Turkish Tea-Time deel 23 !!!

Heyyyyy Lieverds,jill is weer boven water!!!
Sorry maar ben een hele tijd behoorlijk ziek geweest maar ik ben er weer en hoop dat jullie me vergeven.
Hopelijk geen nare dingen gebeurd en gaat het helemaal toppie met jullie.
Bijlezen zal niet lukken vrees ik maar probeer weer een beetje op de hoogte te komen van jullie doen en laten.
Dikke knuffel voor iedereen!!!

Heeey Jill, dat binnenkort in mijn post hiervoor is nu wel heel snel :smiley:

MK bedankt voor je BP en het plaatsen van je reactie!

@jill
Ik was zo blij toen in je e-mail las, ik begon het helemaal al somber in te zien, maar je bent er weer!!!1

@ JILL!! luf joe, miss u, welkome back! doe het rustig aan, goed je hier weer te zien!! hugs en kisses

Jill,welkom terug en gelukkig dat het weer beter met je gaat

Bedankt lieverds,ik wordt emotioneel van jullie reacties,
MK,haha ja he maar ik kon echt niet meer wachten,ik was er vanmiddsg even maar opeens floep weg en kon niet meer op WW.

Ik was vandaag de hele dag op cursus BHV en ben dus de hele dag niet op de computer geweest.

Niet lachen he maar wat is curcus BHV ?

bedrijfshulpverlening

JILLLLIEEEEE!!!
Blij te horen dat je weer boven water bent…
Gewoon inhaken en verder gaan…
He gelukkig je bent er weer, heb af en toe met een knoop in mn maag gezeten…

Bedankt Bloem,ik lees dat je een prachtige reis gaat maken in september,jeetje meid dat wordt een belevenis.

jill…:D:D je bent er weer…super…hoop dat alles goed gaat nu…over een paar weekjes naar turkije…super:D
heb je gemist…!!
dikke kus voor jou!!

Heyyy Beps,wat dacht je die is dood? Nee hoor niet kapot te krijgen hoor!
Hoe is het met je?

Thx Filiz,ik voel me weer meer dan welkom hier.

Bedrijfshulpverlening en dat met een buik van ruim 7 maanden.
Maar ik had een eerlijk excuus dit jaar, ik hoefde niets te toen en kon alleen toekijken.

@Jill: Niet zo heel negatief nee zo dacht ik nog (net) niet hihi…maar dat het goed beroerd met je moest gaan…kon niet anders… Maar goed je bent er weer…
Met mij… nou nu maar ff niet zeg maar… Komt ooit wel weer goed
Knuffff

Hallo Jill, ik ken je niet maar ik loop een aantal weekjes mee, zo te zien ben je lang weggeweest maar welkom terug.

gr. Viva

@ Cyn: oooh, toch niet fijn ruzie met je oma =(. Bijna op vakantie, alle ellende vergeten! Samen met Bloem feesten

@ Bloem: het is momenteel 35 graden in Turkije, al een paar dagen lang =).

@ Beps: heeee, gezellig datje even langskomt!

@ Turkije-Lover: net wat Marion zegt… Gewoon een pb-tje sturen naar Hans of Xander… Of iemand anders van wereldwijzer. Zij regelen het voor je. Ik kon wel op WW alleen ik had mijn voor- en achternaam, vond het later niet zo fijn meer en heb het veranderd. Success ermee.

@ Jill: WELKOM TERUG!! =D.

Ik ben vandaag 5 keer natgeregend, het kwam met bakken uit de hemel in Rotterdam, leek net een verzopen kat elke keer!

HAI JILL

Ik zal maar niet zeggen wat ik weleens gedacht heb, daarom ben ik eens zo blij, dat je er weer bent. Super om weer wat van je te lezen. En dan ook nog dat je binnenkort naar Turkije vertrekt. Geweldig!

Ik was zo blij jou naam weer tussen die anderen te zien vanmiddag.

Jij ook een hele dikke pakkerd van mij.:wink:

@MK116: Mooi werk dat bedrijfsEHBO. Hebben ze bij ons ook en ik mag zeggen, dat mij ooit wat overkomen is op het werk en dat ik mijn leven aan hun snelle handeling te danken heb. Daarom al, vind ik het heel fijn en belangrijk dat er altijd vrijwilligers zijn die dit willen en kunnen doen. :thumbsup: