Turkish Tea-Time deel 23 !!!

JAc heel veel plezier en geniet ervan

Goede avond!
Ons middagje shoppen is een middagje kletsen geworden. Zeker zo leuk. Schoonzus en familie op bezoek gehad, fijn met z’n allen genoten in de zon. Beetje winderig was het wel maar ook jammer om binnen te zitten vonden wij zonaanbidders. Daarna lekker chinees gehaald dus wij moeders hadden het gemakkelijk, geen gekook meer vandaag.

@Jac
HEEL VEEL PLEZIER IN TURKIJE!!!

@Summa
Veel plezier in Capelle morgen … geniet van je oma nu het nog kan.

@Beps
Goed gescoord dus!!! Hub is zeker wel in zijn element nu. En jij ook met al die spullen voor de pup.
En niet te vergeten, morgen jou dagje, geniet maar lekker in de sauna.

@Sev
Dat klinkt niet verkeerd Mexico … BOEKEN!!!

@MK
Goed geregeld! Lekker blijven banken (of met ons blijven kletsen). Als hub zijn slaapje uit heeft is hij fit genoeg om de boel op te ruimen.
Ga ik ook ff snel doen, staat me een boel afwas te kijken, snel even de machine in werken.

@Marion: idd niet neen ! Eerst eens de financiele kant bekijken en dan ook eens overleggen met mn maatje en dan kijken of het haalbaar is !

@Jac: Goeie reis !!! Geniet ervan !!!

@Sev
Je klantenbestand uitbreiden!! Een rondje langs de bejaardenhuizen, je behandelt even wat schimmel- en kalknagels :eek: :puke: :smiley: voor de broodnodig euro’s. Even afzien en dan … genieten op dat bountystrand in Mexico!!! Vriendje gaat wel met je mee hoor! Gaat volgens mij zelfs met je mee naar Siberië als jij zou willen.

Hier is er boven eentje aan het jumpen … lijkt wel of het plafond naar beneden komt. Was net ook even boven… dacht zal ff de populaire moeder uithangen en mee jumpen… hij kijkt me aan en zegt: waar ben jij mee bezig mam, het lijkt de klompendans wel :crybaby: :smiley:

Zo de bbq zit erop iedereen is naar huis de boel opgeruimd morgen dweilen.Was lekker en zaten heerlijkin de zon en uit de wind en ook een beetje verkleurd mooi meegenomen.

Jac,een hele fijne vakantie.

Sev,mexico heel mooi,heb er paar jaar geleden een rondreis gedaan.

Mk,rustig aan doen en wat vandaag niet lukt,morgen is er weer een dag.

Voor iedereen een fijne avond

@Marion: :king: vriend is geen vriendje hoor, alleen mn beste maatje :wink: maar we snappen elkaar wel :smiley: Mexicooo MEXICOOOOOOOOOOOOOOo najah, als ik maar op reis kan… Tunesie is ook goed :wink: maar kom, we gaan voor mexico. Mss roofmoord op enkele bejaardjes ? :ninja: sorry, niet uitgesproken ! Bank overvallen ? :ninja:

@Turkije-lover: rondreis moet super zijn ! Is een week genoeg eigenlijk ?

Zo, net gehoord dat dit weekend een meisje mogelijk zou ontvoerd zijn hier in België alwééér… (Rond Brusselse). Ze zou Zaterdag naar een fuif gegaan zijn en om 4.00 voelde ze zich niet lekker en fietste met een vriendin naar huis tot op een bepaald moment ze elk hun kant op moesten… Om 5.00 stuurde ze nog een sms naar haar vriend dat alles ok was. Smorgens ontdekten haar ouders dat haar bed onbeslapen was. Ze bellen haar op, geen antwoord, bellen terug en haar gsm ligt af… Nu zijn ze weer met man en macht aan het zoeken achter dat meisje (18 jaar), niets wijst erop dat ze zou weggelopen zijn, ze was gelukkig, genoot van haar leven, geen enkel signaal die iets doet vermoeden dat ze zou weggelopen zijn. Alleen vonden ze het korte bericht erg vaag en niet van haar doen… En ze kunnen niet nagaan via haar gsm waar ze zich zou bevinden…
Zo een verhaal doet me helemaal brrr…

@Sev
Weet wel dat je je beste maatje bedoelt!
Vreselijk verhaal … wordt je gewoon eng van.

jeetje sev wat een verhaal…hoop dat ze snel terecht is…en gezond!!

Zo, iedereen weer zo’n beetje binnen van het uitgaan en tuinzitten?

Zijn ook net weer thuis van een paar uurtjes stadten. Even ergens lekker gegeten en later nog even een terrasje gepakt en nog even over de kermis geweest. Overal in de stad stonden live bandjes en DJ’s, maar die maakten me teveel lawaai :frowning: , dus maar weer naar huis op aan.

Ik wou hierbij ook even die mensen van de gemeente complimenteren. Toen wij in de stad aankwamen, wil je niet weten, maar wat een zooi kunnen wij mensen maken. Niet normaal meer. :puke: Toen we weer naar huis op aan gingen, hadden ze de hele Hoodstraat alweer schoon met hun ploeg. Alleen het uitgaansgebied die moest nog, maar die zullen ze vannacht wel doen, want daar was het nog bere druk. Mijn schoenzolen pikten en plakten helemaal toen ik thuis kwam. Bah!!!

Groetjes. :slight_smile:

Dank jullie wel!!!
Ik vertrek nu richting schiphol!!! Tot later en ik hou jullie op de hoogte als het niet zo druk is in het internet cafe!!!

GROETJES!!!

Ohhh Nu is Jac weg…en ze is mij vergeten mee te nemen(:hihi: )

Goedenmorgen allemaal
Ik heb lekker uitgeslapen. Alles doet zeer, en is stijf. Maar ik heb het weer overleefd… Weer een jaar te gaan…(voor hubbie, ik geniet…)

Lekker niets doen vandaag en dan vanmiddag(ga rond 15.30 weg) SAUNA… Lekker met dit weer, btje hangen op het gras, zwembadje en af en toe een rondje in de sauna

Goeiemorgeuuhhh !!

Ikke nu eerst achter ontbijtkoeken gaan naar de bakkerij, het is tenslotte een speciale dag !

EN ik heb gisteren Mac Donalds gegeten en een Ijsje (Magnum, dubbel chocolade met caramel ertussen en vanille erin) en ik ben 600 gram afgevallen !! :smiley:

ola chica’s!! ben ik weer, alleen druk, dus ga later wel weer ff bijlezen! hasta luego!

Jaja, schattepatatje…werkze ik ga de tuin in…hihihi

goede morgen allemaal…!!

nog moe…maar daar is niks aan te doen…naja

@bepz…geniet ze in de suana…

@sev…mooi 600gr afgevallen

@bloem…werkze…

@iedereen…fijne dag

Goeiemorgen!!

Zo Cyn is er weer helemaal… Hoofdpijn is over… Heb er 6 dagen last van gehad, maar aan alles komt een einde! Morgen langs de huisarts of hij medicijnen wil geven tegen migraine. Waarschijnlijk is dat het wel!!

Morgen dus vrij! Alweer haha… Lekker hoor! Ga morgen mijn kast helemaal leeg gooien, en alles weer opvouwen, netjes opstapelen etc etc… SAAI:so:

Wel bijgelezen maar de helft alweer vergeten!! Nu aan het werk, meld me wel weer!!

X

@ cyn… nog 2,5 weeeeeeekkkk!! dancing bananaaaa!!

:nod: JAAAAAAAAAAAAAAAAAA :beef: :dope: :wub:

Wat een weertje wat een weertje ! Zàààlig ! Zaten juist aan de aperitief in het zonnetje. Veel wind maar lekker aangenaam ! Net Zeeklimaat ! jihaaa :smiley:

ik waaide vanochtend bijna van het perron hoor!! brrr…koud!! en harde wind!! :crybaby: