Jac
meerdere vluchten naar turkije hadden op 31 augustus vertraging. ik had maar vertraging van 1 uur, maar zat wel 8uur op Schiphol te wachten, omdat ik met openbaar vervoer moest en de trein na 22.13 niet meer naar Schiphol reed. mijn terugvlucht zu 's avonds zijn, maar uiteindelijk ging ik 's ochtends :frown:
ik ben dus ook weer terug van Gümbet :frown:
in 1 woord was het SUPER
ik wilde niet naar huis, maar had me ingeschreven op school
dinsdag begint de school
Nouja wat achterlijk zeg. Ik zie dat ik ingelogd ben aan de groene button, wil ik reageren, moet ik eerst inloggen. Nouja, het zal. Ik had net wel een foutmelding van Windows en moest de pc opnieuw opstarten, maar dan zou die groene button ook niet moeten branden.
Lekker belangrijk!
@Turkije-fan: Jij ook weer welkom terug en wat fijn te lezen dat je hhet zo naar je zin hebt gehad in Gumbet… GUMBET???.. Ga ik ook heen.
Waar heb jij gezeten dan, als ik vragen mag?
@Miere: Moet kunnen in deze tijd toch? Maargoed, hij komt vanavond weer thuis en dan is het vrijgezel zijn weer even over.
Ja heb weer te veel uitgegeven…
Mn lippestift. Alleen mijn kleur is slecht te verkrijgen dus ik kon er 5 kopen, en dat maar gedaan. 2 shirts 1 broek, motorhandschoenen voor hubs, veel gewone dingen enzo… en een vermogen achteruit…EN
Ach maarja Bep, je moet maar zo denken, geld moet rollen en jij hebt er weer een paar mooie dingen voor en een gezellig dagje uit geweest. Incl. doner en verse ananas.
Oh jammer dan he Cynthia? Niet veel verkocht dan vandaag. Ja, dan moet je je frustraties even kwijt op een paar kabouters. :unibrow:
Nou meiden het begint op te schieten!! Over 25 minuten zit ik alweer in mijn bolide!! vanavond dan even tanken en langs oma… Die wil hem vast wel even zien!!! Verder heb ik vandaag dus echt een K-U-T dag gehad… zo rustig!!! Niet normaal!!!
Er zijn nu 2 lieve kleine jongetjes bij mij voor de ramen aan het spelen… Echt schattig!!! :so:
Nou meiden mocht ik zo klanten krijgen… ik wens jullie een fijn weekend!!! En tot maandag!! Morgen heb ik gewoon VRIJ!! Na 6 dagen werken… 1 dag vrij en daarna weer 4 werken… en dan heb ik er 3 vrij :so::slywink:
Goeiemorgen/ middag,
Niet zoveel bij hoeven lezen. Heb ook eigenlijk niks te vertellen, behalve dat ik heb geslapen. Werd om 13 uur wakker, poosje wakker gelegen, maar toch weer in slaap gesukkeld. Vanavond vieren mn broer en neefje hun verjaardag. Geen samos dus vanavond:crybaby: @Linda, Jac,Turkije fan: welkom terug. @Roanna: Nog druk bij de straatBBQ? @Beps: Lekker geshopt vandaag en doner gegeten. Hmmmm @Marion: J weer gescoord. Wat een kanjer:thumbsup: @TRL: De hut weer schoongemaakt @Viva: Gaat het met je zoon??
**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
Nur: 4 juli - TROUWEN
**2008 *****
En dan de verjaardagen nog …
17/09 Crazymar
20/09 Fatih&Desi
29/09 Brenniej