Turkish Tea-Time deel 23 !!!

@Franslijn: Voel met je mee. Lijkt me moeilijk als je zo gelukkig saampies bent om weer weg te moeten.
Met mij gaat het wel goed, Heb af en toe nog wel moeilijke dagen en voel me nog steeds moe. Maar wordt wel langzaamaan mezelf weer. Heb echt heimwee naar turkije, zeker nu het zulk k**weer is.

@Beps
Jill is volgens mij alweer weg. Hopelijk heeft ze je pb-tje nog gezien.

@Fransijn
Helemaal niet flauw, is logisch dat je daar wil zijn!
Wist dat je uit de buurt van Nijmegen kwam, wij wonen ongeveer 20 minuten van Nijmegen af, tenminste als je over de A73 rijdt.

Weet iemand hoe je je naam verandert???Er is nog iemand met dezelfde naam wordt een beetje verwarrend dan…

Fransijn ben je al weer terug jeetje dat is snel
turkije lover ik heb geen idee hoe je je naam veranderd heb wel even gekeken voor je maar weet het echt niet.

Viva,ja ik had zelf ook al gekeken maar heb het ook niet kunnen vinden :biggrin:

@ turkije lover, kan idd niet…
@ fransijn…huh?? ik dacht dat je uit het westen kwam… richting lei*en??

ikke thuis, collega heeft me richting het station gebracht, treinen reden toen nog niet, maar moest nog 10 minuten fietsen en toen was het megahard gaan regenen…
en honger!! nou ja, eens ff kijken of ik wat dingetjes kan vinden om mn digi-probleempjes op te lossen en dan lekker Grey’s anatomy kijken en julia’s tango. vind dat echt gave serie…
en gilmore girls stopt strax definitief… ach mis ik ook nix als ik een half jaar op reis ben… nou ja, behalve jullie dan! hahahaha

owh ja, @ turkije lover, je kunt een nieuwe nick maken en deze niet meer gebruiken…

Dacht al dat dat niet kom dank je Bloem voor de bevestiging.Heb het al doorgegeven aan de andere.Goed thuis gekomen zie ik…

Nee een nieuwe nick zou ik ook niet nemen turkije lover, ben je al je punten kwijt…is toch zonde!!!

Zo dacht ik er ook over viva :dope:

@Turkijelover
Iemand van hier, dacht Cristina maar weet het niet voor 100% zeker, heeft haar naam ook laten veranderen. Heeft toen een pb-tje gestuurd naar Jeroen of Xander. Ze zal staks misschien nog wel komen dan verteld ze wel hoe of wat.

Heb net punten ingeleverd voor een kleurtje bij mijn naam en een kadootje verstuurd maar ik heb geen kleurtje bij mijn naam en weet ook niet of mijn kadootjes is overgekomen, weten jullie hoe dat zit?

Had ik ook Viva…had een foto bij mn naam genomen en een kleurtje maar nee hoor, geen foto geen kleurtje…
Maar kadootjes komen aan :slywink:

@Turkije lover…idd gewoon Hans of Xander ff een pbtje sturen…mss kunnen zij iets… Van Cris en Crazy weet ik dat ze niet meer op WW konden komen…en toen hun nick veranderd hebben

hey dames…

ik kon vanmiddag niet op ww…balen want nu heb ik 10 blz bij te lezen…!! ik denk dat ik ipv lezen maar lkkr ik bad ga liggen…daar is het tenslotte echt het weer voor…!!

hoop dat het goed gaat met iedereen…fijne avond nog…

xx

:drugged: He beps toch leuk kadootjes ontvangen nietwaar:p

Ik heb wel Mike een pbtje gestuurd hoe het zit met die 400 punten voor mijn naam…zonde toch ik ben benieuwd of ik wat terug hoor

crazy kon niet op hier meer komen en die heeft gewoon een andere nick genomen en is helemaal opnieuw begonnen met punten enzo…

van die hele punten telling begrijp ik nog steeds geen h**…
naja…ik kan teminste mee kletsen…:wink:

Heb ik ook gehad. Had een kleurtje besteld, punten er wel af, maar mooi geen kleurtje. Toen heb ik het later weer eens geprobeert en ziedaar! :smiley:

Ach Bloem, je kunt in ieder geval nog hier komen met je LT. Succes met de rest dan.:wink:

hubs en daddy zijn druk aan het zoeken voor me, tot nu toe kan ik gewoon werken, maar vrees dat ik IETS moet doen, anders gaat het nog een beetje mis, maaaaarrrr vraag niet hoe het kan, geniet ervan!!

@ filiz, elke post is 1 puntje en volgens mij ook dingetjes die je op de agenda zet enzo, maar ik vind het niet echt een toegevoegde waarde hebben… in 't begin was het leuk, maar nu?

Meiden, ik heb goed nieuws!!!
Ik heb een e-mail van Jill ontvangen. Zoals we wel verwacht hadden is Jill flink ziek geweest en heeft ze in het ziekenhuis geleden. Nu krabbelt ze langzaam weer uit het dal. Om een beetje aan te sterken, gaan ze 22 mei voor 14 dagen naar Alanya.
Jill is blij dat we haar niet niet vergeten zijn en is blij met ons als haar ‘vriendinnen’ Iedereen krijgt een dikke knuffel en ze zal binnenkort weer even op de thee langswippen.