Turkish Tea-Time deel 23 !!!

@Bloemmie: Zuidelijk is het toch warmer… Hier smelt ik weg…

dan zit jij waarschijnlijk uit de wind!!

Hier in België is het lekker in het zonnetje, veel wind maar nu kan je er tenminste in blijven liggen. Ga nu mn bikini aandoen en wat gaan bakken in het zonnetje :wink:

x

Goede middag!!

@Roanna
De mensen van de gemeente verdienen zeker een compliment!!
Heb de rotzooi gezien in de straten met de carnaval, je brak de nek over de lege plastic glazen en frietbakjes, de dag erop was van al die rotzooi niets meer te zien.

@Beps
Veel plezier in de sauna … vanavond is dus alles weer soepel!!!

@Sev
Dat is dus HET dieet voor jou … mac en magnum!

@Bloem
Nog steeds druk?

@Cyn
Leuk werkje die klerenkast … maar niet heus. Fijn dat de hoofdpijn weg is.

Lekker weertje hier dus zo snel de douche in … boodschappen … en dan IN DE ZON!!!

Hoihoi
Hier een berichtje uit turkije!!!
Ik kwam het hotel binnen en het eerste dat ze zeiden is welcome home!!!
Lief he. Verder ja het weer is zonnig en soms bewolkt maar goed ik ben er ook nog maar 2 en halve uur.
Ik hou jullie op de hoogte!

Liefs jac

@Jac
Hey dat is leuk zo’n snelle reactie en wat een leuk welkom zeg!!!

@jac
Leuk om van je te horen!
Dat is nog eens een warm welkom!
Heb even voor je gekeken naar de weersvoorspelling:
vandaag 22 graden met een wolkje
woensdag 23 graden met een wolkje
donderdag 28 graden met een wolkje
en vanaf vrijdag GEEN wolkjes meer.
En de wind blijft voorlopig windkracht 3.

HEEL VEEL PLEZIER!!!

@ jac, wat leuk leuk leuk!! volgens mij hoef je deze week niet naar turkije voor het mooie weer, maar ja…de rest he? hihihi

Lang leve N*ckermann!!! Wij krijgen bij elke boeking een waardebon voor op schiphol. We krijgen ongeveer nog 20 bonnen binnen, maar we hebben nu al €540.-!! Hihi en we zijn maar met 2 personen :biggrin: SHOPPEN!!!

Iemand trouwens bekend met Bon-Prx?? Is een soort Wekamp…

X

@Cyn
Top zeg … kan je heel wat moois voor kopen!!!

@cyn
Dat wordt extra vroeg naar Schiphol, want dat is echt veel geld om uit te geven. Super joh!

HUH??? CYN?? krijg jij die bonnen?? das even super vet gaaf zeg! lang leve N**enz… die zijn vaak scheutig met geld, ook als je een klacht indiend, krijg je zonder pardon compensatie enzo…staan ze om bekend, al mn N-collega’s op gran Can liepen er helemaal van te balen, want alle klachten moesten officieel behandelt worden enzo…hihihi… typisch NL (en duits en vast ook wel belgisch) gewoon klagen klagen klagen klagen en dan hopen dat je iets terug krijgt… ik ben zelf nooit zo moeilijk op vakantie, maar sommige mensen!! hihihii…

Haha ik heb die bonnen al… En over 2 weken worden er weer iets van 10 geleverd… :biggrin: En dan ga ik bijna op vakantie, dus ik denk dat ik rond de €300.- mag gaan uitgeven op Schiphollie!!! Er zat net een bon van €100.- bij! GUNSTIG!!!

x

Jaloers!!!

@Jac: Mis je ons nu al?? Niet doen hoor…

@Cyn: Lekker hoor, shopze… Die nieuwe van CK is zoooo lekker… En als je het niet op kan, denk dan eens aan die lieve Beps die zo siewig alleen thuis moet blijven :biggrin:

@Bloem: Wij gaan met N*******n…omboeken kost geld, maar hadden een kortingsbon bij 1ste boeking voor korting op die boeking… nu extra vroegboekkorting gelijk aan de kosten hihi

Ik ben weg. De meiden komen zo dus ik ga zonnen in de sauna(helaas MET badpak, ze hebben hier allemaal moeite met het naakt gaan,…sufferds)

:o :lol: :hihi: :biggrin:

Beps, ik ga geen luchtjes meer kopen!! Als ik mijn luchtjes moet opmaken die ik nu heb dan ben ik 60 voor het op is!!

x

@ beps, have fun, ik wilde idd nog vragen hoe die nieuwe Ck ruik! ben benieuwd, owh en cyn, als je niet weet wat je met je bonnen moet doen ( i doubt it :unibrow:) …ik moet nog van 12 landen Lonely planets hebben :biggrin: :unibrow:

owh ja, dames, ikke ga vanmiddag ff een stukkie treinen, sow what denken jullie, maar dat is om te gaan kijken, en dus hopelijk kopen van een laptop! hij is redelijk ok qua prijs en inhoud, nu alleen dus nog eventjes kijken (voor zover ik dat kan) of het ook echt is, wat beloofd is… spannend!! misschien ga ik dus wel naar huis met een lapteppie… dancing bananananananaa

Haha ja maar het geld niet voor boeken!!!

Heb trouwens al iets moois uitgezocht! Een Swarovski-armband! Echt mooi!! En misschien koop ik ook wel een Nintendo DS of PSP… :stuck_out_tongue: