Turkish Tea-Time deel 23 !!!

Beps,gefeliciteerd met hubbies verjaardag.

@Dia: Waar is je leuke dansende poppetje gebleven?

@ beps :biggrin:
@ cyn :biggrin: voor de cd en :biggrin: voor de quote van A.
@ roanna, veel plezier op de b-day

tis 12 uur, zal zo eens gaan kijken in de stad, of alles idd open is, tis wel erg stilletjes rond de wijk…

ga zo effe met mams shoppen kijken hoe het gaat, koopzondag hier vanavond met paps mams en zusje uiteten, zusje trakteert voor het helpen met haar huisje.

Reageer later vandaag hoe het ging vanmiddag en ook over het slapen

Beps wat fijn dat je er weer even was, we missen je…
van harte met hubs zijn birthday…maak er een fijne dag van.
Ik hoop je weer vaker te zien.

groetjes Viva

Ga buiten een bakkie doen. T zonnetje schijnt en het is wel lekker hier. Nog maar even genieten van t mooie weer. Morgen is het over.
Tot later

ja het is koopzondag!! lang leve internet. ga gauw meteen ff, anders val ik nog in slaap hiero… moet vanmiddag wel ff wat uurtjes bijslapen
ciaociao

Wij ook lekker een bakkie doen in de tuin. De was is weer gedaan, hangt allemaal aan de lijn te wapperen so the work is done :smiley:

@Roanna: hihi was het poppetje een beetje zat, vanaf nu weer aftellen :biggrin:

Gelijk heb je Toos.

Het is hier ook nog heerlijk zonnig weer, dus kunnen we hopenlijk vanmiddag op de verjaardag nog lekker een poosje buiten zitten.

Tot latersssssss :wink:

Oh zo Dia. Ben ik weer helemaal bij. :unibrow: Kan ik nu gaan…:arrow:

Gorusmek uzerre;)

Goede middag!!!
Pffffffffffff … ben weer bij …:unibrow: !
Best wel een leuke dag gehad gisteren. Gezwommen met de kids, daarna bijgekletst terwijl de mannen eekhoorntjes aan het spotten waren in het bos. Uit gegeten met de hele club en nog even op het terras gezeten. En opeens was het 21.00 uur en werd het hoog tijd om richting huis te gaan.

@Miere
Knap gedaan zeg!! Kost een hoop geld een nieuwe garderobe. Een beetje creatief bezig zijn op de naaimachine en af en toe wat kopen dan komt die nieuwe garderobe er ook wel hoor!

@Filiz
Supertijden zeg!! Al klaar met je huiswerk?

@Jac
Druk programma’! Kom je ook nog aan je rust toe?

@Turkijelover
Wow Racoon is gaaf!

@MK
Vriendin heeft de klus geklaard dus! Alles goed gegaan? Leuk dat jullie kindjes zo kort op elkaar komen, kunnen ze fijn met elkaar spelen.

@Cris
Gemakkelijk verdient zo maar kruipt de tijd niet als er zo weinig te doen is?

@Linda
Zit je niet mee! Nu ook nog flink verkouden, kom je al helemaal moeilijk in slaap. Toch maar naar de dokter maandag!!
Veel plezier met shoppen en smakelijk voor straks.

@Dia
Pechvogel!! Heb je tijd en dan is er bijna niemand op mee te babbelen.

