Ga even douchen en zien dat we wat te eten krijgen. Fijne avond enne niet teveel kleppen he:dag::dag:
:dag:Toos, wakker???
Zo meiden ik ga er vandoor!! Werkdag zit er weer op… Nog 3… dan is mijn collega er weer :lol:
Fijn weekend ladies!!!
:kus:
Nou ja wakker, ik ben uit bed.
Fijn weekend!!
haha ja dat kan ook!!! :slapen:
x
Hubbie te bed, voorslapen, ook hij gaat de nacht in!
Ikke wat te eten maken, en dan komt hij er straks bij…
Cyn fijn weekend!
Anderen Tot straks
@Turkijefan
Welkom thuis.
@Roanna
Zie je wel dat ik iemand vergat vanmorgen. Druk bezig weer met de voorbereidingen van de BBQ. Heel veel plezier vanavond!!
@Miere
Hubs weer terug vanavond … en nu ben jij bijna aan de beurt.
@Beps
Goed geshopt dus, kan je weer een poos vooruit met je lippenstift. En lekker … DONER.
Ook nog even naar de winkel geweest, moest eigenlijk nieuwe badslipp[ers voor J. maar kom terug met een shirt voor mezelf. Shame on me!!! Gaat weer goed dit weekend.
Hihi Gaat lekker Marion!!! Geeft niet hoor, dan is iedereen weer extra genoemd!!
Hahahahaha Beps
De boel is hier echt van slag! Eerst duurt het een eeuwigheid voordat ie geplaatste wordt, duw je nog maar een keer en staat ie er 3 keer. Beetje te veel van het goede dus.
@Marion: Nu al aan de K**wijntjes gezeten??? :lol:
:RUSSIA: :CHINA:
:INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris:TURKEY:
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya
ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Fatih&desi: 11 oktober - Bodrum
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november- Marmaris
**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
**2008 *****
En dan de verjaardagen nog …
17/09 Crazymar
20/09 Fatih&Desi
29/09 Brenniej
8/11 Kaylo
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
Ik dacht kom maar op, al weer een paar pagina’s verder dus hij mag wel weer een keertje!!
Inderdaad Bep.
Zo kunnen Toos en ik ook niet vergeten, wanneer we gaan. :zon02:Het kan niet vaak genoeg langs komen!!! Hi, hi.
Ik heb al 2 wijntjes op samen met de buren. Hik, hik. Ben nu even binnnen om de bbq spullen te halen en mijn cd van Blof. Het feest kan beginnen. ![]()
Meisjes, als ik jullie niet meer spreek, een heel fijn weekend en tot morgen maar weer. :dag:
Wowiee, een nieuw deel!
En dat zo op de vroege morgen!!
@ Cyn: 's ochtends niet zo druk, 's middags hopelijk meer mensen?
@ Jac: je krijgt een vergoeding als je vertraging meer is dan 5 uur. Maar k geloof dat dat per maatschappij kan verschillen.
@ Marion: wat lees ik nou? J topscoorder? Zie jij de glansrijke carriere ook al helemaal voor je??:D:D
@ Roanna: hmmm, jammer dat t beetje koud is, maar verder zal de bbq erg gezellig zijn! Onze buren zijn ook aant bbquen, maar zij eten het liefst altijd in de tuin :D.
@ Beps: hmmm doner!!! Mijn paps moet vannacht ook werken. Maar hij slaapt ervoor nooit, lukt hem niet.
Vandaag heb ik vis a la Kristina gemaakt: vis bakken, plakjes tomaat erop, mayonaise erop smeren (niet te zuinig) en dan geraspte kaas erop. Dat in de oven (laatste 5 minuutjes op grillstand). HEEEEEERLIJK!!!
Ik benner verder niet, mijn vriend is hier. Gisteren afscheidsfeestje van een vriendin, die zit al in Edinburgh. Oja, vandaag maar op Schiphol ticket gehaald, paps van vriend zit in Munchen.
