vanmorgen kwam hij om kwart voor 6
mooie tijd mk…
Goeiemorgen,
Beps, zie dat je al online bent, aan jou de eer om het licht aan te doen
:idea:
Hihi, was ff op een ander topic aan het reageren…
Goedenmorgen
Zie Marion ook al in het land der levenden…
Nog niet bijgelezen, ga ik zo doen…
Geen bijzondere plannen voor vandaag. Kerk, visite, hubbie pesten en weer op naar een nieuwe werkweek :retard:
En bij jullie dan???
@Beps:![]()
![]()
Vannacht rustig nachtje gehad, weinig bijzonders gebeurd. Nog 1 te gaan, dan hebben we het weer gehad. Heb vannacht al bijgelezen, maar was niet veel gekletst.
@Viva: Gelukkig voor je zoon dat het uiteindelijk mee is gevallen dankzij de gordel.
@Roanna: Leuke BBQ gehad??
@Linda: Heb je het leuk gehad??
:RUSSIA: :CHINA:
:INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
http://www.zmrzlina.nl/txt/trans/images/routek.gif
In de Trans Mongolië Express op weg naar Irkoetsk …
Haha de hele dag slapen, wat hubs gaat doen, Geen idee. Zal zich ook wel vermaken vandaag
Morning ladies!
Goed gezien Beps, was ook al op, even hier checken en het weer bekijken. Gaan vandaag met de vriendenclub en kids naar Slagharen.
Toos heeft gelukkig een rustige nacht gehad, nog eentje en de rotklus is weer geklaard.
Fijne dag allemaal!!!
Het lijstje nog maar weer een keer…
:RUSSIA: :CHINA:
:INDONESIA
Bloem: Op wereldreis - 7 mnd!! :wereld:
Crazy: 15 september - Marmaris
Mar Mier: 15 september - Marmaris:TURKEY:
Cristina: 20 september- Edinburgh- 4 jaar studeren!!
Brenniej: 22 september- Marmaris 6 weken
Besmile: 22 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Toos: 25 september - Turgutreis
Roanna: 25 september - Gumbet
Babsch: 29 september - Alanya
ChrissyP: 9 oktober - Kusadasi
Fatih&desi: 11 oktober - Bodrum
Marion: 18 oktober - Fethiye
Turkije lover: 19 oktober weekendje weg
Fransijn: 20 oktober-Side
Linda: 22 oktober-Ermelo
Diamond: 24 oktober- Alanya
Turkije lover: 25 oktober - Kusadasi
Cynthia: 2 november - Studiereis destination unknown!!
Kimbo: 2 november- Marmaris
**2008 ****
Brenniej: maart - Marmaris 4 evahhh
Beppie & Bloem: april - Istanbul
Cynthia: circa 10 april - Maleisie
Bloem: mei - Gumbet/ Bodrum 4 evahhh
Filiz: juni - Side 4 evahh
**2008 *****
En dan de verjaardagen nog …
17/09 Crazymar
20/09 Fatih&Desi
29/09 Brenniej
8/11 Kaylo
8/12 Kimbo
13/12 Turkije lover
29/12 MK116 & Bloem29
10/01 Cynthia
22/01 Roanna
24/01 Diamond
08/02 ChrissyP
13/02 Fransijn
14/02 Marion
02/03 Babsch
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
08/04 Jill
14/5 Besmile
20/5 Turkije fan
28/6 Toos
25/7 Christina
01/08 Linda
09/08 Filiz
22/08 Jac
25/08 Vivaturkije
Morguhh Marion, hier ziet het weer er niet zo lekker uit, zwaar bewolkt. Weet niet hoe het bij jou is. In ieder geval veel plezier in slagharen. Leuk plaatje trouwens weer:thumbsup:![]()
Ik ga zo mn mandje opzoeken, bij mij gaat het :idea: langzaam uit.
@Beps: Jij ook een fijne dag enne hubs niet te veel plagen he
Fijne zondag voor iedereen:kus:
:dag::dag:
@Marion: Gaaf dat plaatje!! Krijgt iedereen een btje inzicht in de giga reis die Bloemmie doet! Voor eind Sept gewoon al in Tibet zitten… PFFFFFF
Veel plezier met iedereen, idd hoop dat het mooi maar niet te heet word vandaag…in ieder geval een droge dag voor jullie!!
@Toos: Nog 1 keer crocen dus… Sterkte vannacht! En :slapen: voor nu!
