Turkish Tea-Time deel 23 !!!

hahahaa… cristina… alleen voor nix gaat de zon op!

Cristina,dat heb ik ook gehad ben er toen maar meegestop kan sev toch niet inhalen :disgust:

Roanna,nou ik heb de verwarming ook weer aangezet

Lijkt me heerlijk een kok in huis, (hubbie dus) nou die van mij laat thee nog aanbranden, die heeft van zijn leven nog nooit gekookt, maar is natuurlijk wel mijn eigen schuld en na 27 jaar huwelijk krijg ik het er ook niet meer in:unibrow:

kreeg net een offerte van die org. stelletje afzetters!! ze vragen 33 euro per persoon per dag dat je in tibet bent, voor een gids die verplicht mee zou moeten, nou not dus!! guble guble guble, ben zo kwaad he?! grggrgrgrgrrr

@Viva: Trekken mag ook! :unibrow: Trouwens ik dacht dat je zo;n kleurtje als van mijn naam bedoelde. Maar die van jou is ook mooi.

Oh jee, het onweert hier nu ook. He bah! :storm:

@ vivaturkije, ze zijn nooit te oud / het is nooit te laat om iets te leren!!

@ Viva: ben het met bloem eens!

@ Turkije-lover: ik baal als een stekker en idd, Sev is wel errug goed!

In het algemeen: hoe kun je punten scoren??

Nou ik begrijp echt dat spreekwoord wel NOOIT TE OUD OM TE LEREN nou dan is die van mij echt hardleers…nee dat wordt nooit meer wat.:so:

@Bloem
Zet de stofzuiger maar vast klaar, ben over een uurtje bij je! Kan ik meteen je kippetje Korma proberen, klinkt lekker namelijk.

@Roanna
Onze Bloem heeft een stalker :wink:

@Miere
Wil jij toevallig ook nog de stofzuiger door je huis? Ben ook gek van uiensoep, jeetje lijk de kliko wel :redface:

@Bloem: Jeetje zeg, wat een prijzen. Kan je bijna zelf een TomTom voor kopen voor onderweg. Nee, even serieus. Had je daar geen rekening mee gehouden dan? Wat nu dan?

Cris,ja balen he,weet eigenlijk ook niet hoe je punten kan scoren :smirk:

Viva,vindt ik ook ze zijn nooit te oud om te leren.

Het gaat er hier nu echt te keer,maar laten we maar denken na regen komt zonneschijn :biggrin:

Trouwens hier in huis is het toch ouderwets, ik doe het huishouden, de boodschappen, ik kook, en ik werk ook nog 4 dagen in de week, is er in geslopen toen de kinderen klein waren, was hubbie nooit thuis, hij reed op het buitenland, dus was ik altijd alleen met de kids, nu zijn de kids groot, 1 woont er nog maar thuis, 22 jaar een dochter heeft verkering, gaat op maandagavond dansen, dinsdagavond paard, woensdagavond paard, donderdagavond is ze vrij, vrijdag tot en met zondagavond bij haar vriend, dus ra ra ra wie doet alles, moi

Viva,heb je nog wel tijd voor jezelf druk druk druk …

Bloem,dat is balen en een tegenvaller of heb je al een andere oplossing

Hier is het weer nog lekker hoor wel dreigend maar niet koud ik heb gewoon de tuindeur open staan, heerlijk … maar het zal hier nog wel komen denk ik…

@Bloem de andere org maar dan…

@Marion: Biefstuk japanse groenten roerbakken met rijst en een woksausje… bij mij de ramen graag… :hihi:

@Cristina: Elke post 2 punten, en 10 voor een topic openen geloof ik. Elk ding op de kalender 20 punten…

Voor de nieuwe hier, hubs doet alles ik doe niets…nou bijna niets alleen koken en de was…(Is…)

@Viva: Ach ja Viva. Je kan ook niet alles hebben! :lol: Maar mijn manneke is altijd al zo’n “moedertje” geweest, dus ik heb geen klagen. Hi, hi.

turkije lover ja 1 dag in de week als ik klaar ben met soppen en boodschappen doen dat is mijn vrije vrijdag…en dan het weekend en maadagochtend weer naar kantoor…nee nu ik er zo over nadenk … ik heb geen tijd voor mezelf…moet ik maar eens inbouwen nietwaar

@ roanna, nee dat hadden ze er ff niet bijgezet, echt puur afezetterij dus dat gaan we niet doen. ik igg niet. ken je die slogan van die gele gids? zoeken we toch gewoon ff verdER! HAHAHA

@ marion, is goed! heb nog genoeg over voor 2 a 3 personen, dusse…:unibrow:

@ vivaturkije… tututut, gelukkig zie je zelf in dat het min of meer door jouw eigen ‘schuld’ ingeslopen… blijf dan maar heel, want dan zul jouw vivahubbie alles moeten doen, en je zult je verbazen, als het moet, dan kan het heus wel, misschien anders dan jij zou doen, maar het gebeurd heus wel…

hier is de lucht wit van regen/ wolken/ zon… erg vreemd allemaal…

Dat is lekker beps,dat je bijna niks hoef te doen.

Viva,de deur nog open brrr nou hier niet hoor geniet er nog maar van zolang het kan

@ punten… zal ik dan maar vast het nieuwe topic openen?? :unibrow: