Turkish Tea-Time deel 23 !!!

thank you :hihi:

Deze vind ik ook onwijs mooi:

http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/medium/BILD0074.JPG

@Cyn
Superfoto’s zeg … kan uren rondsjokken met de camera op zoek naar mooie bloemen en beestjes. Beste tijd is 's avonds tussen 18.00-19.00 uur, dan is het licht het mooiste. En dan proberen ze zo mooi mogelijk op de foto te krijgen.

Ja vind ik echt leuk!!! Gisteren was ik naar Schiphol, voelde me net een of andere spion. Elk vliegtuig dat landde daar maakte ik een foto van haha…

X

Heb zo een keer in de tuin op een stoel in allerlei moeilijke standjes een bloem van de Magnolia op de foto staan zetten. Dacht veilig te zijn achter de hoge haag maar had niet in de gaten dat een chauffeur die bij ons aan het lossen was mij hoog vanuit zijn vrachtwagen lachend af zat te kijken. Zal wel gedacht hebben die spoort ook niet :redface:

Woontie nou in Amsterdam of Rotterdam??

Sieraden zijn moooi alleen heb ik echt niets omdat ik geen geld heb. Voor mij is het sieraden en mooie lingerie =D. Nu nog iemand die mij geld geeft om alles te betalen…

Whoeoeo vandaag een waardebon van sudtours gekregen. Lekker handy als stagiaire.

Morgen naar mijn nieuwe school kijken en dan hoor ik ook als ik eerder mee kan draaien.

Jullie boffen maar met al die waardebonnen!:smiley:

Mag België eens een voorbeeld aan nemen ! :tssk: Maar die krijgen ze hier vast ook, alleen houden ze ze voor zichzelf en delen ze niet met stagiairs of zo…

Jaja daar ben ik weer, met de laptap achter de tv met desperate housewives… had msn geinstalleerd maar engelse versie, dus alles er weer af en erop…duurde ff, blijkt alleen engels voor handen te zijn…grrrr… nou ja, dan maar engels… krijg nu alleen de hele tijd allerlei foutmeldingen over mogelijke virussen…ikke word gek…maar goed

@ cyn, uhm…en dan zo’n machino riem en een gouden piercing door je pinknagel? :wink: hihihi…
enneuhm, echt mooie foto’s hoor maar heb je ze al eens afgedrukt?? die randjes zijn toch wel een beetje blurry… maar cker blijven oefenen enzo!!! gaap, ben een beetje moe, nog ff tv kijken en nog het een en ander installeren…

Cyn,gave foto’s hoor!!!

Bloem,je bent weer online maak toch niet uit engels of nederlandse versie??

Ik ga slapen!! Vandaag weer niets van huiswerk terecht gekomen, overmorgen toch examen… Bah.

Weltrusten allemaal! Slaap lekker.

ik ga afnokken welterusten allemaal

Weltrusten…

@cyn…mooie foto’s joh!!

@bloem…super :smiley: veel plezier met de nieuwe aanwinst…!!

ik ga ook slapen…tot morgen allemaal

ik kan dan thuis wel weer computeren en internetten, maar ik ga wel zorgen dat ik toch op tijd naar mijn bedje toe blijf gaan. ik merk dat de wereld dan ook gewoon door blijft draaien. morgen een druk dagje, eerst werken, dan kapper en daarna een uitje met mijn werk, heb er wel zin in, bowlen en dan lekker bbq buffet eten, ben zeeeeer benieuwd, aangezien alles mijn idee blijkt te zijn en ik het georganiseerd heb…hihihi…afwachten dan maar!!

morning!!

Mogguhhh, allemaal lekker geslapen??? Roanna, heb je nog aan me gedacht?? Niet wakker geweest zeker.

@Cyn: Mooie foto’s hoor
@Bloem: je moet wel aan jezelf blijven denken hoor.
@Cristina: Vandaag maar weer verder leren, lekker met een boek in t zonnetje. Zou t wel weten hoor.

Ga zo mn bed opzoeken, heb het wel een beetje gehad. Was niet druk vannacht gelukkig.
Wens jullie een fijne zonnige dag en voor degene die moeten werken werk ze. Zie jullie vandaag ergens wel weer

Goedenmorgen allemaal

Jemmig wat kunnen jullie kletsen allemaal… was ff bijlezen…

@Cyn: Vette foto’s hoor… Ach sierraden…ik ga ook voor de gouden versie met blingbling(zo duur mogelijk!) niet dat ik dat wil, maar als ik een prijs vraag zijn ze dat wel…:stuck_out_tongue:

@Marion: Jij hebt dat gelukkig ook dus met die sieraden…dacht dat ik dat alleen had. Heb dat eigenlijk met alles, meestal vind ik iets leuk, en dan is dat de duurste in z’n soort…Hubbie komt al een winkel binnen, als we wat zoeken en zegt: Ik zoek datendat…doe maar de duurste daar komt mn vrouw toch altijd op uit…:ninja: :retard:

@Toos: Denk aan je slaap hoor… En zeker nu, nu het zo warm is ben je ook vroeger wakker… Anders nog ff eind van de middag/begin van de avond een uurtje pakken hoor…is zooo belangrijk(hubbie heeft om de week nacht)

@Bloemmie is er weer int roze…JOEPPIE!!! Gaaf hoor meis, ben je er tenminste weer af en toe haha…

En verder ben ik het geloof ik al weer kwijt…

Wij hebben het heeeerlijk gehad…eerst een uurtje(of 2) in het zonnetje gelegen, lekker in het water gedreven, een hapje(HAP) gegeten en toen nog een paar saunaaitjes gepakt… zalig… Heerlijk ijsje gegeten… OHHH Doen we vaker zo’n half dagjes… Echt

mmmm klinkt heerlijk beps! en @ toos, truste! ik vind het heerlijk, overdag slapen, alleen als de postbode dan langskomt, of je krijgt van die vervelende telefoontjes ofzo, dan niet, maar ik heb altijd het idee dat ik 's ochends beter slaap dan 's nachts! anyway, ikke zit nu nog half te slapen, maar ja, duty calls!!