Toedels!!
Dus je hebt in ieder geval je ticket Cris…
Beps,lekker geshopt en kebap gegeten jouw dag kan niet meer stuk.
Roanna,hoop dat jullie het droog houden t begint hier donker te worden.
Cyn,je auto showen aan je oma,ben benieuwd wat ze er van vindt.Is dat die oma die altijd commentaar op je heeft???
Miere,je hubbie al opgehaald?
Ik vanavond naar vrienden voetbal kijken en drinken.Dus iedereen een fijne avond en tot morgen.
Nou wat een rust hier… Kan wel merken dat iedereen een btje ingekakt is…
Of druk of aan vakantie toe…
@MK Hopelijk slaap jij vannacht ook lekker door!!
@Mierre: Jou man ook weer thuis… hoe ist geweest?
@Marion: J weer gescoord!
:dag:
Hi meisjes ben ik weer
Roanna…bbq smakelijk eten vond het die kant op vandaag best fris…
Toos…vanavond weer aan de crock
Beps…lippenstift voor een jaar ingeslagen, annanas en doner…jammie
Tlr…de boel weer aan kant
Cyn aan het crossen in je nieuwe auto
Turkije fan ook weer terug van weggeweest
Marion…gaaf voor J. topscoorder van het team…dat is een feestje waard.
Met mijn zoon gaat het wel goed gelukkig, spierpijn overal in zijn lijf, een bult op zijn arm, waarschijnlijk heeft hij daarmee de versnellingspook geraakt, en verder over zijn hele borst als het ware een grote rode streep van de veiligheidsgordel, dat ding heeft zijn leven gered.
Vandaag met hem en zijn vrouw naar Amersfoort geweest, daar heeft hij een andere auto gekocht een peugeot 206 GTI (ja een fiat panda werkt nu eenmaal voor hem niet, als je 2 a 3 keer per week heen en terug rijd tussen garderen en zoetermeer). Nette auto niet veel kilometers gereden, ziet er keurig uit. Daarna met zijn 4tjes uit wezen eten. Dus dat was zo’n beetje mijn dag, ik wou eigenlijk niets doen, maar goed was veel te blij dat ik hem zag…
@viva
Dat was wel ff schrikken voor je en voor hem natuurlijk ook. Gelukkig maar dat hij er zelf zo goed vanaf gekomen is.
@beps
Lekker dagje gehad in Beverwijk
@toos
Drukke nacht gehad, ik hoop dat het vannacht beter gaat
@roanne
Veel plezier met de bbq
@cyn
Saai dagje gehad, maar wel met het mooi vooruitzicht om met de nw auto naar huis te rijden.
@marion
Van een kanjer die J. van jullie, topscoorder, super hoor
@cris
Ticket in huis, weer een stapje dichterbij
@jac en linda
Welkom thuis
@trl
Ze weten je iedere keer te strikken om op te passen ![]()
:biggrin::biggrin::biggrin:
Was dat maar zo. Wist ik tenminste waar het aan lag. Hij was ontzetttend sloom en pietje ongeduld duwde gewoon een paar keer op de reageerknop. Normaal krijg je dan een melding ‘duplicate post’ en nu flapt ie em er zo 3x op :so:
@Cris
Tuurlijk zie ik het al helemaal voor me, heb mijn plekje in de VIP-room al gereserveerd in gedachten ![]()
Klinkt lekker Vis a la Cristina, je moet de I**O even bellen, kan ie in het rijtje bij de viscuisine.
Ticket binnen, nog 12 dagen en dan op naar Edinburgh.
@Viva
Even lekker genoten van zoonlief vandaag en gelijk heb je. Uit eten is ook niet verkeerd toch? Hoefde je in ieder geval niet achter de pannen.
@MK
Mag je nog steeds doorslapen van G. of komt ie je zo nu en dan nog plagen 's nachts?
@Cyn
Wat zei oma van je nieuwe auto?