Turkish Tea-Time deel 23 !!!

gooood morning :retard: wat een nacht wat een nacht. op half4 kwamen de buren thuis, en kletsen en doen, kan bijna alles woord voor woord verstaan, weer ingedommeld, word ik om 5 uur wakker van de muziek, die hadden ze toch maar ff aangezet. stap ik daar als madame mikmak het balkon op…doe ff normaal!! moest me echt inhouden om vanochtend om 7 uur niet aan te bellen en dr wakker te maken en ‘erover te praten’ maar goed. nu dus alweer goed en wel op t werk… :retard: ben dus een beetje moe! hihhii… zal vandaag nog eens op internet speuren voor een pc… of eigenlijk een laptop, lijkt me toch wel super handig voor op reis, maar ja… die vervloekte €€€€€ altijd he?? okeeeyyy… allemaal… een fijne koninginnedag, geniet van het weer (ik waaide wel bijna weg, maar goed) en alle belgen, ook een fijne dag!

Ook goedmorgen. :biggrin: Ben ik dan de 2e?

Ik zag dat Bloem er ook was, maarja die moet eerst nog ff bijlezen, al is het niet zoveel.

Zelfs de klok klopt nu ook zag ik. :unibrow:

Jullie ook allemaal een fijne dag en Bloem werkse nog even.:wink:

Nee dus…:crybaby: :wink:

@ roanna…morning!! werk ze nog ff??? hahahhaaa…tot half 6 dus!

de klok loopt toch nog 2 uur achter volgens mij, toch?

Ja nu zie ik dat ook, maar daarnet bij het eerste berichtje van MK van 9.11 uuur stond tie toch echt op 9.06 geplaatst. Nouja, wat maakt het uit.

Pfffff Bloem tot half zes dan. Da’s nog een end. Nou, wij houden je wel bezig. Ik ga vanmiddag pas naar de stad, omdat de wederhelft alweer de boer op is. Zit hier ook maar alleen te wezen, terwijl ik eigenlijk genoeg te doen heb, maar daar even geen zin in heb. :stuck_out_tongue: En ach, jij moet toch nog zoeken voor een laptopje dus, heb je nog even je bezigheid.

@MK116: Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Hoe is het weer nu bij jou? Hier zeer zonnig, maar volgens mij nog erg fris. Het zou vanmiddag zo’n 22 graden hier worden dus, lekker terrasjesweer.

Jij ook een fijne dag gewenst. :wink:

hier is het wel zonnig maar het waait vreselijk hard. had echt de tranen over mn wangen lopen van de wind en het fietsen…beetje chilly

Goedemorgen,

Sev,lekker met je vriend op vakantie,griekse eilanden zijn mooi of misschien portugal??

Bloem,succes met zoeken naar een pc of laptop en zeg dat wel de euro’s wordt er soms ook niet goed van.

Gister balen op 1 kl*terig doelpunt geen kampioen grrrrrrr dan hadden we beter kunnen verliezen was het op punten geweest,maar ja volgende week kunnen we nog een prijsje pakken.

Iedereen een fijne koninginnedag.Hebben de belgen ook een vrije dag vandaag???

@roanna
Hier is het ook superzonnig, maar als je naar buiten gaat…
Zo’n koude wind, de winterjas had echt aangekund. Was om 9.15 even naar de supermarkt, maar kwam helemaal verkleumd terug. Het was toen nog maar 11 graden.

Manlief is naar de vrijmarkt, hij lijkt volgens mij een beetje op hubbie van beps en ik heb echt geen zin om er achteraan te hobbelen.
Wij zijn nu saampjes thuis en vanmiddag na het middagslaapje zien we nog wel.

Zit even in de dipje, ik heb momenteel al teveel aan mezelf… maar ik heb nog een kind, man, huishouden en werk. Ik hoop dat ik me snel weer wat beter voel.

@ mk…oei! dat klinkt niet goed…hormonen? of is dat te simpel? het wordt ook allemaal wel erg zwaar voor je he? en @ turkije lover, volgens mij zijn de belgen niet STANDAARD vrij, heb er al een aantal aan de lijn gehad…die wisten van nix! hahahahahaa

Goede morgen!!

@Cris
:biggrin: :biggrin: :biggrin: Ze kunnen erg vermoeiend zijn die kids.

@Roanna
Ook lekker even wat tijd voor jezelf. Vooral als je geen zin hebt om iets te doen.
Veel plezier vanmiddag!

@MK
Doe het maar lekker kalm aan vandaag, mss ook even naar bed vanmiddag. Is gewoon ontzettend zwaar de laatste maanden. Dus heb je de kans om rust te nemen …doen!!!

@Bloem
Vervelend als de buren je 's nachts uit je slaap houden als je de dag erop moet werken. Pak ze maar lekker een keer terug :evil: .

Hier zonnig maar wel een fris briesje,straks ff het centrum in kijken wat er is misschien terrasje pakken en daarna met vrienden bbqen bij mij,hoop dat t nog een beetje warmer wordt.

Bloem,oww dus de belgen weten je ook te vinden,dacht die hebben een lang weekend genomen,omdat ze daar morgen vrij zijn geloof ik.

Mk,dat klinkt niet zo mooi,hoop dat je je snel weer beter voelt.

@Turkijelover
Veel plezier vandaag op het terras en met de BBQ!!!

mmmmm BBQ heb ik ook zin an! vorig jaar in Marmaris deed die vriend van de ex dat elke avond…mmmm…zelfgemaakt kebab, op het balkon, met een illigaal biertje en brood…mmmmm…:biggrin:

Heb ook even naar de koningin en gevolg zitten kijken. Zo schattig allemaal.

@MK116: He bah, wat naar nou. Ik herken het! Ik heb dat zelfs nu nog weleens. Maar neem je rust, misschien dat je dan later op de dag nog even kunt genieten van de KD.

@Marion.: Jij dus ook lekker even tijd voor je zelf! Af en toe zo lekker he! Zoals je al gezien hebt, ik krijg de foto niet voor mekaar en stop er nu ook echt mee. :mad:

@Turkije-lover: Jij ook veel plezier vandaag.

@Bloem: Ennehhhhh is het nog te doen momenteel op het werk? Heb je het druk? Nog wat kunnen vinden op het net, mbt een laptop?

Ik vraag me af, waar Bep met hub momenteel uithangen? :lol:

@Sev: Wat dacht je van Spanje of Portugal, maar Tunesie lijkt mij ook een keer leuk om naar toe te gaan.

Nou, ik ga maar eens even douchen. De tijd vliegt.

@bloem
De hormonen spelen ook een grote rol, maar fysiek wordt het uiteraard steeds zwaarder. Als ik iets van de grond moet pakken bijvoorbeeld of iets van boven vergeten ben en dus weer de trap op moet. Ik mag ook niet tillen, maar dat is met een kleine van 20 maanden dus echt niet haalbaar.
Op de commode en er weer vanaf, trap op en trap af, in het fietsstoeltje en er weer uit, in het winkelwagentje enz. enz.
En als mijn buik dan zeer doet en ik in bed niet lekker lig, dan krijg je af en toe wel last van zelfmedelijden.

goede morgen…

@bloem…jeetje wat vervelend dat de buren zo luidruchtig binnen komen!!

@mk…doe het rustig aan…ik hoop dat je je snel weer lekker voelt

@cris…ja kinderen.,.ze kunnen vermoeiend zijn…maar bbq’en is natuurlijk wel erg lekker!!

@turkije-lover…hier is het ook lekker zonnig, maar staat idd een wind:disgust:

@bbq…ik vind het ook heerlijk…in februari zat ik met mn vriend in een huisje wat in de achtertuin een openhaard had…daar 's avonds lekker grillen…lamsvlees…heerlijk:D

nog 11 dagen…!! :smiley: can’t wait…!!

iedereen een fijne dag

@MK116: Heel begrijpelijk. Het valt ook niet mee die laatste loodjes. Nou, sterkte ermee hoor! :wink:

@ mk, ik kan me er nix bij voorstellen maar kan me wel voorstellen dat je jezelf in de weg zit (heb ik ook wel eens last van) en het is werkelijk fantastisch hiero. lekker rustig, beetje internetten enzo! hihihii…gewoon telkens antwoorden dat we gesloten zijn, hihihii…maar goed. heb op internet wel wat leuks gevonden, maar ja, toch die €€ he? ik weet het gewoon echt niet. wat ik wil hebben kost toch wel € 350 a € 400 en tja…daar kun je in thailand een mnd van leven zeg maar…zucht, ik weet het gewoon echt niet, vreselijk dilemma!