Turkish Tea-Time deel 23 !!!

Kan wel natuurlijk, de rekening wordt alleen wat hoger :unibrow:
Maar daar wordt hub weer niet blij van :finger:

Hallo allen

@Bloemmie, code nu een probleem, onze compie is geplofd… voeding kaduuk… Dus gaat ff duren

@Jill: Laf u to

Ben weer weg, moet met hubbie opzoek naar reparatie voor de compie, ik kan nl niet wennen aan een lapdance…ehhh lapteptopdinges…wat een kleine toetsjes, geen muis enzo blehhh

@ beps, je kunt ook een muis aansluiten op de lp hoor!
ikzelf had ook zoiets… er moet zsm een muis bij, maar na een weekje ben ik aardig gewend, en zit in in de luie stoel, beentjes omhoog, laptop op schoot… past geen muis meer bij, but i love it :biggrin:
kwestie van wennen/ gewenning!

@Beps
Moet ook altijd ff wennen als ik een laptop gebruik op het werk. Vind de toetsen niet klein maar het is zo plat allemaal. Mis je de muis … kan er toch gewoon op aangesloten worden?

Nou zeg … komt er hier weer behoorlijk uit geplonst. Heb de verwarming al flink omhoog geschroefd. Vind het echt koud vandaag. Moet echt afkicken van die zomerse temperaturen.

ik vind die platte toetsjes heeerlijk!! er is op zich al nix mis met mn fingerspitzegefuhl, maar ben nog rapper op die kleine toetsjes dan op gewoon! vind het heerlijk om een entje weg te teppen…:biggrin:

Ik heb ook een laptop heerlijk hoor,zoals bloem zegt lekker op schoot trouwens ik heb wel een muis!!!hahaha:idea:

ikke is weer terug uit school…nog 1 dagje!!!

wij hebben hier een gewone pc…mn broer een laptop…de keren dat ik daar op zit vind ik het toch zeer onhandig…

bah wat een weer…heb er gewoon geen in om iets te doen erdoor…

@Filiz
Heb hetzelfde probleem, ben al de hele middag aanstalten aan het maken om de slaapkamer te gaan poetsen. Nog niets van gekomen … :wacko:

kwestie van wennen
ikke ga zo naar huis, en dan kruip ik idd in mn dekentje, sokken aan, laptep op schoot, koppie chocomel erbij…mmmmmmmmm
tot strakkies!

@ Jill: tijdje weggeweest en je bent gelijk verdwaald…

@ Bloem: minicursus Russisch: arboez = watermeloen. Oe tebja otsjen krasivoja popa = jij hebt een heel mooi kontje.

@ Marion: waaide vandaag bijna van mijn fietsje… De wind is echt heel koud!

@ Filiz: oeeee, je mag al bijnaaaaa!

@ Beps: echt balen van je computer…

Vandaag gewerkt, daarna langs school geweest. Werken was heel leuk, heb 5 uur lang met de jongens van de beveiliging staan kletsen. Echt heel weinig te doen was er weer…

Kga verder aan het vervelende filmpje. Toedels!

@ cristina :biggrin: wilde idd aan je vragen om wat makkelijke zinnetjes te vertalen enzo… maar nu nog niet… duurt nog 4 mnd, eerst turkije!!

No problemos Bloemos !!

Lekker aan het genieten van je kopje chocomelk?

mwham, doe nu ff zonder, misschien later vanavond ofzo, maar wel met de laptep op schoot!! :biggrin:

Allemaal een beetje leuke dag gehad?

Het was hier gezellig op school. Net alles voor de sportdag klaargezet. Dat is op donderdag. Duimen jullie dat het weer meewerkt. We hebben zoveel voorbereiding gehad dat het zonde zou zijn als we het af moeten blazen.

Morgen weer drukke dag. 's Morgens school, 's middags peuter-kleutergym geven, 's avonds naar call center.
Dus morgen zal ik hier niet veel zijn.

Ik ga nu koken, want vanavond weer vergadering.

Fijne avond allemaal.

Nog 74 dagen.

Nou iig hebben we het onderdeel gekocht( :retard: Die prijzen word je ook niet vrolijk van) en hubs is nu de compie in elkaar aan het zetten…
Kan ik vanaaf tenminste mn spelletjes spelen…

Tot morgen

Nou … toch een grote meid geweest en de slaapkamer gepoetst. Verder gezellig met J. zitten duizenden, je moet wat met dit weer he …

@Bloem
Je brengt me op een idee, zoooooo lekker een warme beker chocolademelk, vanavond ook maar eens maken.

@Fransijn
Smakelijk voor zo meteen. Je valt ook weer meteen in de drukte he? Geen tijd om even rustig na te genieten. En voor donderdag … tuurlijk duimen we, zou jammer zijn als het niet door kan gaan.

@ Marion: wat is duizenden? En voelt toch wel lekker he, als je kamertje netjes opgeruimd en schoon is =D.

@ Bloem: hihi, zo kun je ook genieten. Ik heb een laptop gewonnen, die van lays, hijs zoooo pretty. Helaas gelijk weer uitgeleend aan een vriendin in nood op de universiteit, aangezien k hem nu nog niet nodig heb.

@ Fransijn: we zullen duimen. Als het maar niet regent toch?

@ Beps: wat voor spelletjes speel jij zoal op de computer??

@marion…goedzo…!! toch nog even de slaapkames gedaan…:wink: en wie heft er gewonnen met duizenden…?

@fransijn…ik zal ook zeker meeduimen…

dadelijk trainen…zin–>0,0

@Beps
Klopt, van die prijzen word je niet vrolijk. Kwamen we 2 weken geleden ook achter. De processor werd steeds te warm, zat al een extra koeler in maar dat hielp ook niet echt. Nieuwe processor was ook vrij prijzig, en dan was het nog maar afwachten of het probleem verholpen was. Hebben maar een nieuwe gekocht toen, en de oude verhuisd naar de kamer van J., ook geen strijd meer om de computer nu, ook dat probleem opgelost.