kunnen missen?