ik heb dus altijd problemen gehad met in slapen. uren en uren lag ik te piekeren, te dromen, te woelen, te dubben, te wikken en te wegen…
dat is echt gestopt sinds ik weer alleen ben, ben nu wel cronisch moe, maar he… wat the h*** als ik maar lekker slaap als ik dat wil! hahaha, nee ff serieus, ik heb soms nog wel eens dat ik alle tijden van de klok langs zie komen 's nachts, en dan ga ik er ff uit, plassen, ff muziekje aan, dan ontspannen en vaak ben ik dan alweer weg…
nu we het erover hebben, ikke ga ff lekker wat anders doen tot morgen!
xXXxXXx
Ben ook zo’n piekeraar vooral 's nachts. Vroeger hielp valeriaan nog wel eens (misschien een tip, is onschuldig middeltje). Maar het laatste jaar was zwaar en sliep niet meer, gebruik nu ook slaappillen. Ben nu niet meer zo moe overdag
@Toos: Here the same. Sta hiervoor ook regelmatig onder controle en ook ik functioneer juist beter dan ervoor. Maarja, het is niet voor iedereen de oplossing en vooral als je nog zo jong bent.
Mij helpt het in iedere geval heel goed. Daarom ben ik ook zo knap met foto’s oplossen en ze dan weer hier plaatsen. :unibrow: :unibrow: :o
Nee precies, het is niet de oplossing, maar soms kun je niet anders. Liep soms te tollen op mn benen van vermoeidheid.
Ja ja foto’s oplossen lukt nog wel, maar plaatsen …
Graag gedaan hoor Linda. En je weet het, je kunt altijd hier terecht. Probeer zo maar lekker te slapen, vooral nu je voelt dat je zo moe bent.
Truste voor zo ook.
wat ben ik jaloers op die jongen/meiden die nu gewoon 1 of langer vakantie hebben. ik heb geen vakantie
Filiz: 11 mei - Side:TURKEY:
Cynthia: 18 mei - Gümbet
Bloem: 19 mei - Gümbet
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Marcel: 22 mei- Kusadasi
MarMiere011: 22 mei Ortakent
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Turkije lover : - 26 mei kusadasi
Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Filiz: 24 juni - Side 8 weken
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Turkije-fan - Gümbet
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Bloem: 1 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
Ik meld me ook morgen weer zal wel laten weten hoe het gegaan is mss morgen voor werk effe anders morgen later op de avond moet eerst werken tot 17 uur daarna kasopmaak en hebben we werkoverleg, maar sowieso horen jullie morgen iets
Hallo allemaal, paar dagen niet geweest en ik krijg het niet meer bijgelezen sorry hoor, Ben ook helemaal de draad van de verhalen kwijt, schaam!:redface:* Ik heb het nogal druk met van alles en nog wat, maar gelukkig, de vakantie komt er aan!
*En een meevallertje, ik dacht dat ik nog twee weken moest werken, maar de hemelvaart, en de dag erna is het bedrijf dicht, dus nog maar een volle week en 3 dagen, jippie!!! Mar komt zondagnacht weer thuis, dus maandag gaan we weer bijkletsen. Ze heeft net gebeld, het gaat goed daar, en het is natuurlijk weer helemaal geweldig. * LAV U OL,
@Turkijefan
Jaloers? Geen vakantie? Nu misschien nog niet maar straks ga je voor 7 weken!!!
@Linda
Hoop dat je wat kunt slapen vannacht, denk aan je en een dikke knuffel.
@Miere
Niet schamen hoor, is niet nodig, begrijpen het hier wel. Zijn al lang blij dat we weer iets van je horen. Nog even druk maar het aftellen kan beginnen en dan naar Turkije, lekker bijkomen.
Goed te horen dat Mar het naar de zin heeft, had eigenlijk ook niet anders verwacht. Gezellig maandag met een bakkie luisteren naar haar vakantieverhalen, kom jij ook alvast in de stemming.
Het is erg rustig, zeg maar helemaal stil hier en daar moet ik ook nog aan wennen. Maar waarschijnlijk is het niet anders! :so:
Ik wil jullie allemaal een fijne bevrijdingsdag wensen, voor zover jullie er wat aan doen. Ik ga vanmiddag samen met familie naar Zutphen en gaan daar lekker even shoppen en dan een terrasje pakken. Nu kan het nog, volgende week is het weer binnen zitten, als je de vooruitzichten zo hoort. Brrrrrrrrr
@Linda: Ik hoop vanavond nog even te lezen, hoe het gegaan is.