Turkish Tea-Time deel 23 !!!

Nou ik vond het juist eerst erg zielig, maar later zag ik dus waardoor het kwam. En dat haar man dan alleen maar zegt van ja, ga erbij liggen en haar niet helpt met overeind komen. Dat vond ik erg! :tssk:

Ja dat wat jij zegt, herken ik ook wel een beetje. Het is ons zelf weleens overkomen in Spanje. Wij gingen altijd met mijn nicht en man naar Spanje en hadden ook aardig wat op en we staan midden in de nacht in de lift. Mijn nicht ziet zich zelf in de spiegel van die lift en schiet zo in de lach, dat ze spontaan in haar broek en dus in die lift piest.

Wij dus allen in een deuk en ja hoor, daar komt de bewaking aan en als we niet stil zouden zijn, moesten we het hotel uit. We hebben ons die andere dagen maar netjes gedragen en ons excuus aan de bewaker aangeboden.

Zo maak je nog eens wat mee. :unibrow:

Ik ook Bloem :biggrin:

Weltrusten en… Linda hopenlijk gaat het vannacht wat beter. In ieder geval slaapse. Probeer het. :wink:

hahahahahahahahhhaaaa, laat je nicht het maar niet lezen zeg!! die zal zich wel geschaamd hebben, maar ja… zij had nog wel al haar 20 teennagels!!
ikke ben tot nu toe 2 keer echt lazerus geweest… 1e keer toen was ik 15 en hield ik er een hersenschudding aan over, en 2e keer dus gevallen en mn teennagel eraf…
en alles daartussen vooral met mate, als ik voel dat het te veel is dan gaan er wat cola’s en water tussendoor en valt het al met al nog wel mee…
nou ben echt weg, gauw douchen enzo,
ciaociao!!

@thanx jullie horen morgen wel weer hoe het vannacht gegaan is
nu maar eerst effe stomen ivm neus die dicht zit

@bloem…succes met dingen uitzoeken morgen!! je zal wel helemaal het ik-ga-over-4maanden-een -wereldreis-maken gevoel van krijgen…!! :smiley:

@linda…jeetje meis…dat zou vervelend zijn…laten we hopen dat het niet de ziekte vab pheifer is…!!

ik heb vandaag mijn ticket gekregen…:D:D:D:Dvrijdag morgen ga ik om 6 uur 's morgens de lucht in!!! beter kan niet…
en terug is de vlucht om 21.10…ikke weer helemaal tevreden!!

slaap lkkr allemaal en tot morgen

@filiz; nee hoop het ook niet, wat heb je trouwens super tijden!

@Linda: Wat vervelend nou, niet slapen en ook nog verkouden. T zit je ook niet mee.
@Bloem: Lekker stappen!! Ben inderdaad weer even van nachtdienst af. In ieder geval tot tot na mn vakantie
@Roanna: Ik had in een deuk gelegen als ik dat had gezien. Mn hub wilde ooit in griekenland stoer doen. Onder een hekje door wat over een gootje stond. Alleen t hekje hield het niet en brak af. Lag ie in het gootje. Ik dubbel van t lachen. Komt er n belg zegt ie “t is wat breekt die man haast zn nek, staan die wijven te lachen”. Duurde n kwartier voor ik en mn dochters bijgekomen waren. Moet nog lachen als ik er aan denk

@Feliz: supertijden!! Met wie vlieg je??

Goedemorgen!!!
Hier weer een berichtje uit het zonnige Turkije.
Het is nu wind stil dus dan voel je het zonnetje weer branden.
Ik heb vandaag een druk programma!
ochtend gym
darten
poolgame
pooldance
eten
eventjes in de zon
mountenbike
en boogschieten maar daar assisteer ik bij de linkerboog is kapot. Erg jammer
Nou ja dan is het ook weer half 6 en dan wordt het tijd om te douchen.
Je kunt in turgutreis wel zien vind ik wat die grote hotels doen, er zijn namelijk vele kleine hotels weg.
Verder ben ik gisteren naar de markt geweest erg gelachen en alles.

