Turkish Tea-Time deel 23 !!!

@bloem
Als je alleen maar moet antwoorden dat jullie gesloten zijn, kan er dan geen antwoordapparaat aan die dat vertelt?
Vervelend zo’n dilemma! Je kunt je geld maar 1x uitgeven, succes met je beslissing.

neuhm…ik kan de klanten wel helpen, maar vaak…ach…beetje luiheid! hahahaha, begin alleen een beetje in te dommelen…echt te weinig quality sleep gehad vannacht

Neem net zoals ik een telefoonabonnement zonder telefoon, dus alleen sim, bij www.gsmtrack.nl 27,50 per maand voor 200 belminuten, 1e half jaar 13.50 per maand en een d*ll laptop voor 130 euro, zit alles op en aan, ook draadloos internet WIFI…is dat geen optie voor je Bloem, groet VIVA:confused: :nod:

Hallo daar,

Ik ben gewoon aan het werk vandaag, wij hebben morgen feestdag dus vrijaf… dag van de arbeid of zoiets. Hebben jullie dat ook?
We zijn vandaag wel maar met 6 aan het werk ipv +/- 40 normaal gezien dus er zijn er vele die een dagje vrijaf hebben genomen. Maar aangezien ik al m’n vrije dagen spaar om naat Turkije te gaan ben ik dus maar komen werken… Ik en me beste vriendin zijn hier alleen aan het werk op onze dienst, muziek staat luid, niet veel werk, dus het valt wel mee :slight_smile:

Morgen ga ik naar Kapelle ad Ijssel(Rotterdam) m’n oma bezoeken, mens is al 91 jaartjes oud en heb het gevoel dat ze niet te lang meer heeft, dus probeer ik ze nog zoveel mogelijk op te zoeken… en dan nog wat winkeltjes doen ook he (iemand tips daar in de buurt voor winkels???)

Nog 4 daagjes en dan Bodrummmmm. hihi :slight_smile:

@ sev: ik ben 2 jaar geleden naar Djerba geweest, was ook wel de moeite, heel mooi en het leven is daar ook echt wel goedkoop, taxi’s kosten bijna niks, mensen zijn ook heel gastvrij, er is wel iets meer zand dan turkije :wink: maar de stranden zijn ook wel heel mooi en bijna allemaal fijnzand…

@ bloem: zo’n laptop is natuurlijk wel handig op de reis die jij gaat maken he, kan je je foto’s, video’s en logboek ook gemakkelijk bijhouden e. Is natuurlijk wel een investering mja mss is het de moeite wel he.

Summa

Hallo allemaal
Ik meld me ffies heb al bijgelezen, maar ben een btje behoorlijk DOOD!!!

@Bloem: Ach dit zijn wel de dagen die meetellen toch…200%? Ja dan wilde ik ook altijd werken, liefst late dienst… eerst met hubbie mee, dan vertellen dat er geen treinen reden(hihi werkte tussen a’dam en hier!!)

@MK: Rustig aan hoor meis…het is allemaal zwaar genoeg… En als jij niet lekker gaat dan gaat het straks in je buik ook minder… Dan moet je hubs
maar wat extra helpen… ook zijn kind in jou!!

@Viva: Wat heeft Bloem aan 2 abbo’s?? Ze heeft er al 1… en dan moet ze nog 1 nemen, en die ook betalen, en dan kan ze dus nog die maand niet in verweggiestan doorbrengen…

Goed gescoord… zat
Bench en riem met halsband voor de pup die komt
Iets voor hubs in de auto
Voetenbad(voor mij :slight_smile: )
2 Pers Gourmetsetje(electrisch nieuw €2,50 !)
Videolink(maar meteen 3 als er 1 het toch niet doet…)
Ovale spiegel(groot met dikke houten lijst met facet)
en verder klein prutfrut spul…

Al met al een geslaagde KD… MAAR BEN NOG STEEDS DOOD…
Trusten

@ beps, klinkt goed!! goede vangst dus!! en @ summa, nee dag van de arbeid doet NL niet echt aan… en @ viva, bedankt voor de tip, maar heb idd net een nieuwe abbo voor 1 jr, en de aanbiedingen die ik heb gezien zijn niet echt goede laptaps zeg maar…moet nog ff verder struinen!

nou laat maar, € 27,5 x 12 mnd…is 330 euro! en dan zeker 2 jaar lang! kan ik beter een nieuwe kopen voor 400! wow das schrikken he!

toooooootttt morreeggguuuhhh!!

@beppie…klink allemaal leukzz…!! lkkr zo een voetenbad…succes met bijkomen!!

@bloem…tot morgen

@summa…jij hebt morgen dus een lkkr dagje vrij…veel plezier bij oma…

ik ben vanmiddag met vriendinnen op een terras gaan zitten…erg gezellig…dadelijk uiteten met oma mamz en schoonzusje…daarna askim online…
en dan te bedenken dat ik dacht dat het een saaie dag zou worden :wink:

hoihoi,
De koffer is gepakt ik ben er klaar voor. Om 1:30 vertrek richting schiphol.
iedereen hele fijne dagen!!!

@jac: een hele fijne vakantie in AD! Geniet ervan!

@Jac: Fijne vakantie…Geniet ze…

Kom net mn mandje weer uit…lekker hoor, kan er weer tegen…
Eerst maar eens wat eten en dan lekker nietsen… Ach ja, morgenmiddag/avond met een aantal meiden naar de sauna. Kijk ik kom wel weer bij woensdag hihi

Jac, heel veel plezier in AD, ik hoop dat het weer net zo goed is als altijd!!

@bep
Hubs doet ook veel hoor, maar het is zo moeilijk om zelf niets te doen en als je het dan gedaan hebt, ja dan heb je spijt.

@MK: Oke, dan ben je zelf dus “schuld” Geef hub eens de kans :wink: Nee meis, rustig aan, en wat nu niet komt komt morgen of zelfs overmorgen. Jij de kleine en de baby zijn nu belangrijk, en geef idd hubs de kans jullie te helpen. Denk aan jullie!!

Doe ik nu beps, de vloer vol met speelgoed, het aanrecht vol met afwas, de afwasmachine moet nog leeg en ik zit achter de pc. Manlief doet een tukkie (is doodop van het KD shoppen van vandaag). Hij gaat straks de kleine naar bed doen en daarna ruimt hij alles op.

Goeie avond allemaal !

Voor mij geen vrije dag vandaag … morgen wel, maar die heb ik zoiezo.

Sorry maar heb echt nog niets bijgelezen…

Heb een nieuwe beltoon op mn gsm: Destination Calabria van Alex Gaudini of zoiets, prachtig vind ik zelf :smiley:

Nu, voor mn reisplannetjes, Ben eraan aan het denken om me wat verder te wagen… Mams wil niet dat ik naar Marokko zou gaan, maar Mexico ziet ze wel weer zitten (ze kent mensen daar :D) en het zal mn laatste echte vakantie zijn want volgend jaar zal ik moeten solliciteren en jobs aanvaarden… En als ik Mexico zie in aanbieding of zo of ergens anders zo een mooi land, dan neem ik het wss mee !

x

@jac…heel veel plezier…!! geniet ervan…!! :D:D

@MK: Ben trots op je… Lekker achterover en laat het maar gebeuren… Straks heb jij een giga klus te doen, die niet te vergelijken is met een vloer met speelgoed en een aanrecht met afwas :wink: