TTT Deel 50!!

Hierbij verklaar ik deel 50 voor geopend!

:RUSSIA: :CHINA: :thailand: :cambodia: :malaysia: :INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:

:turkey:Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris:TURKEY:
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya

ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Fatih&desi: 11 oktober - Bodrum
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi

Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november- Marmaris

**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh

Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****

En dan de verjaardagen nog …

17/09 Crazymar

20/09 Fatih&Desi
29/09 Brenniej
8/11 Kaylo
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije

Je was me voor Cyn hahaha had er ook 1 aangemaakt

haha ik zag het!!! Maar ja gaat zo lastig met 2 tegelijk!!

Ja, ja… dus gered… :zon02:

Gefeliciteerd met dit jubileum. 50 editie alweer! :thumbsup:

Zullen we hier maar verder gaan dan en Hans de mijne laten sluiten ??

Wie hadden dat toen toch alweer? Toos en Roanna? :lol: :lol:

Oke, dames, vermaak je nog een beetje vandaag, want ik ga nu ff andere dingen doen. :dag:

:kus:

Roanna: fijne dag!!! Ik heb nog geen klant binnen gehad, geen telefoontjes… geen emails… geen boekingen… helemaal niks:(:drugged:

gefeliciteerd allemaal
Ik ben net terug en ik heb me het toch koud brrrrrr.
Nou ja de vakantie was super kan ik niks anders over zeggen.
Ik ga nu enkel naar het reisbureau want ik kwam door al die vertragingen pas 1 sept aan om 7:15 en wat doe je dan slapen en dus weer dag kwijt.
Maar goed kijken wat ik kan doen ermee.
Misschien wel helemaal niks.
Ik mis het nu al, maar ja nu maar weer boeken voor mei. hahahaha

Groetjes en iedereen een fijne dag.
Misschien tot vanavond en anders tot morgen!

Jac hoeveel uur vertraging had je in totaal>??? Want vanaf 8 uur heb je recht op vergoeding! Volgens mij red je dat wel!

Welkom thuis in ieder geval!!

Mensen wat is het rustig!! Ik ga zo maar even lekker met pauze ofzo!! Heb echt niks te doen hier!!! Echt te stil!:finger:

Goede middag!
Ook weer thuis … weer 3 punten erbij
Gewonnen met 3-1, dit keer 1x gescoord. Gaat perfect dus!

@Jac&Linda
WELKOM THUIS!!!

@Cyn
De nieuwe auto bevalt goed dus! En das ook de bedoeling natuurlijk. Veel plezier ermee en heel veel veilige kilometers.

Pffffffffff weet het verders niet meer.

@TRL
Huisje al weer aan de kant na het bezoek van je vrienden?

Marion; ja heel goed!!! En wat super van J. weer… Nog even en hij scoort nog vaker dan Huntelaar!! :tongue:

:biggrin:
Nu even een hapje eten, nog een :was:, dan nog heel even naar een verjaardag. We krijgen de dag wel weer vol dus.

Marion,ja hoor heb niet zo’n heel groot huis dus is zo gebeurt he.Wat goed weer van J hij zal onderhand wel de topscorer zijn of niet.

Jac,welkom thuis…Hoop dat je wat terug kan krijgen maar denk het wel.Heb aantal jar geleden vertraging van 10 uur gehad en kregen toen 100 gulden (ja ja die goeie ouwe gulden tijd) terug voor de dag die we gemist hadden,maar ja de 1ste dag dat je er bent moet je ook bij komen dus eigenlijk ben je 2 dagen kwijt.

Cyn,nog steeds geen klanten gehad?

TRL: Heb nu 3 telefoontjes gehad (van dezelfde mensen) of de pillen ook in een plastic zakje moeten… Ehm zijn pillen vloeibaar?? Nee… Dus? Nee dus… haha En verder 2 mensen voor gidsen…

Heb wel 2 elektronische boekingen, dus kan weer ff aan de slag!

@TRL
Klopt, hij heeft op dit moment de meeste goals gemaakt.

Marion: echt super hoor :thumbsup:

Ff :ninja:.

@Marion: Wat goed weer van J. Hij IS de topscoorder. Goed gedaan J. :thumbsup:

@Cynthia: Pfffffffff wat kan een dag dan lang duren he, als je bijna niks te doen hebt? Ja, het is gewoon een rustige tijd nu. Wat denk je van November? Nog rustiger. Is iedereen al weer terug van alle vakantie’s. Maarja, dan komt …December en dan weer hurry up. :zon02:

@Jac: Ook weer welkom thuis en ja zeker kun je voor je verloren uren een vergoeding vragen.

Hallo, zo weer zaterdag.
@Cyn, hoe ist met het racemonster? En saai zeg, zo in je eentje, endan ook nog niks te doen, bah. Kan je beter rondjes gaan rijden.
@ Jac, welkom thuis, altijd een rotgevoel, hè. Voor ons komt het nu lekker dichtbij, maar tegelijk zie ik er al weer tegenop dat het dan ook zo weer voorbij is. En dan die K**winter, duurt weer zo lang voordat we weer naar Turkey kunnen.
*@ Marion, gefeliciteerd met die kleine topscorer van je, zo leuk voor hem. *

Enne…deel 50, ongelooflijk eigenlijk. dat zijn in het totaal, uhhhh, ff denken…ruim 50.000 berichten, als we deze vol hebben. Waar vind je dat nog meer?
Vanavond naar Schiphol, Hubs en vriendin ophalen (???) Ja hij is met een goede vriendin van ons op vakantie. Klinkt misschien raar, maar er zit echt niks achter, hoor, haha. Dus ik ga maar ff zorgen dat alles weer netjes is in huis, tuin een beetje opknappen, als ik nog zin heb. En boodschappen doen. Ik hoef gelukkig niet na te denken wat we morgen eten, want als hij uit Turkije terug komt wil hij altijd hetzelfde eten: Gekookte aardappelen, witlof en een karbonaadje. Dus das makkelijk.
Nou Cyn, werk ze, en de rest ook een fijne zaterdag, tot later…XXXX