Turkish Tea-Time deel 23 !!!

good morning!!

ikke heb heerlijk geslapen en ben bijna klaar om te gaan werken, nog ff mn instant cappucinootje in mn mik douwen en dan gaan met die banaan!

@ roanna, ik heb eerlijk gezegd geen idee… als iemand op een bevrijdingsfestival is en je ziet ons in een multi culti filmpje, dannneuhm,… ja, dan wel! hahahahaha
heb echt geen idee, hou me niet zo bezig met deze data. het doet me nix, ben niet vrij, moet gewoon werken en alles gaat een beetje langs me heen. ik vind het wel goed dat het er nog steeds is, voor die mensen die er behoefte aan hebben enzo…

nou cappu bijna op, ff de haartjes doen en brood maken voor vanmiddag en gaaaaaaannnnn
ciaociao

goedemorgen,

Bloem werkze vandaag.

Roanna,veel plezier in Zutphen.

Ik ga naar Wageningen eind van de middag zijn wat optredens elke jaar wel gezellig

Goede morgen!

@Roanna
Moet er ook aan wennen. Mis het vrolijke gebabbel en de komische opmerkingen van onze vroege vogels. Geen glimlach voor mij nu 's morgens. Zoals Viva ook al zei… het is zo stil in mij!

Veel plezier in Zutpen!!

@Turkijelover
Veel plezier in Wageningen

@Bloem
Werk ze!!!

@Marion: Zoals je zegd. Ik heb hier niets meer aan toe te voegen. :hihi: Tis jammer!

Jij ook nog een fijne dag gewenst. Nog plannen?

@Bloem: Werkse vandaag! :wink:

Ik zag zojuist hele goedkope aanbiedingen van O*D in de krant voor onderandere hotel LaBlanche in Turgutreis en zeker € 100 p.p. goedkoper, als wat ik nu betaal. :crybaby: Ik weet nu al wel, dat ik volgend jaar niet mee zo vroeg boek.

@Turkij-lover: Jij ook heel veel plezier in Wageningen. Lijkt me ook wel een keer leuk om mee te maken daar.

Morning girls

Weer wakker -nou ja wakker- na een supergezellig avondje. Hihi wel beetje koppijn van alle roseetjes, stinkhaar en duf maar het was het waard. De volgende stapdate staat alweer :lol:

Vandaag nog geen plannen. M’n vriend heeft nu een motor test, hij gaat vier uur rijden om te kijken of het wat voor hem is, maar ik weet het antwoord al :so: Morgen verjaardag van opa en 's avonds weer lekker meegalmen met Lionel!

Iedereen een fijne bevrijdingsdag en tot later probeer ik weer.

@Roanna
Nog even de boodschappen, ons logeetje ophalen en dan op bezoek bij mijn vriendin. Ze zitten in het Meerdal van CP. Is hier ongeveer een half uurtje vandaan.

@Dia
VEEL PLEZIER BIJ LIONEL!!!

Marion,veel plezier op cp

Goeiemorrugge allemaal,
*Nou, ik ga straks weer gewoon werken, zoals elke zaterdag, zakcentjes verdienen voor turkey. *
Moet ook nog wat zomerkleren scoren komende weken, kan dus echt niks meer aan van verleden jaar. Maar ja, van maat 48-50 naar maat 42-44 is ook niet niks , hè? Gna, gna. Wel leuk, hoor, maar het is een bijkomend probleem. Ik heb nou ook niet zoveel centjes dat ik een hele nieuwe garderobe aan kan schaffen.
Maar goed, elke x wat kopen, dan merk je het niet zo. En de naaimachine maar eens op tafel om te proberen sommige dingen in te nemen.
Straks eerst nog ff op de msn, hopen dat…:redface:
En dan om twee uur weer gezellig werken, vin het echt leuk daar, er gaat alleen zoveel tijd in zitten! Maar het is echt gezellig, vooral als het terras vol zit.
*Nou meiden, fijne dag en weekend en tot de volgende x, wat mij betreft. *

En wie op een bevrijdingsfestival komt…kijk ff naar het scherm naast het podium, daar zie je ons heel even voorbijflitsen als het goed is!!!

@ Marion. Oja, dat is ook zo. Nou, heel veel plezier daar op CP.

@Miere11: Oh meid toch! Nog steeds en dan via MSN? Is wel menens dan he? :wink:

Ja, zouden we langs komen op het scherm? Ik zal vanavond ook even de beelden van de festivals op tv in de gaten houden. Miss zien we nog wat.

Zo, ik ga nu ff douchen.

@Dia: Jij ook heel veel fun bij Lionel. :wink:

goede morgen dames…

@turkije-lover…veel plezier vandaag…

@dia…super dat de avond zo geslaagd was…!

@bloem…werkze…

@marion…ook namens mij veel plezier…!!

@llemaal…een fijne dag…ik heb nog wat huiswerk dingetjes…bahbah…

xx

zo ben ik weer

@ mierre, met dit weer zit het terras natuurlijk elke keer vol!

ik moet eerlijk bekennen dat ik dus nog nooit naar een bevrijdingsfestival geweest ben. lijkt me wel heel erg leuk, als het een beetje mooi weer is dan

@ diamond, klinkt goed, waar ga je dan altijd heen? ensch***?? enneuhmnm veel plezier ook namens mij bij Lionel!

Thanx, alweer jaren geleden dat ik bij een concert ben geweest. Er gaan een aantal bekenden naartoe dus wordt vast een gezellige meezing boel :smiley:

@Bloem: idd altijd naar Enschede. Is meer een danscafe, geen grote discotheek ofzo, die heb ik ook wel een beetje gezien eigenlijk. Maar lekker aan de bar en op de dansvloer, helemaal goed :so:

Nou het motorrijden was erg goed gegaan, hij begint in juli met lessen! Vindt het wel eng maar het is iets wat hij al wil zolang we elkaar kennen dus wie ben ik om het tegen te houden.

Nou ga ff boodschappen doen :o

@dia…ook namens mij veel plezier vanaaf…

hoest weer bij jullie? hier is het wel zonnig, maar toch fris hoor!! brbrbrbrrrrr… nix warms aan! hihihii…

Hier ook zonnig maar een fris windje

@marion
Veel plezier bij je vriendin in cp.

@dia
Veel plezier vanavond bij Lionel.

@iedereen
De rest ook veel plezier maar dan met andere dingen.

Gisteravond kwam het telefoontje, mijn vriendin is gistermiddag om 16.45 bevallen van haar 2e dochter (Iris). Ze komen als het goed is vandaag thuis uit het ziekenhuis. Ik zal vanavond bellen, want gisteren lag ik al te slapen toen de telefoon ging.

@ mk, goed nieuws dus dat alles goed gegaan is! en dan strax lekker op kraamvisitie… krijg je vast de kriebels van van zo’n jonge wurm!

Mk,mooi dat alles goed is gegaan.Alvast een leuk speelkameraadje voor jouw kleine straks die groeien leuk met elkaar op.