idd! las het net, wat een feest zal dat zijn
Nou ik vind het gesneden…vond alleen de ontknopping wel humor…Ajax weer net 1 goaltje te weinig(zoals tegenwoordig vaak…)
Nou goed, ik ga het eten maar weer eens voorbereiden. We eten beef chimcurry…jammie
Wat was het spannund. Ik had de hele middag de radio aan. Oh, oh die maakten het nog gekker.
Wie had dit nog gedacht? ![]()
He Bloem, leuk dat je even hier op visite bent.
ja roanna, wist dat deel xxx eraan zat te komen en wilde toch ff langskomen. zit nu op de pc te zoeken naar een nieuwe computer voor mezelf…ik word er helemaal :retard: van… zucht…wat te doen? wat te doen? investeren of zo laten?? er zijn zoveel mensen die het zonder pc thuis doen, en ikke kan op mn werk enzo…zucht…i dont know i dont know
Ja best moeilijk he bloem? Ik zeg ook altijd maar, iets wat je niet hebt, mis je ook niet, maar zo’n pc gaat gewoon een deel van je eigen worden. Je denkt, dat je niet meer zonder kunt. Mmmm. Lijkt mij ook heel moeilijk.
En dan in jou geval is het inderdaad een dilemma. Nou, hopenlijk kun je toch ergens nog een goeie, niet al te dure, op te kop tikken. Dan heb je er in ieder geval de maanden dat je hier nog zit wat aan, want de rest doe je toch op je werk.
sorry heb helaas geen plek meer in de koffer, ik neem al een vriendin en een buurmeisje mee in de koffer. Dus ik moet al betalen voor mijn gewicht enz;)
Bij ons was het heerlijk in de tuin. Ik ben verbrand!!! Dus een mooi ondergrondje voor een dinsdag!!!
Nou ik ga eventjes een eitje bakken en dan op de bank.
iedereen een fijne avond en een hele fijn koninginnedag!!!
Groetjes jac
Jac, voor het geval…ik wil jou ook een hele goede reis een te gekke vakantie toewensen en geniet in ADR. ![]()
By the way, hier was het ook heerlijk vandaag. Ik heb ook een tijdje met de radio buiten in het zonnetje gezeten en ben ook zelfs al een beetje verkleurd. Maar nu is er weer die harde koude wind.
hallo meiden, weer deeltje 23 gaat hard zeg, nou hier kan je niet meer buiten zitten, de hele dag al eigenlijk een vrij koude harde wind, maar nu waai je helemaal uit je hemd…bah…Ik zit graag buiten maar nu is het niet meer om te doen, heb bevroren armen, … is dat een goed excus om mee te mogen in de koffer jac.
gr. Viva
**Gefeliciteerd met deel 23, **weer een deel volgekletst.
Het was hier heerlijk vandaag, wel wind, maar goed te doen.
@Jac: Heel veel plezier in ADR, doe ze de groeten daar!! Jammer dat je koffer vol is:crybaby: .
@Bep: Veel plezier morgen
@Bloem: Ik zou toch eens op marktpl**ts of zo kijken. Staan best leuke computers voor niet al te veel. Kun je als je terug komt sparen voor een andere.
@Marion: Leuk die reactie van J, moest er wel om lachen.
@Bloem, ik las over je pc, ik heb een laptop besteld bij www.gsmtrack.nl, met een 2 jarig abonnement voor 27,50 per maand, ik moest 130 euro bijbetalen, maar ik heb wel een half jaar 50% korting op het abonnement,
200 belminuten of sms van voda***e binnen 24 uur alles in huis, je krijgt er alleen geen telefoon bij…is dit misschien een optie voor jou.
groetjes Viva
misschien over 2 weken mn reis naar Turkije boeken
@Beps, ik heb je gemaild!! Het is wel in half Turks…Maar goed…
X
Heb net mn beste vriend gehoord ! Hij wil op reis en vroeg of ik geen zin had om mee te gaan !!! (Ben er al 2 x mee naar turkije geweest en nu willen we eens iets helemaal anders, iemand een idee ?)
Ga naar Griekenland ofzo, Sev… Gewoon lekker weg gaan
@Cyn: Heb het gelezen… laat maar dus… wat een onzin, jaloerse gek maar dat wisten we al…
Nou goed, hubbie is zich omkleden, en dan nog ffies tv kijken, koffie en dan het 1ste rondje :crybaby:
@Bepsje: zin om mini-meeting te houden in augustus in ‘ons’ Kusadasi ?
Jaaa Griekse eilanden zeggen me wel wat maar zijn wel ongeloofelijk duur. Heb al enkele goedkopere dingen gezien in Tunesie en spreekt me ook wel aan. Maar ja, zal toch wss last-minute worden hoor…
@Sevje tuurlijk gaan wij meeten… hebben we eindelijk de kans, zitten in hetzelfde dorp nou dan doen we dat… Plannen we tegen die tijd wel.
Oke, omgekleed…de jaarlijkse ellende gaat beginnen, de 1ste ronde door het centrum, maar voor de komende 24 uur zeker niet de laatste(denk dat er nog minstends 3 volgen…
)
@sev…wat leuk…
griekeland is idd een leuk idee om naartoe te gaan!!
@viva…dat vind ik ook een geldige reden om mee te mogen in het koffer van jac…!!
@bloem…nog steeds pc dilemma…das het voordeel van thuis wonen…mamz regelt het…en ik maak er gebruik van
@beps…toer ze morgen…;)ookal is het vroeg…
sorry rest alweer vergeten…maar ik had dan ook een paar pagina’s bij te lezen.
vandaag gelijk gespeelt met voetballen…niet hoeven te werken…dus ben gezellig naar het cafe geweest…
slaap lkkr allemaal…en tot morgen (alvast fijne KD)
Goede avond!
Lekker bij gepraat bij de vrienden. Ze hadden het heel goed naar de zin gehad in Turkije.
@Sev
Waaide hier bij ons best hard vanmiddag maar zitten dan ook achteraf. Een grote open vlakte zeg maar. In het dorp hebben we tot net buiten gezeten, met de jas aan, en heb je van de wind geen last.
Leuk zeg met je vriend op reis … zal je goed doen!!!
@Bloem
Weer in het rose … dacht ze heeft gelukkig een andere computer … maar helaas.
@Beps
Hubs al wat kunnen scoren op het eerste rondje?
@Toos
Zo af en toe komt hij wel lollig uit de hoek.
@Turkijelover
Geen feest dus in Amsterdam.
Haai allemaal,
Haha! PSV kampioen… wie had dat verwacht!! Ach, ik had alles liever dan Ajax (Rotterdammer he ;))
Vandaag gebbqued bij vrienden van mijn ouders. Jeeetje, allemaal kleintjes daar!! Ben doodop! Voorlopig geen kinderen voor mij en mijn vriend. Wel leuk hoor, vooral omdat ze allemaal bij hem in zn nek mogen klimmen enzoo… Maar ooo, wat wil ik nu slapen!
Sorry voor dit egootje, ik ga snel bijlezen!!
Slaap lekker alvast!
En proficiat met deel 23!
Goede morgen iedereen, wie had dat gedacht dat ik om 9.11 uur de eerste zou zijn.
Veel plezier op deze koninginnedag!