Hoe gaat het vandaag met je? Is de pijn al wat minder?
Sorry meid,ik was even helemaal weg,heb dat wel vaker.
Weet je die morfine haalt gewoon de sherpte van de pijn weg maar dat is ook alles;
De dokter zegt dat het niet nodig is om pijn te hebben zolang ik de dosis morfine maar hoog genoeg houd.
Maar dat wil ik absoluut niet!!!Ik wil niet dat ik elke dag totaal verdoofd ben.
Slaap lekker iedereen!!! En morgen gezond weer op!!!
Goedemorgen!!!
Haha,ik heb gisteren hier het licht aangedaan,en vandaag de deur weer opengezet.
Morgen allemaal
@Jill: Ik dacht om 6.30: Ach laat ik nou niet de boel openzetten, dat gun ik Jill(:laugh:) hihihi… Ik was weer gezelli met hubbie op, moet zo wat dingen gaan doen dus ik denk nog ff langs WW
@llemaal: BIJNA WEEKEND!!! Lekker he!!! Nu het weer nog, maar het schijnt vanaf morgen een beter weekend te worden!!! Ik ben weer nerveus over mn motorrijexamen woensdag. Word er een beetje simpel van hoor, als er iets is loop ik inwendig te shaken. NIET LEUK!!!
En natuurlijk gaat de puber nu ong naar de rijschool voor zijn motorexamen!! Ook iets om over te stressen!!!
@Marion: Had al verwacht dat je kleine kanjer zoiets had(zoon van vrienden van ons ook) Begrijp je frustratie, verdriet, pijn, wanhoop, angst enzenzenz!! Ga voor die hulp, waar je hem ook krijgt, is voor jullie als ouders ZOOOO belangrijk!!!(K)
Tot vanmiddag ofzo
![]()
Goedenmorgen!!!
@Miere: Succes met SB… En… het is bijna goed ,maar je had een -t teveel… Iyi geceler dan…
Maar wel goed!
@Beps, Ja bijna weekend, maar het is klote weer!!! Ben morgen vrij, en zondag ook!!! Lekker hoor!!
Meiden even genoeg nu…
x
Goede morgen meiden. Een nieuwe dag…en we gaan er weer met frisse moed tegenaan!!!
Bedankt schatten voor jullie lieve woorden!!!
Snap ik, zou ik zelf ook niet willen.
Goedemorgen allemaal,
En het zonnetje komt hier al langzaam door!!!
Groet jac
Ja Jac, hier ook, maar ja zo ver zitten we ook niet van elkaar af ![]()
![]()
Bij ons is het still raining in Castricum!
Meiden krijgen we vandaag die 1000 vol?!??!?! Ik ben beschikbaar vandaag ![]()
x
Ik ben er nu ook, als de puber geslaagd is, ben ik de middag weg… Dus op naar de 1000!!!
Hier nog steeds zonnetje!
![]()
Bij ons van dat weer waar je heeeel verdrietig van wordt!! Koud, regen, grauw… etc… Nederland ziet er in de zon altijd een stuk beter uit!!! Maar ja die schijnt niet zo heel vaak, of heeeeel overdreven!!
Hoe laat moet puber Beps?
x
@Cyn: NU vanaf 10.45!!! Ik ben bloednerveus, hij is nl door het spaargeld heen omdat hij bijna geen inkomen meer heeft!!! BRRRR bijna nog spannender dan mn eigen examen!
![]()
goede morgen allemaal!! bah bah bah wat een regen, heb weer lange mouwen aan hoor…nogmaals BAH
@beppie…ik duim mee dat ie geslaagd is…!!
@cyn…die 1000 moet wel lukken vandaag toch?
ben op telefoon aan het w88 voor de auto, hoop zo dat het vandaag wordt, wil hem nu echt hebben en heb geen zin om nog een dsag te w88…haha hoezo ongeduldig ![]()
xx
En hij belt je wel als hij het weet? Hoelang duurt zo’n examen eigenlijk??
x
@Filiz, dat zou echt wel beter zijn als je vandaag je racemonster kan halen!!! Vet hoor! Alleen met dit weer heb je niet zoveel aan een open dak!! Hoe oud is je auto eigenlijk?
x
Als hij iets weet dan belt hij ja!! Gelukkig wel
@Filiz: Spannend en natuurlijk wil je je autootje hebben en scheuren(want dat kannie scheuren hihi) Een examen duurt ong 30-45-60 min ligt een beetje aan wat de examinator denkt te zien, of juist niet
Spannend!!
![]()
Jilllie!!! hoe ist vandaag??? Ik zelf heb bij warmte altijd minder pijn, en nu begint er dus eea omhoog te komen…ook door de ontspanning gister. Dan ben ik vandaag een ramp met pijn, en morgen dan heb ik er profijt van qua lichaam dan…
![]()