Gefeliciteerd met deel 23!!!
Missy: Ik weet niet hoelaat je gaat maar een hele fijne vakantie!!!
Zo mijn koffer is van boven gehaald hij staat heerlijk te pronken op mijn kamer.
En morgen ga ik hem inpakken!!! En dan vertrek ik om 1:30 richting schiphol!!! VAKANTIE kan beginnen!!!
@Turkije-Lover: Wij gaan niet toeren met de motoren…wij gaan in de ronde om alle vrijmarkten te bezoeken…hubbies grootste dag der dagen in het jaar… PFFFF ben al moe bij het ideeee
@Jac: Ikke wil oooooooookkkkkkk!!! Maar iig heel veel plezier
Lekker met een bakkie achter de pc, de beschuit met muisjes slaan we even over vandaag.
@Turkijelover
Vervelend die hoofdpijn, maar niet gek als je bekijkt wat je allemaal voor je kiezen krijgt. Jammer ook dat je hem zo moeilijk te spreken kan krijgen juist nu je dat zo hard nodig hebt. Hou je taai meissie. En zoals Sev als zij, is er iets … je weet ons te vinden!
DE wedstrijd vandaag … hopelijk is het feest in Amsterdam … fingers crossed :unibrow: !!
@Beps
Een trotse tante Beps … en terecht natuurlijk!
Wat een vroege vogels zijn jullie toch op je vrije dag, draai me dan nog 10 keer om. Maar hub moet optimaal genieten op de dag der dagen en daar kan je dan niet vroeg genoeg mee beginnen
@Mizz
Denk niet dat je het zult lezen want we zien je niet vaak meer hier. Maar voor het geval DAT.
VEEL PLEZIER OP FUERTEVENTURA!!!
@Cyn: Weet je al meer, of heeft ze weinig gesmst?? Jemmig, ik mag ze niet maar dit is belachelijk…of weer net zo overdreven als alles bij die 2 …hopenlijk…
@MK: Wij hebben de tv ook in een kast. Zeker in de zomer kijken we heeeeeel weinig. En dan vind ik het echt lelijk in de kamer. Wij hebben een btje boerengrenen inrichting. Past geen tv in. Bij modern mag het, zou ik zo een aan de muur gekocht hebben met gekleurd licht erachter… Maar nu, nee achter de deurtjes…
@MK
Hier 20.5 graden uit de zon. Jammer dat het hard waait.
@Cyn
Das niet zo mooi dat hij in elkaar geslagen is. Hopelijk is het niet ernstig.
Zo … nu snel de douche in en op de koffie bij vrienden. Ze zijn net terug uit Turkije, voor de 1e keer want ze gaan normaal met de camper, en ben benieuwd naar de verhalen.
@ miss stylo0w en @ jac, hele fijne vakantie!! alvast…
zit nu bij mn ouders toch ff op internet te snuffelen, 2e hadns te kijken en er zitten toch wel leuke spulletjes bij…zucht wat een dilemma…tis wel echt een gebruiksvoorwerp dat ik meer en intensiever gebruik dan…uhm…de plee ofzo! zucht, maar ja geld geld geld!!
owh en @ sev, ikke zou voor het geld gaan, een mooi tv-tje kopen en dan nog ff lekker op vakantie ofzow…hihi…
ga ff verder nog wat bijlezen…
@ beps, waarom zo achterlijk vroeg zeg?? half 7 :retard:
hiero is het ook een beetje frisjes, waait hard, maar ach zit toch binnen!! hihihi owh en hebben we al een nieuwe landskampioen??