@turkije-lover…fijn dat je het zo leuk hebt gehad…en ach dat het wat minder druk was…meer bewegingsruimte;)
@dia…de was buiten…ik haat het!! gister de lakens buiten gehangen…wil ze inpakken heeft een vogel erop gescheten…bah!! lang leve de droger!!
@marion…dus het dagje co was geslaagd… super
wij vandaag laaste wedstrijd gevoetbald…gelukkg gewonnen…zoude we deze verliezen zoude we degraderen…maar gelukkig gewonnen…nu moeten we alleen nog een beslissingswedstrijd spelen…
daarna nog gezellig met zn alle in de kantine blijven hangen
@turkije-lover: vannacht redelijk geslapen, was meerdere keren wakker maar volgens mij wel iets geslapen. vanochtend moeilijk opgang komen maar sinds tweede helft middag en avond voel ik me goed lijkt verkoudheid ook minder te worden nu zo weer effe goed stomen. Het eten was heerlijk. Hoop idd dat AZ woensdag de domper nog niet te boven is. Ok succes met ajax van de week.
Hoop voor je dat je vanacht beter slaapt,want het gaat je anders wel opbreken.Ga je nog naar de dokter morgen?
Dank je wel heerenveen altijd lastig he;)
@Linda: Hoop dat je de nacht doorslaapt. Probeer van je af te zetten dat je niet kan slapen. Lekker stoombad, wie weet. @Dia: Hoe was Lionel??? @Viva: Slaap lekker
Heb vanavond gewerkt, ben net thuis. Ik ga nog even tv kijken en dan naar mn bed toe.
@Toos: het was super!!! Jeetje het dak ging eraf hoor! Eerst vrij veel nummers uit de Commodores tijd die ik niet zo heel goed ken. Daarna de bekendere nummers. We waren samen met een collega van me en haar vriend en hebben echt een topavond gehad. Als hij weer in de buurt komt gaan we zeker weten weer!
Ben weer terug na een heerlijke week Side.
En wat mis ik m’n askim:wub: :wub: :wub: . Ik wordt gek van de heimwee.
Heb veel ondernomen. Ook werk gedaan voor een reisbureautje.
Verder heb ik ook meegewerkt in de hamam, want ja, ik kom nu gewoon thuis en niet meer echt op vakantie.
Er waren nog niet zoveel toeristen, dus zo stiekemweg konden we wel een even ontsnappen naar onze favo plek aan de Manavgatrivier.
M’n zwager bleef dan in de hamam.
Nu weer aftellen. Nog 75 dagen.:crybaby: :crybaby: :crybaby:
Hoop dat hier verder alles goed is gegaan en dat iedereen gezond is.
Allemaal een goede week gewenst met veel positiviteit.
@ fransijn, welkom back!
@ linda, en? lekker geslapen? ik zou toch ff langs de HA gaan om bloed te prikken…
@ de rest: morning!
hoe ist ermee??
bah wat een bud-weer he? moest voor het eerst door de regen fietsen, toen in zo’n muffe kleffe trein en toen nog door de regen lopen
ben nog hardstikke moe en heb thuis toch een mini-probleempje met de laptop, dus ben echt stik en stik chagerijnig!!
:biggrin: verlang nu nog meer naar turkije, nog 1,5 week :crybaby:
Cynthia: 18 mei - Gümbet
Bloem: 19 mei - Gümbet
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Marcel: 22 mei- Kusadasi
MarMiere011: 22 mei Ortakent
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Turkije lover : - 26 mei kusadasi
Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Turkije-fan - Gümbet
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Bloem: 1 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Zo, zeg dat wel Bloem! Wat een K*T weer. :storm: Dan krijg je inderdaad nog meer zin om op vakantie te gaan. Al zal jou vakantie en die van Cyn om hele andere redenen leuk wezen :wub: :wub: , maar een beetje mooi weer en de sfeer alleen is al zo heerlijk om naar uit te kijken. :nod: Ik heb gister via internetbankieren mijn laatste termijn betaald, dus ook voor mij wordt het menens. : dansende banaan : Yeh!!!
@Fransijn: Welkom terug en wat heerlijk om te lezen, hoe je het weer gehad hebt daar. Fantastisch!!! Op naar de volgende alweer.:arrow:
Zo, ga ff douchen, koffie drinken en dan ook weer …werken.
Werkse ook weer en voor hen die thuis zijn, fijne dag nog.