hihihi…yo go girl!! ikke ben weggggggggg ciao ciao!! ( heel misschien tot vanaaf als ik weer digitaal ben!!)
@bloem…succes met het vinden van een labtop…!!
@cyn…super van die bonnen…!! shop ze alvast!!
@jac…leuk zo een snelle reactie…'t weer ziet er voor de komende dagen goed uit…dus geniet maar lekker…!!
ik ben net terug uit school…in pauze naar de mac geweest…:)moet soms kunnen…vanaaf dus alleen maar voor mn broer koken…weet alleen nog niet wat…
@ Cynthia: ooo, dat wordt echt heel erg veel shoppen voor vertrek!! Ik ben jaloers op jouw toekomstige Swarovski aankoop =(.
@ Filiz: hihi, was gisteren nog in de Burger King, was heeeerlijk!! Ach, af en toe is niet erg, zolang je er maar geen gewoonte van maakt.
@ Bloem: Vervelend van je buren, nog een appeltje geschild met ze?
Lekker vakantie hier, alleen heb ik donderdag en vrijdag twee examens. Ik zat in de tuin maar de wind werd me te koud!
@Cris, ja ik ben verslaafd aan Swarovski… Heb er al sieraden van, maar ze zijn zoooo schreeuwend duur!! Maar goed als ik die bonnen niet had, dan had ik het evengoed gekocht!!! Hij is “maar” €40.-!!!
x
@ cyn: haha, koopje ;). Als je wat moois wilt moet je er natuurlijk wel wat voor over hebben en ik vind 40 euro nog reuze meevallen voor Swarovski, want het is echt heeeeeeeeel erg beautiful allemaal
Goedemiddag dames.
Ik ben ook weer thuis van het werk. Heb even alles terug gelezen, dus ben weer bij met alles. ![]()
@Cynthia: Bo* Pri* ken ik wel en heb ik ook regelmatig hier aangeprezen als we het over kleding ( bikini’s enzo) hadden. Ik bestel er regelmatig wat. Het fijnste is, ze hebben van jong tot op leeftijd kleding en dat alles voor een prijs. Het is ook heel makkelijk via internet te bekijken en te bestellen, alleen duurt de ontvangst van de bestelling wat langer dan bij de concu en je moet altijd na zoveel dagen op zicht, contant betalen. Krijg nu ook regelmatig zo’n boekje thuis gestuurd.
Hopenlijk heeft Bloem vanavond weer kontakt met het net. :nod:
Leuk van Jac, om zo snel al even te reageren. Klasse!
Oja, mijn vriendin spaart ook alles van Swarkovski. Heeft al heel veel beeldjes in een vitrinekast staan. Het is wel mooi, maar je moet er van houden. Zij koopt ook iedere keer maar 1 ding, anders is het niet te doen. Vraagt daarom ook altijd geld met verjaardagen enzo.
Zo, ga even verder met voorbereiden eten. Laterzzzzzzzz.![]()
Cyn,wat een verwennerij zeg en lekker gaan shoppen op schiphol heerlijk.
Bloem,hoop dat de laptop wat voor je is.
Beps,veel plezier in de sauna( waarschijnlijk ben je er al)
Jac,leuk om zo snel wat van je te horen,geniet ze
@Roanna, de beeldjes spaar ik niet!! Die vind ik niet zo… Nee geef mij maar de sieraden… Heb een paar geleden ook een ketting gekocht was toendertijd €180.- maar ja dan heb je ook wel wat:slywink: Durf hem alleen nooit om haha…
Even snel bijgelezen.
@Jac: Leuk dat je je al even meld hier. Ben zoooooooo benieuwd hoe het daar nu is.
@Cyn: Lekker hoor van die bonnen. Ik hou ook van Swarovski, maar dan wel de beeldjes, ze zijn inderdaad nogal duur. Scharrel soms wat op marktpl**ts op.
Vandaag niet veel in de zon gezeten. Heb vandaag mn huis gepoetst, moet de nachtdienst in:frown: en wil dan niks in huis hoeven doen. Het zijn maar 2 nachten maar ben daarna helemaal van de leg.
Wens jullie voor straks eet smakelijk.
@cris…daar heb je helemaal gelijk in!!
@cyn…ziet er idd mooi uit…swarovski…al zou ik het zelf niet willen hebben…smaken vershillen ![]()
@toos…hoef je iig niet meer naar het huis om te kijken als je in de nachtdienst zit
lkkr
ik heb afgelopen week nogal makkelijk gedaan met eten…pizza gemaakt of broodje gezond meet van dat soort dingen…gevoel dat k mn broer aan het verwaarlozen was…harde werkers houden nu eenmaal van goed eten…
dus ik dacht ik doe vandaag eens een beetje moeite…krieltjes, wokgroeten en vis…
gaat de telefoon…mn broer>>hij haalt het niet…gevolg…eten staat hier klaar op tafel koud te worden…grrrrr:(
@ Filiz: hmm, stuur het maar naar mij, ikheb honger!
**Is het gelukt Bloem? :biggrin: **
:biggrin: dansende banaan!! ikke ben thuis, met mn nieuwe laptep en internet, alleen alle leestekens zitten in de war, dus dat is eventjes zoeken hoe en wat, nu rustig alles installeren en ik ben weer volledig digitaal…!! me so happy!!
@Bloem: Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst!!!
Welcome back on-line, Bloem!!!
**3 x dansende banaan.
**
@** Toos, jij nog bedankt voor je hulp van afgelopen weekend. :redface: **
**Werkse vanavond en de groetjes van mij.
**
@bloem
Super dat je nu weer een computer hebt!
Ik hoop dat het geen rib uit de lijf was en dat je toch nog met voldoende geld op vakantie kunt.
@Roanna: Graag gedaan hoor. Enne de groetjes terug. Zal aan je denken als je in je bedje ligt vannacht.
Bloem,gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst…