Turkish Tea-Time deel 23 !!!

@Bep: Volgens mij is mijn manneke een broer van jou hub. :biggrin: Lijken sprekend op elkaar in doen en laten. :lol:

@ marion… doe je dan ook meteen de plee? van die india korma wordt ie veel gebruikt…

@ roanna en beps… dus ze bestaan toch wel?? jongere broertjes/ gelijke neefjes/ kinderen… hier melden, vrijgezel, hetero en lekker…:unibrow:

@Viva
Dacht ook dat die van mij niet kon koken, kreeg nog geen blik soep fatsoenlijk warm gemaakt want hij vergat te lezen dat er ook nog water bij moest. Gewoon alleen op vakantie gaan dan kom je er achter wat ze nog voor verborgen talenten hebben. Mijn slordervos kon opeens heel goed opruimen, wassen en zelfs strijken. Zijn gewoon gemakkelijk uitgevallen als vrouwlief in de buurt is.

@Bloem
Idd flink aan de prijs, moet je perse met die organisatie? Kan je daar zelf geen gids opsnorren?

Roanna en Bep lekker is dat hoor zo’n hubbie
bloem, google even om te zien of je echt een gids nodig hebt, het lijkt me sterk.
En meiden hij doet dan wel niets in huishoudelijke dingen, maar hij doet wel altijd de tuin, daar hoef ik niets aan te doen…alleen maar in het zonnetje liggen en zitten terwijl hij aan het zwoegen is…

@Bloem: Zeker wel !Zeg maar welke kleur je wilt. :idea:

Ja, dan zou ik ook even verder zoeken Bloem. Het is me nog al niet veel geld extra. Pffffffff

10 punten als je wat in de kalender zet ???Dat wist ik niet.

Ik ga 1 keer per jaar met me moeder op vakantie en me vader redt zich prima dan,koken doet hij niet,maar hij wordt bij iedereen uitgenodigd ;),ook makkelijk

Maar zeg eens Marion, gaat jou hubbie achter de pannen als jij thuis bent, gewoon uit zichzelf???

turkije lover, ja dat is ook een mooie optie, bij iedereen die ik ken gewoon aanschuiven, (ahum zou wel lekker zijn en ook goedkoop)

@Viva: Doet hij er ook allemaal nog (tuin) bij, maar ik moet wel even zeggen, dat hij al een tijd bij huis is. Pensioen weet je wel? :lol: Momenteel gaat hij wel ieder dag, ook in het weekend, asperges steken bij de boer. Dus doen we nu veel samen, omdat ik ook nog partime werk.

Ach ja en dat al zoooooooooolang!!!:slight_smile:

ja tis echt belachelijk. officieel mag je niet alleen in tibet reizen maar moet je minimaal met 4 personenen zijn en idd een gids hebben en een permit. nou een permit wordt nooit naar gevraagd (zegt men) een gids regel je bij de excursie sie je wilt doen en bepaal je dus helemaal zelf en de enige praktische reden om met 4 te reizen is vanwege het delen van de kosten, dus ik vind het echt brutaal, ongehoord en asociaal dat ze zoiets op een offerte zetten… wie denken ze dat ik ben?

ook hadden ze een vliegticket naar st petersburg erop gezet voor € 250… ja hallo? ik boek zelf wel een ticket, vliegen we voor € 64 pp… grrrrr…

owh ja@ roanna, doe maar donker met groene ogen :unibrow:

Hahaha… kalender even ge-update!

@ Roanna: bof jij even met je moederlijke man :smiley:

@ Beps: heeeeeeerlijk zo’n hubbie!

aha Roanna, nee mijn hubbie gaat rond half 6 in de ochtend naar zijn werk, en komt er half 7 s avonds weer in, en eerlijk gezegd vind ik het dan ook niet nodig dat hij nog huishoudelijke taken op zich moet nemen, natuurlijk heb ik het druk, maar hij werkt ook hard…ja zal wel moeten he als je op vakantie wilt…nee hij heeft altijd lange dagen gemaakt en weet dus niet beter…en wees eerlijk dan sluipt het er in he, dat er 1 voor alles binnen het huishouden opdraaid, als je kleine kinderen hebt, doe je het alleen, en als ze ouder worden gaan die ook hun eigen gang, gevolg ben je weer alleen, en als hub dan een keertje thuis is ga je ook niet aan de gang…en dat 23 jaar lang…nee dat krijg je niet meer er in bij hem, en bij mij er niet uit…

Bloem waarom mag je niet alleen in Tibet reizen??

Bloem,ze denken zeker dat je dara wel intrapt hahaha maar mooi niet dusss…

Cristina ,dus je hebt punten gescoord kan je weer een spelletje spelen

omdat dat niet mag van china, die tibet bezet heeft

:smirk: Wat een klinkklare onzin is dat zeg…dus je bent zeg maar verplicht een gids in te huren/mee te nemen…nou leuk is dat zeg

maar bloem kun je niet met een paar in contact komen die de zelfde tijd daar zijn zodat jullie met voldoende aantal mensen zijn scheelt een hoop geld nietwaar, plaats een advertentie ofzo op marktpl**ts of in een reiscafe hierzo

@Bloem
Jammer dan … houd alleen de stofzuiger ff vast :wink: .

@Beps
Jij had hubs toch voor de ramen :stuck_out_tongue:

@Viva
Nee hoor, hij gaat echt niet achter de pannen als ik thuis ben. Ben ook degene die hier de huis-tuin-keuken-kids-karweitjes doet, help hem dan nog mee op het bedrijf. Bij ons eigenlijk hetzelfde verhaal als bij jullie en hub maakt nog langere dagen dan ik dus vind ik dat ook niet nodig.

@Bloem
Wat ik begrijp uit reisverhalen worden er onderweg ook vaak groepjes gevormd voor dat soort excursies .