@Viva: Gelukkig dat hij het redelijk zonder problemen van af gekomen is…en nu maar hopen dat hij niet gaat racen in een GTI-tje!!!
:dag:
http://www.wereldwijzer.nl/album/data/500/jiroendeiji.jpg
Zag trouwens dat de fokker een plaatje van paps en mams van onze toekomstige pup hadden geplaatst…wilde ik jullie niet onthouden.
Hopelijk word de dame deze maand loops, en dan gaat alles nog volgens plan(Zeg eind sept loops, dan ong half februari bij ons…)
Als onze dame er net zo mooi uit gaat zien als paps…ohhh ik zou gaan gillen denk ik…
Goedemorgen allen…:paranoid:
Zo, ben weer boven water. Ik lag er zo’n uur of 2 in en 9 uur er weer uit, want gaan straks met de buurt nog de grote tent afbreken en de bbq schoonmaken en dan nog even met z’n allen koffiedrinken buiten.
We hebben het dus echt niet koud gehad en nat gehad, want we hebben vorig jaar samen met de buurt een hele grote tent aangeschaft en zo een die binnen een kwartier op zijn poten staat op een vrijgemaakte parkeerplaats. Ideaal!!! Een buurman werkt bij de bieb en kan zo via de gemeente aan allerlei spullen komen, die we dan mogen lenen. (Statafels e.d.)
Hij heeft ook de nodige vergunningen aangevraagd en subsidie voor de straat bbq en kregen dit jaar € 600 voor. Gaaf hoor zo’n buurman, die tevens ook nog mijn PCdokter is. Hi, hi. ![]()
Verder heb ik ook geen plannen vandaag.
Kom vast nog wel even aan vandaag. Fijne dag allen :dag:
@Bep: Leuke hondje hoor. Het is momenteel hier in de straat een beetje mode, de een heeft nu jong hondje en nu zijn er al binnen een week 5 buren die allemaal een hondje hebben aangeschaft, of net als jullie nog even moeten wachten… Nee, wij niet!
@Marion: Wat leuk van die landkaart!! Kunnen we het zo toch ook een beetje volgen. :arrow::arrow:
@Viva: Oh meid, gelukkig dan maar dat hij er nog goed vanaf gekomen is, op spierpijn na dan. Zo, en dan nu een GTI. Lekker sprortief. ![]()
:dag: Doeggggggggg
Goedemorgen allemaal,
Marion,veel plezier in Slagharen.En leuk plaatje…
Viva,gelukkig dat het allemaal meevalt met je zoon alleen wat beurse plekken en een geluk dat hij de gordel om had.
Beps,leuke hondjes.Wachten duurt lang dan he.
Roanna,dus vandaag de buurt weer opruimen succes ermee…
goedemorgen meisjes…
Toos lekker meis…je laatste nacht tegemoed
Beps…wat een droppies zeg…paps heeft inderdaad hele mooie kleuren zeg…ben benieuwd welke kleuren de puppy’s krijgen.
Tlr…ja hemel zij dank…die gordel…wil niet weten wat er gebeurd was, als hij die niet had gedragen.
Roanna…dus lekker opruimen, fijn voor jullie dat het nog aardig weer is gebleven tijdens de bbq.
Tja…gti…was er niet zo blij mee, maar goed 24 jaar ga je ook niet in een oude l*llen auto rijden nietwaar…
dit is hem
Viva,daar moet je ook niet aan denken wat er dan gebeurt zou zijn,dat is niet goed voor.Leuke auto hoor,ziet er goed uit.En ja 24 jaar dan gaje zeker niet in een ouwe l*llen auto rijden.Ik heb tot vorig jaar ook altijd sportieve uitvoeringen van auto’s gehad met brede bandjes,maar ben er toch maar vanaf gestapt,poe die brede bandjes is niet echt prettig als het regent je hebt dan echt weinig grip op de weg…Dus nu maar een burgelijke punto,maar ja het rijdt en daar gaat het om .
Hoe slaap het nieuwe bed??
@Viva: Mooie kar… Puppie moet die kleur hebben, kan ook met iets meer zwart(soort spikes, heet het niet rood maar sesam) maar veel rood!! En ze zijn maar tussen de 36 en 42 cm hoog, 9 tot 14 kg. Mooi maatje!!
Hoe ist met je bed idd!!!
Iedereen die ik aardig vind en terug is: WELKOM THUIS…btje traag maar sinds ik zoveel werk ben ik traag!!!