Turkish Tea-Time deel 23 !!!

Tuurlijk doe je nog mee, Roanna, Je weet nou toch hoe het moet

Ik ga er vandoor. Ga eten en dan proberen wat voor te slapen.

Fijne avond

Hoi Jac, fijne vakantie, geniet er van:p
groetjes Viva

@ Bloem: gefeliciteeerd!! Wat voor 1 isset?

He Bloem wat gaaf voor je een nieuwe flaptopper…gelukkig weer online dus
Bep…laat je verwennen in de sauna, ja balen is dat in badpak, hier in pijnacker is het lekker puur natuur, en ook nog eens gemengd…dus you see what you get…nee onzin, maar met badpak in de sauna vind ik vreselijk, verleden keer zat ik met Eduard van Kuylenburg(je weet wel van
SBS die altijd darten presenteert) in de sauna, aan de ene kant en mijn eigen mannetje aan de andere kant. Dus ook BNers zitten gewoon in hun blote knt.
Gaaf hoor Jac zo snel alweer online…
voor de rest ben wel bijgelezen, maar weer alles vergeten…
o ja Cin…ik hou ook van glimmerjes ook van die marrokaanse sieradenmaker O
**u.

Hier is het geen buiten zitten je waait je stoel uit…heerlijk zonnetje daar niet van maar ik zit gewoon binnen op de bank met de deur dicht…

@Viva, is Otazu een marrokaan?? Dat wist ik helemaal niet joh!! Ja hoe meer glimmers hoe beter!!! Mijn moeder wil die armband ook, nou die kan ze krijgen van me!!

@Bloem, heel mooi!!! Ik zit nu ook lekker achter mijn flaptoppie!! :lol:

x

@Beps
Hahahahaha … valt nog mee! Heb een vriendin die gaat nog niet mee in een badpak :biggrin:

@Filiz
OOOOOOOOOOOOOOO wat sneu voor je!!! Heb je voor niets zo je best gedaan op het eten.

@Cyn
Voor mij geen Swarovski, geen beeldje en ook geen sieraden. Maar smaken verschillen he. Zou eerder gaan voor goud met briljant of voor een simpele ketting.

@Toos
Logisch dat je van de leg raakt. Als je eenmaal aan het ritme van de nachtdienst gewend bent moet je er al weer uit.

@Bloem
YES!!!
Bloem
heeft
een
laptop
FEEST IN B***A

@Marion, ja dat kan!!! Ik heb nu een witgouden ketting om met een hanger met briljanten… Ben gek op duur, mooi en glimmend :ninja:

x

Voor zover ik weet is Otazu een marrokaan, echt waar, hij woont geloof ik nu zo’n 15 jaar in amsterdam…verleden keer was hij op de tv en toen werd het gezegd.

@Cyn
Durf bij de juwelier ook vaak niet op de prijskaartjes te kijken, bij ringen valt het nogal mee maar bij kettingen pik ik er gewoon altijd de duurste uit. Krijg hub toch echt niet zover dat hij 700-800 euries voor een ketting betaald. Doe het dus maar met simpele, en heb er dan ook een hele serie, houd wat dat betreft ook wel van afwisseling.

@Viva
Is Otazu een Marokkaan? Weet het niet zeker maar dacht dat hij uit Argentinië kwam. Niet dat het iets uit maakt hoor.

Ik ga ff google naar Otazu… Ja duur he!!! haha:biggrin:

Hij is geboren in Buenos Aires - Argentinie… Dacht ook al!!

Wou ik ook net zeggen. :tongue: Niet dat het wat uitmaakt, maar ik wist het toevallig wel. Hij heeft zich sinds 1994 hier in Rotterdam gevestigd.

Zo, weten we dat ook weer. :wink:

Terwijl ik aan het lezen was dacht ik ook, ik zal of even via google kijken… maar het hoeft niet meer want jij hebt het al gedaan :smiley: :tongue:

Hier dan twee van mijn creaties met mijn nieuwe camera… Eventueel staan er meer in mijn fotoalbum…

http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/medium/BILD0109.JPG

http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/medium/BILD0072.JPG

:unibrow: sorry heb ik het verkeerd begrepen:nod: :drugged:

Chapeau Cynthia…chapeau. Heeeeeeeeel mooi!!!

Waar is Bloem opeens. :ninja: Het zal toch wel goed gaan met de verbinding?

:smiley: maar desalniettemin ik vind zijn creaties prachtig, maar zijn ook vreselijk duur

Ik hou ook wel van bling, bling, maar kan er niet goed tegen. Allergisch weet je wel? :so: