Turkish Tea-Time deel 23 !!!

@Cris
Is een kaartspelletje.
Idd een lekker gevoel, slaap vannacht nog lekkerder dan anders.

@Filiz
IK HEB GEWONNEN!
Nu moet ik er vanavond weer tegenaan want hij wil wraak.

Zitten al weer bijna in deel 24 :king:

@Cris
Oeps vergeten … lukt het wel nu met het filmpje?

sow he! wat kan ik toch lekker koken he? Had nog boontjes in huis die op moesten, rijst altijd voor handen, kippetje erbij en had nog een pot indian korma staan… alles bijelkaar gefl*kkerd…mmmmmmm jammie jam! mooie is… ben maar alleen, dus morgen mag ik het weer eten! :biggrin: hahahaha

@ marion, kom je bij mij nog ff stopzuigen, ga ik wel met J. duizenden
@ beps, oei! is ie weer bezig met in & uit mekaar knutselen?
@ cris… je laptop uitlenen? waar forum je nu dan vanaf?
@ filiz, ah joh, lekker fris buiten, strax is het zomer en heb je een tijdje geen training of wedstrijden…
@ fransijn, wow DRUK! hoeveel uur werk je nog extra dan?

hihihii… ik heb een spy cookie op mn laptop… hihihii… ze het allemaal helemaal voor me,… zo’n gluurende cookie! hahahahahahha

@marion…succes vanaaf dann :wink:

@bloem…dan stel ik voor dat de volgende meeting bij jou is en dat we allemaal kunnen genieten van jou kookkunsten…:smiley: grapje meid…

nou ik ga maar…niet te veel kletsen want ik wil de geboorte van deel 24 ook graag meemaken…!!

iedereen een fijne avond

Joehoeeeeeeeeeeeee ik ben er ook weer. :biggrin:

@Bep: Is het weer zover met je compie? He, wat vervelend nu. Gaat vast goed komen.

@Marion: Ik wist ook niet wat duizenden was, al had ik wel het idee dat het iets met kaarten te maken zou hebben.

@Bloem: Wat is een spy-cookie Bloem? Zo’n ding wat de hele tijd mee gluurd? :ninja:

@Fransijn: Tuurlijk duim ik ook even mee voor goed weer. :unibrow:

Ja, nog een paar postings en we hebben er weer een volgekletst. Zal nu wel weer snel gaan, want gelukkig in onze Jill er ook weer, dus…:wink:

@ roanna, geen idee wat het is, daarom vind ik het zo grappig (not!) maar ja, zal wel idd een meegluurend bestandje zijn ofzo… enneuhm…hoest met jou dan?

@ filiz, is goed… ben alleen niet zo goed of geoefend in turks, al ga ik wel enkele knorr zakjes voor kofte enzo mee terug nemen, dus wie weet! hahaha

Nou ik vind het vandaag anders reuze rustig…vanochtend kon je hier op ww een kanon afschieten, misschien dat het vanavond beter gaat:ninja:

hebben jullie de weersvoorspellingen gezien voor Turkije, ziet er akelig uit hoor, ik ben toch wel beter gewent zo rond deze tijd.

Hallooo,

Bloem,kijk maar uit dat het niet een of ander virusje is,je weet het maar nooit.

Fransijn,ik zal ook voor je duimen hoor.

marion,succes vanavond met duizenden.

Brr van mij mag de zon weer gaan schijnen hoor vind dit weer maar niks

*Hoi meiden, *
Zo lekker uiensoepje gegeten, had m’n hubje vanmiddag al gemaakt, dat kan hij erg goed. Stokbroodje met knoflookolie en gerasptekaas erbij, jammie. En heerlijk dat je niks meer aan het eten hoeft te doen als je uit je werk komt.
Nou, het grote aftellen kan beginnen, nog maar 5 daagjes werken, en dan nog een beetje bijklussen voor wat extra zakgeld, en dan een weekje genieten in m’n thuisland.
**
@Bloem, ja volgens mij heb jij ook m’n nummer. Pb me anders ff waar je precies zit, daar.
**
Kusje, Mar

@ Marion: gaat redelijk, plan het vanavond af te hebben.

@ Bloem: zit nu vanaf gewone computer… Ik woon nog thuis dus computers en TV’s alom… In september ga ik naar England verhuizen, word ik een arme student enzoo…

@ Viva; ik weet niet de voorspelling maar ik lees elke dag in de krant dat het 35 graden is (mooie weer begon vanaf vorige week).

zag het op weer online, en reiswijzer, regen, bewolkt en warm…bffff

@ Mierre: wat zullen jij en je hubbie lekker ruiken na uiensoep met brood en knoflookolie met kaas:unibrow:

@Bloem: Goed heur! :biggrin: Alles onder controle.
O zoja, ik dacht dat het iets leuks was, wat je er zelf op kon zetten, maar dat is dus niet zo. Nouja, als je er maar geen last van hebt. :unibrow:

@Turkije lover: Nou, wij hebben ook net ff weer de verwarming aangezet hoor. Ik heb het zelfs hier binnen nog koud. Brrrrrr. Niks aan dit weer!

@Viva: Nu, zo te zien zijn er nu wel velen online, dus duwen maar. :wink:

Ja Roanna, moeten we de kar trekken:confused: :dope:

Over punten gesproken… Ik wist niet dat tetris spelen punten kostte dus ik heb toen AL mijn punten verspeeld… Kreeg opeens een melding: u heeft niet genoeg punten om verder te spelen (ofzoo iets…)!!
grmbl

Hier nu onweer en erg donker aan het worden.

Miere011: Dat wordt inderdaad murre vanavond. :stuck_out_tongue: :unibrow:
Inderdaad wel lekker als je zo’n kokkie thuis hebt. Heb ik hier ook en kookt ook meestal.

@Filiz: Je gaat dus niet trainen vanavond? Niet in the mood? :biggrin: