GEZAKT!!! Maar ik had met de rij-instructuur van de week gesproken en die zei al dattie er nog niet helemaal was, en dat blijkt nu
Gezakt op de dingen waar iedereen hem voor gewaarschuwd heeft, dus klaar, over doen, weet nog niet wanneer, hoor ik vanmiddag…
Nu ik woensdag!!
![]()
wat jmmr.!! maar volgende keer beter;)
jij gaat woensdag zeker slagen beppie…moet wel;)op mijn verjaardag!!![]()
haha moet er net aan denken, dat ik hier gewoon JIJ en JE tegen iedereen zeg, terwijl ik normaal gesproken U zou zeggen tegen mensen die ouder zijn…haha viel me ff binnen, denk meld het even.
xx
@Filliz: Als je het OOIT in je hoofd haalt U tegen me te zeggen dan kom ik persoonlijk naar het zuiden(Met de auto of eind volgende week op de motor!!) En ik kom je killllen!!! Ik ben geen U-type!!
En jou auto?? Al iets bekent??
![]()
@Beps, he jammer nou!! Maar goed, volgende keer beter!
Jij gaat inderdaad gewoon woensdag slagen!!!
Enne beps U liegt, ik moest U in Turkije altijd aanspreken met U!!!
x
haha sorry mevrouw beppie…!! ik wou U niet kwaad hebben…
zooo wanneer kom je? zorg ik dat ik de koffie klaar heb;)
ga maar eens bellen denk ik… duurt me te lang!! wat voor een kleur hadden jullie…? zijn allemaal van die leuke kleurtjes wat die twingo’s hebben he…
xx
@Filiz: gaan wss volgende maand die kant op, dus dan laat ik U wel weten wanneer ik koffie kom halen hihi! Wij hadden een initial, dat was een speciale uitvoering, in dat groen/grijs. Met Airco leren bekleding stuurbekrachtiging ed Maar het zijn van die fijne karretjes!
![]()
@Cynthia Ik kom U persoonlijk wurgen haha nare leugenaresse hihi
![]()
@Beppie
Wat sneu voor de puber!!! Ben ik een van de weinige die JE tegen je blijf zeggen
@Filiz
Hoop dat ze vlug bellen, kan je lekker rondcrossen vandaag, wat moet je anders doen met dit weer??
Die auto is lief!!! Maar ik wil heel graag deze auto> Helemaal geweldig vind ik die!
http://www.italiaspeed.com/2006/cars/fiat/02/panda_hydrogen/fiat_panda_hydrogen_201.jpg
ohh…mooi:D klinkt goed!!
nou, net gebeld, hij was bezig met een dashbord erin te zetten en dan moesten de nieuwe banden er nog op.
miss haalde hij het vandaag, rond 4 uur, anders morgen, maar hij beld…afw88 dus!!
waar ga je volgende maand naartoe dan…? stop rustig ff voor een bakkie;) heb wel geen speciale hoor!! maar maak hem met liefde;)
xx
die is ook mooi cyn…!! wat voor een heb jij nu?
is bij jullie het beeld ook opeens heel groot…?
Een geboren leugenaar… Ik vind EngBek zoooo aardig
Ziet U hoe goed ik dat kan !!!
x
@Cyn
ZOEK DEKKING!!!
Beppie komt eraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
O beppie wat jammer,nou ik hoop dat jij het woensdag wel beter doet he.
Ik heb met dit weer inderdaad ook veel meer pijn.
Als er een hoge luchtvochtigheidsgraat is is de pijn veel erger!
Haha dekking zoeken heeft geen zin… In Iskandil (turkije) heeft ze me ook kunnen vinden :devil:
@Filiz ik heb nu deze:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=3ULHEIWO
Al ziet hij er nu niet meer zo schoon uit haha!!!
wel een mooie…
wanneer gaan we nu racen…?
Dames, en ik maar denken dat jullie me aardig vinden, nou ik begrijp nu dat ik niet lief ben:sad: :eek:
@Filiz ik wil volgende maand, of in oktober mss naar Thermea! Hebben leuke kortingsbonnen vandaar, anders kost het teveel! Of als ik ga toeren met het motortje ofzo!
![]()
Zeg jij het maar haha… Moet ik wel eerst even tanken, want hij begint te zakken mijn metertje haha… Hij rijdt trouwens 1:18 / 1:19 zoiets… Dus super zuinig!
x
ohh in valkenburg!! meid, das 5 min bij me vandaan!!!
Dat is naakt he!!! Dat weet U?? Haha beps we maken maar gekkigheid hoor!!
Vind U wel lief!!
x