Turkish Tea-Time deel 23 !!!

@Turkije-Lover: Ja die zit er nog!!! Dat is echt de enige waar ik nog nooit binnen ben geweest! Een vriendin van mij gaat daar per 1 juni werken… Dus zal in september wel verplicht daarlangs moeten haha:hihi:

@Bloem, haha jaja!!! A is ook gewoon in town hoor!!! :lol:

@Beps, ja echt vervelend!!!

x

Cyn,ben jaar of 5 geleden in Gumbet geweest,we gingen altijd in oranje cafe indrinken en van daaruit gingen we verder.Leuk dat je vriendin daar gaat werken.Was er altijd wel gezellig.Eten deden we vaak bij Mascotte restaurant.

nog nooit in oranje cafe geweest, weet dat het er is, maar zou niet weten waar

en @ cyn, beetje de schijn ophouden he? beps had me wel door :biggrin:

Hahaha die Bloem :dope:

Zo ik ga een werk bijeenkomst in helemaal geen zin in maar ja

Ben ik weer meiden, ach ja familie he, ik geloof dat we het hier al hebben gehad over familie.

gr. Viva

@Viva
Over sommige onderwerpen raak je nu eenmaal nooit uitgepraat … :wink: :biggrin:

@Bloem: Heb je al geboekt voor je peking express?? Een kennis van ons gaat het ook doen, dezelfde route als jij maar dan vanuit china.

mag strax naar huis maar lees net dat er geen treinverkeer is!! arch!!!

@ toos, nee nog steeds niet. de ene org. had het zo geregelt, maar zijn € 440 duurder. ben nu bezig met een andere organisatie, maar die laten nog eventjes op zich wachten met een definitieve offerte. Onze reis is natuurlijk super maatwerk. Op zich snap ik het wel, en we hebben nog 4 mnd, na mn vakantie mn paspoort verlengen en dan moet het echt gaan lopen ivm de verschillende visum aanvragen. maar ja… ik= ongeduldig!!

owh shitshitshit
gewoon een uur vertraging!!

@Bloem
ALWEER!!!

ja alweer ja! tis elke week wel raak zeg!! pppffff… en strax 13.000 km…:retard:

Volgens mij zie ik Jill online. Jill ben je daar???

@Bloem da’s balen dan. Ook nog met dit k*tweer, anders had je lekker even op een terrasje in de zon kunnen gaan zitten, maar nu dus nie.

Ik zag het ook Roanna, meteen een PBtje verstuurd…mis haar, denk aan haar zo vaak…

@Bloemmie: Die 13000 heb je niet met de NS te maken… En de nederlandse regering die het onderhoud ondergeschikt maakt aan de betuwe lijn enzo…

Geprobeerd wat bij te lezen, valt niet mee

M’n hoofd en hart zijn in Side achtergebleven. Over 2 weken zullen m’n moeder en zussen in het hotel waar Ercan werkt logeren. Ben jaloers. Flauw hè. Maar ik wil gewoon daar zijn.

@Cyn, dat je eigen oma zo tegen je doet. Echt naar voor je.
@Cristina, is het een leuk feestje geworden?
@Bloem, je reis ziet er spannend uit. Maar eerst even naar Turkije.
@Roanna, nog lekker gewerkt vandaag?
@Bep, heb niet meegekregen wat er met je is. Toch sterkte gewenst.
@Randy, welkom terug hier.
@Turkije lover, hoop dat alles goed uitgesproken kan worden.
@Turkije fan, ga je een groot verlovingsfeest geven of zomaar met z’n 2en?
@Toos, ga jij ook goed op dit moment?
@Marion, in het Radbout ben je in goede handen. Kwam daar vroeger ook, kom uit de buurt van Nijmegen.
@Linda, ik hoop ook voor jou op een positieve draai.

Nog 75 dagen.

Anders ik wel Bep!

@ beps ja, dat bedoelde ik ook eigenlijk.

kwartiertje met de NS is 1x per week een uur vertraging en 13.000 kilometer richting het oosten, zal relatief weinig vertraging opleveren…maar durf het niet goed hardop te zeggen, strax jinx ik het helemaal… maar was idd wel wat ik zo ongeveer dacht/ bedoelde!

@Fransijn: Ja hoor, ik werk bijna altijd wel prettig. Ik vind jou verhalen over Ercan altijd zo lief, dat ik dan wel eens denk, waarom ga jij er ook niet wonen? Of is dit al eens aan de orde geweest op dit forum? Jullie zijn zo verliefd, dan wil je toch samen zijn? Nouja, je hebt hier natuurlijk ook je bezigheden en je kids, maar wie weet komt het er nog eens van. Geniet in ieder geval van deze momenten die jullie nu samen door kunnen brengen. :wub:

Ik vroeg het me gewoon zo af, weet je!

nou…maar eens kijken of ik richting huis kom…

Nou Bloem, wel thuis en hopenlijk kun je het probleem met je leptoppie ook nog oplossen en anders tot morgen. :wink:

bloem,succes hoop voor je dat de ns problemen opgelost zijn