Nou ik ga nu eventjes de zon in en dan…ochtendgym!

GRoetjes jac

goedemorgen allemaal,

Ik weer terug uit Wageningen was gezellig,de Sjonnies,ios en Racoon gezien,de drukte viel mee niet zo druk als andere jaren vond ik.

Linda,vanacht een beetje kunnen slapen?

Jac,je bent er vroeg bij een drukke dag dus voor je vandaag.Veel plezier.

Bloem,uitgestapt heb je het leuk gehad?

morning!!

ben nog nooit zo vroeg opgestaan op mn vrije zondag zeg! jeetje he! voel me zo brakbrakbrak, paar uurtjes geslapen, maar heb een leuke nacht gehad. ben trouwens niet wezen stappen, maar goed!

@ jac, hee wat klinkt dat heerlijk!! nog 2 weken voor mij
@ filiz, sow hee wat een aso tijden zijn dat zeg! hopen dat de terugvlucht ook zo blijft, helemaal gaaf!!
@ toos, hihihi, als ie zich niet bezeerd had, dan geeft het ook niet zoveel
@ linda, en hoe is het vannacht gegaan?

zucht, voor de rest ga ik maar ff pm-en.
toedels!

:redface: Goeiemorgen!!

Zo net terug uit de sportschool!!

Gisteren naar de kapper geweest, heb mijn haar laten verven>> Donkerbruin:biggrin: Ben nu echt bijna een turk!!

Verder gisteravond verjaardag gehad, hebben we daar gewoon waterpijp zitten roken :redface: :stuck_out_tongue:

Vandaag nog even langs mijn geweldige oma… :tssk: Ben nu ff druk bezig een cdtje te branden! Dan zet ik die morgen lekker op in mijn auto… En daarna nog even een cd branden voor Bloemmie!!!

@Bloem, nee die uitspraak was niet van ene E… Maar van ene A… Je weet wel:unibrow: Die van die handen haha…

Meiden fijne dag!!

x

Goeiemorgen op deze laatste zonnige dag voorlopig :smirk:
Zometeen nog even lekker koffie drinken in de tuin.

@Jac: he wat leuk om je te horen! Wat een druk programma zeg! In ieder geval veel plezier nog verder!!

Goeiemorgen
@Jac: Je hebt het in ieder geval naar je zin. Geniet er nog van!!
@Linda: Nog wat geslapen??

Kom niet veel langs…volg jullie wel

Goedenmorgen allemaal laf u al en denk aan jullie
Nu hubbies B-day vieren

Tot ergens

Beppie,hoe gaat het,miste je al hier.Hoop je hier weer vaker te zien.

@Beps: Blij dat je even langs geweest bent. Gefeliciteerd met hubbies B-day.

:biggrin: Ook goedemorgen.

**Zo, de club weer een beetje compleet? **

**@Bep: Gefeliteerd met hubs verjaardag en een hele fijne dag gewenst. … Miss you…:crybaby: **

@Linda: En??? Weer niet? Neus wel een beetje open gegaan na het stomen?

Heb net lekker ff het en en ander hier in huis gepoetst en de IS hangt buiten, dus kan zo ook naar de verjaardag. Lekker Indisch eten vanmiddag.

**@Toos.: Doe jij dat ook allemaal in AD op èèn dag? Wel vermoeiend lijkt me. :unibrow: **

**Fijne zondag allemaal en geniet er nog even, van want het wordt herfst de komende tijd. Grrrrrrr. :finger: **

@Beps, lovely!! Happy Birthday to hubs!!

x

@Roanna: Nee dat doe ik niet hoor. Doe alleen mee met de pooldance, verder kijk ik de hele dag hoe anderen bezig zijn. Je wilt niet weten hoe vermoeiend dat is:smile: .