Turkish Tea-Time deel 23 !!!

@Marion: Veel plezier bij je vriendin
@Dia: Geniet van Lionel. Hoop dat het net zo gaaf wordt als bij ons.
@MK: Blij voor je dat alles goed gaat.

Weinig te melden, ben weer een beetje bijgekomen van mn nachtdienst. Moet van het weekend werken, dus merk niks van bevrijdingsdag.

Fijn weekend allemaal

Verder iedereen die wat leuks gaat doen vandaag, Veel plezier!!
@Bloem: werk ze nog even

@ toos, jij ook!! nu ben je denk ik ook ff weer af van die nachtdiensten? of niet?

dansende banaan!! morgen zijn hier de winkels geopend!! ikke kan eindelijk real-life een keer weer shoppen!! whieheeee… ga nix kopen, maar kan alvast gaan kijken voor back-pack, schoenen en andere ik-ga-over-4-maanden-op-wereldreis-spulletjes!!! whieheeee

Goedenavond allemaal!!

Er is aardig doorgeklets, bijna 40 pagina’s in 2 dagen…

Bedankt voor alle succes-met-je-examen wensen. Hij ging okee =).
Vandaag heb ik 6 uurtjes gewerkt, in die zes uur heb ik samen met een vriend in totaal 7 jassen opgehangen in de garderobe (wij hadden die dienst vandaag) en het was zooooooo rustig. Ach, zes uur kletsen terwijl je betaald krijgt is ook niet verkeerd.
Er was vandaag geen concert maar een conferentie over de situatie tussen de joden en de Palestijnen… en de mensen die het bezochten… Ik heb niets tegen hen ofzoo, maar het zou om half 12 beginnen… (deuren openden om 10 uur) Om 12 uur liepen nog steeds mensen door de gangen te slenteren en hoe vaak het ook werd omgeroepen, ze gingen gewoon niet naar binnen. ‘Het begint wanneer wij daar zin in hebben…’ Terwijl het toch allemaal best hoge meneren waren… Imams enzoo… (spel je dat zoo?)
De pauze werd ook 3 lang uur ipv 2 uur… En de sprekers maar wachten…

@ Marion: fijne 2 weken vakantie, jammer dat het weer niet meezit de komende dagen. Ooo, Safari Beekse Bergen is een aanrader. Wij hadden een caravan op de camping ernaats, heb daar heel veel dagen doorgebracht =D.

@ Linda: je moet Shakespeare proberen te lezen, lig je binnen no-time te snurken.

@ Bloem: Ik wou die reis ook maken alleen dan afgelopen zomer… Had toen helaas geen geld… Of iig, niet genoeg. Heeeeel veel plezier bij het shoppen alvast. Is een goede manier om in de stemming te komen :D.

Hihi kom ik hier af en toe weer 's langs, is er bijna niks te doen :smiley:
Vanavond een lekker rustig avondje op de bank. Begin nu wel te voelen dat het afgelopen nacht laat was, gaaaaaaap :retard:

Het slapen was vannacht weer hopeloos, naast een hele zere keel ook nog een goede verkoudheid erbij, als de komende 2 nachten niet beter gaat maandag echt naar de dokter

je was dan ook aso vroeg op vanochtend, en zeker na een avondje stappen… wel gezelli op de bank he??

@ linda, awh wat vervelend nou!! is er nix in de zelfhelp-apotheek dat de pijn een beetje verzacht?? morgen heb je toch vrij hoop ik?

@bloem: heb morgen gelukkig wel vrij

Hai, hai.

Inderdaad niet veel bij te lezen. Errug rustig hier. :retard:

Heb vanmiddag dus lekker door Zutphen geslenterd. Doordat mijn tante in zo’n duwrolstoel zit, dus erg vermoeiend om te duwen, :biggrin: gingen we van het ene terrasje naar het andere. Heerlijk mensen kijken en lekker kletsen met z’n 4ren.

Nou, meer heb ik ook niet te melden. Morgenmiddag weer een verjaardag. Zo ziet mijn weekend er ongeveer uit. :tssk: Beetje saai dus!

@Linda: En… Linda hoe is het gegaan?

@roanna: slecht zie post 647

Ow sorry Linda. :redface: Heb ik waarschijnlijk over heen gekeken. Dus ook nog verkouden erbij? He bah!
Het lijkt mij ook beter dat je even naar de huisarts gaat, want dit kan zo niet langer. (Slaapproblemen)

Enneh, voor je keel zou je eventueel morgen al even wat kunnen halen, want ik neem aan dat bij jullie de winkels ook morgen open zijn?
Beterschap.

Heb net effe op internet geneust, mijn klachten kunnen evt ook horen bij de ziekte van pfeiffer

Zou kunnnen Linda. Maar daar komen ze gauw genoeg achter met even bloed prikken, dus wel eerst even langs je huisarts gaan. Oke?

@ linda, zo klinkt het idd wel ja, maar meteen naar de HA maandag! duim voor je dat het dat niet is, maar ja…

@ roanna, klinkt goed, van terras naar terras! hihihi… met dit weer en zoveel mensen heb je vast je ogen uitgekeken?!

Dat kun je wel zeggen Bloem. Overal was het ook vol.

Wat we ook nog zagen was, een man en vrouw (van mijn leeftijd schat ik) op een terasje aan de ijssel die s, middags al heerlijk aan van die grote bellen wijn zaten. Op een gegeven moment staat die vrouw op en ziet dat kleine muurtje niet en flikkert zo met een knal languit op de grond. Haar man blijft rustig zitten en zei alleen, wat doe je nou? Ja, ga erbij liggen. Ze stond wel zelf op, maar oh wij vonden het zo zielig voor haar. Later zagen we dat ze al behoorlijk beschonken was. Maar toch!!!

Ach ja, zo zie je inderdaad nog eens wat. :unibrow:

@ roanna, hahahahaha, kon je je lachen nog inhouden?? heb ik ook zo vaak gezien, in turkije, vlak voor sluiting van de all incl, nog ff een twee liter fles water met wijn meenemen naar de kamer, en dan een beetje gammel weg wandelen…hihihih

zo dames ben er ff weer vandoor, ga me ff optutten enzo… tis tijd voor wat aktie!!
tot morgen allemaal!