netjes cyn…tanken doe je maar als je hier bent, gaan we ff naar belgie…scheelt 10 cent;)
http://www.peugot.nl/web/models/showroom/vp/src.php?id=2603,
deze hebben wij dus
![]()
speciaal voo beppie…!!
beppie is een lieve schat, zo een hebben we nog nooit gehad!! heee…
(dubbele salto, koprol, split, en weer opstaan)
die is ook mooi hoor!! vind eigelijk alle auto’s wel mooi , zolang ze maar ronde vorming hebben.
@Filiz: Thanks!!! Had ik ff nodig!! Kan ik zometeen de puber lekker opvangen!!(bedenk net dattie net zo oud als jij is! Iets jonger dan, 6 maanden hihi)
@llemaal: Ik ben ook heel blij met jullie dus he!!
![]()
JOKE!!! Je bent een kanjer Beps!!!
Hmmmm wat ik hier allemaal van denken.
Wel lief, niet lief, u en jij???
Rare snuiters hihihihihi.
@ Beps: wat jammer voor de puber, maar woensdag geef jij het goede voorbeeld.
Ik duim voor je.
Hier nog steeds een heerlijk zonnetje. Hopen dat hij blijft doorzetten.
En mensen die nu gaan zeuren daar krijg ik het heen en weer van.
Eerst te warm nu weer teveel regen.
Overal waar je komt wordt er gepraat.
Zelf in Turkije dat de manager van het hotel zegt, maar bij jullie is het slecht weer.
Alle nederlanders hebben het er over hier.
Nou echt typisch nederlands.
Maar ja we hebben helaas geen turks klimaat.
Groet jac
Trouwens mooi auto hoor beps de peu…t 1007.
haha ja raar is dat als je er bij na gaat denken…terwijl je met de puber waarschijnlijk hele andere gespreken zal hebben dan dat wij hier hebben
gelukkig iedereen weet weer waar zij aan toe is.
@Jac: Lekker he, zo dollen met elkaar!! En wat dat mopperen over het weer, daar zijn we hollanders voor. Als die niets te mopperen hebben zoeken ze iets te mopperen!!! Jaja, lekker weer op vakantie, en dan giechelen dat het in holland regent ofzo! Dommmm
![]()
Ja ik wil ook weer.
Maar goed nog effies afwachten of het lukt
tuurlijk dollen is goed voor je gezondheid.
Vooral blijven doen
dat vind ik juist het leuke hier…is net of we elkaar al jaren kennen!!
en idd wat het mopperen betreft, nl zou nl niet zijn als er niet gemoppert zou worden!! hha wordt er af en toe ook gek van, en probeer er ook op te letten dat ik het niet zo veel doe…
Bep thermae is zalig,ik ben er regelmatig geweest vroeger,zalig zo een dagje lekker helemaal niks doen en je alleen maar laten verwennen.
Beppie,wat denk je dat die belgen nooit klagen?
Jeetje die zijn nog veel erger dan jullie.
@Jill: Dat doe ik dan dus ook in de Zwaluwhoeve(Moet je anders maar eens kijken op het net!) De dag erna ben ik nog gebroken, net of mn lijf eraan moet wennen dat het ontspannen geweest is, maar morgen…ZALIG!!! Dan voel ik me zooo lekker!!!
![]()
praat ze nog
ik kom later weer terug
Ja meid ik weet precies wat je voelt,heerlijk lekker loom.
Met een beetje geluk vanavond deel 6 jammer ik zal er niet bij zijn,we moeten naar een barbeque;
nou…als ik mocht kiezen bbq of deel 6…hier kan je bijlezen, bbq niet…haha