@Turkije-Lover de winst van Ajax maakte veel goed gisteravond!! Ik ga nu ongeveer 1 keer per week naar mijn oma… Maar ik denk dat ik dat ook maar eens ga afschaffen!!!
@Bloem, ja echt een !$%@&#!)&#!)^$$%!^#$#&
@Turkije-Lover de winst van Ajax maakte veel goed gisteravond!! Ik ga nu ongeveer 1 keer per week naar mijn oma… Maar ik denk dat ik dat ook maar eens ga afschaffen!!!
@Bloem, ja echt een !$%@&#!)&#!)^$$%!^#$#&
"@Cyn: Dit is inderdaad niet leuk. Ga er gewoon een poosje niet heen. Is beter voor jou humeur. Oude mensen begrijpen gewoon niet wat wij als hollanders met turken hebben. Daar kun je gewoon niks aan doen.
Hmmm, dat bijlezen gaat me dus mooi niet lukken… Ben veel te druk
Denk dat ik maar weer gewoon ergens in moet vallen, en doen alsof ik nooit ben weggeweest… LOL
Gelijk heb je Dyranieldan,gewoon doen of je niet bent weggeweest.
Cyn,was wel spannend he.Maar gelukkig staat de beker nu in Amsterdam en dan van Gaal met zijn commentaar hahaha
Turkije-Lover, ja was heel spannend!!! Vond het heel zielig voor Ryan Donk, dat dan weer wel, heb bij hem op school gezeten, en hij is echt lief!!! Maar goed inderdaad de beker in A’dam!!
En zoals in de kuip als stond:
Van Gaal, geen beker en ook geen schaal!! :dope:
@Cyn dat zal ik ook doen
@Turkijelover
Hij is helemaal happy dat ze gewonnen hebben! Welke naam hij op zijn shirt wil … HUNTELAAR natuurlijk.
Was trouwens wel grappig zaterdag, was toevallig de Feyenoord fandag bij het Meerdal en zagen een paar spelers lopen. Kon je meer op de foto en vroeg hem of hij dat wilde. Helemaal verontwaardigd was hij, hoe ik het durfde te vragen want hij was toch voor Ajax. Die spelers lachen natuurlijk. Hij was wel zo lief om voor zijn neefje die wel Feyenoordfan is handtekeningen te gaan vragen. Wel duidelijk erbij vertellend dat het voor zijn neefje was want dat hij voor Ajax was. Tja … je bent fan of je bent het niet.
@Cyn
Moeilijk … niet leuk als ze altijd zo reageert. Had hetzelfde probleem met m’n schoonmoeder, egoistisch, altijd alles beter weten, kwetsende opmerkingen toen ik na de bevalling niet kon lopen door bekkenklachten. Harde opmerkingen toen we te horen kregen dat het beter was niet meer zwanger te raken. Totaal geen begrip voor de gevoelens van een ander. We hebben besloten haar niets meer te zeggen wat ons bezig houdt. Problemen rondom J. hoort ze niet van ons voordat we alles zelf op een rijtje hebben en dan moet het nog toevallig te praten komen. Meestal hoort ze het dus van schoonzus waarin we wel vertrouwen hebben. Ze merkt dat ze buitengesloten wordt en dat vindt ze absoluut niet leuk maar voor ons de enige manier om met haar om te gaan en ruzies te vermijden.
@Marion: Dat is denk ik ook de enige manier voor jezelf om ermee om te gaan. Dat is wat ik ook eigen tegen Cyn bedoelde te zeggen. Oude mensen kun je niet veranderen, karakters ook niet. Mijn schoonmoeder bemoeid zich ook overal mee, heeft kritiek op mij, zegt de hond gedag en loopt mij straal voorbij. Dat niet alleen ze komt wanneer het haar uitkomt. Mijn oplossing: ik ga als zij komt of , t is heel kinderachtig, ga achter de computer zitten. We hebben het er al zo vaak over gehad, maar ze begrijpt er niks van. Dit is gewoon een stukje karakter en dat zal bij jou schoonmoeder en Cyn dr oma net zo zijn. Gewoon een gulden middenweg zoeken waar je jezelf beter bij voelt
Marion,dat is dan wel weer tof van J dat hij dan wel voor zijn neefje handtekeningen gaat vragen.Maar ook wel een vreemde vraag van jouw he om te vragen of J met hun op de foto wilde hahahaha.Een echte Ajacied dus ![]()
Cyn,dat was een voorspellend spandoek :dope:
@Toos
Klopt, heeft jarenlang ons leven beheerst maar op een gegeven moment heb je geen keus en kies je voor jezelf en je gezin.
He Bloem wat ben je stil vandaag
het is nu droog, maar dat maakt niet uit, want ik zit binnen. ik zit op stage, maar ik heb vandaag nog weinig gedaan. ik heb vandaag geen zin. ik denk alleen maar aan mn grote plan :slywink:
@ toos, ja druk man! en bovendien, ik heb nix met voetbal en ook nix met familie, ik ga alleen om met mensen die mij waarderen om wie ik ben en die iets toevoegen aan mijn leven, zo niet: byebye!! dus kan niet echt meepraten met de hele familie-discussie…solly!
Hier ook best wel druk!! Door dat rotweer willen alle mensen nu opeens een lastminute voor aankomend weekend naar Turkije… Ehmmm gaat niet echt lukken denk ik!! Mensen willen het liefst voor een euro op vakantie, maar als ze nog willen is het niet eens zo goedkoop!!
x
nou ja cyn, laat die bonnen maar komen! hahahaha, ff heel vals, maar raad je dan vaker een vakantie van N* aan?? hoop zo dat het over 2 weken lekker weer is! vorig jaar was het wel ok, maar toch ook wel fris hoor! nou ja, moeten we ons maar warm dansen/ drinken…:biggrin:
:slywink: Haha mijn askim houdt me maar warm denk :slywink: Enne ja N* wil ik nu nog wel vaak verkopen ja!! Actie loopt nog tot zaterdag!! Dus boeken boeken!!!
x
Cyn,ze willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten of niet??Ach zolang jij de bonnen maar binnen haalt is het prima toch kan je lekker shoppen op schiphol.
Bloem,het zal vast wel mooi weer zijn in turkije als jullie er zijn en mocht het fris worden zoek je toch ook iemand om je warm te houden;)
@ turkije lover, nou, zal je eens wat vertellen… dat was ik dus ab-so-luut NIET van plan, maar goed…
@Cyn: Das nou net zo vervelend he, mensen waar je van hoopt dat ze je begrijpen, en die je dan gaan aanvallen… Zoo rot…
@Bloem: Volgens mij is het in Turkije vooral 's nachts errug warm :biggrin:
Familie ga ik verder maar niet op in… Al erg genoeg dat mensen zo op elkaar reageren toch…
Ok sorry,was maar een optie.
Zit het oranje cafe trouwens nog in Gumbet?