@Roanna
Wat een eikel om zijn vrouw zo te laten liggen. Maar je weet natuurlijk nooit wat voor verhaal er achter zit. Wie weet kan hij haar elke week dronken van de grond af plukken.
Leuk liftverhaal!! Is me af en toe wat met die drank … hihihi. Liepen jaren geleden op Mallorca na een lange nacht in de disco terug naar het appartement, allemaal een mooie slok op. Was een vrij donkere gelegen weg, druk kletsend tegen exvriend zie ik hem opeens de weg afschieten. Onze vrienden en ik keken elkaar verbaasd aan, en barstten in lachen uit. Kwamen gewoon niet meer bij van het lachen. Was zo komisch, het ene moment was ie er nog en plots helemaal weg. Hadden helemaal niet in de gaten dat er een afgrond was en het was zo donker dat we niet konden zien hoe diep die was dus toen we een beetje uitgelachen waren begonnen we ons toch wel wat zorgen te maken. Met z’n allen kijken in de diepte en net op dat moment klonk een heel nuchter hallo uit het donker en kwam hij weer naar boven gekropen, net alsof er helemaal niet gebeurd was. Zo’n stom moment!

@Bloem
Da’s apart … 20 teennagels … :wink:

@Cyn
Al actief geweest op de vroege morgen! Veel plezier bij je geweldige oma … succes dus :o .

@Beps
You made my day!! Love you too en … heb je gemist :crybaby:
Proficiat met hubs en een hele fijne dag.

@linda
Dat is niet te hopen dat je pheifer hebt.
Veel plezier met shoppen en eten en later horen we nog wel hoe het vannacht is gegaan.

@bep
Van harte met hubbie enne… weer wat vaker langskomen hoor.

@marion
Gezellig dagje dus, die heb je iig te pakken ik hoop dat het nog velen volgende deze 2 weken.

@filiz
Wat een tijden!!

@jac
Super om te horen dat je zo geniet!

@bloem
Succes met shoppen.

ppffff 1 uurtje door de stad gezwalkt, was druk en veel belgen en grote groepen polen en russen, niet echt gezellig, liep echt te zwalken, winkel waarvoor ik ging was niet geopend en ben maar gauw terug naar huis gegaan, voordat ik mn bankpas zou trekken voor spullen die ik toch niet echt nodig heb… ff bijslapen!
tot laterzzzz

Zo, ben ook weer terug van de verjaardag, maar moet eerlijk zeggen, dat ik toch niet zo lekker gegeten heb daar. Gerechten die ik niet zo graag lust, dus uit beleefdheid maar een klein beetje genomen. Als het voetballen op tv zo afgelopen is, gaan we mooi nog ff naar de Mac. :stuck_out_tongue:

@ Bloem: Ook weer wakker van je schoonheidsslaapje? :unibrow:

@Marion2: Ook nog een leuk weekend verder gehad? Jou verhaal was ook lachen zeg!

@Toos: Inderdaad, als je daar allemaal aan mee moet/wilt doen, ben je weer aan vakantie toe als je weer thuis komt. Da’s dus ook niks voor mij dat gedoe de hele dag. :biggrin: Als je op vakantie bent, moet je rusten toch? :unibrow:

Hubbie bedankt iedereen voor de wensen…
Nou goed.
Sluit de dag af met een lach, zorg dat de onrust verdwijnt…

De werkweek voor jullie begint(de mijne wacht nog 2 weken… dus ikke hoef nog niet, hubbie morgen vrij hihi)
Tot gauw

@Bep: Don’t cry. Come back en praat weer gezellig mee. :biggrin:

Ik zal nog even zingen voor hub. Lang zal die leven, lang zal die leven enz enz. Gehoord hub van Bep? Oke! :wink:

Goeieavond allemaal, alles goed hier. Nou ik weet het, het is een paar maanden geleden dat ik nog langs geweest ben, maar het was verschrikkelijk druk en weet hoe verslavend ww kan zijn eenmaal je begint te posten. Allé allemaal nog een prettige avond en tot gauw.

@sev. oe ist meid. Alles goe!!

@beppie: alsnog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van je hub

@turkije-lover: hartelijk gefeliciteerd met de bekerwinst van je clubbie!

Dank je wel Linda,wat spannend he,helaas was ik er dit jaar niet bij,maar heb met spanning voor de tv gezeten hoor.Toch nog een prijs voor ons op naar de plee offs :biggrin: