Turkish Tea-Time deel 23 !!!

@Bloem
Bedankt voor de tip! Ga hem ook snel proberen dan, houd wel van pittig.
Zijn 2 jaar geleden nog bij de Efteling geweest en Jannes in oktober nog met de school. Is altijd wel mooi natuurlijk maar ga dan liever voor iets wat hij nog niet gezien heeft. Op safari in de Beekse Bergen lijkt me trouwens ook wel leuk, hebben we ook nog nooit gedaan. Beginnen in ieder geval in het Meerdal morgen.
Nu hier nog even de boel opruimen en dan de bank op met een dvd. Denk dat ik deel 2 van Bridget Jones eens ga kijken, of Notting Hill nog maar een keer … zwijmel … :wub:

@Dia
Veel plezier vanavond!

@bloem/mk en de rest:

zoals een beloofd een wat langere post, op het moment gaat het redelijk met me, sinds een aantal verkouden en zere keel en wenig stem. Dat is niet het grootste probleem met me zeg maar. Het probleem is dat ik sinds twee weken 's nachts weinig tot niet kan slapen. Met als gevolg da ik de volgende dag heel bekaf ben als ik wakker word en het liefst in me bed wil blijven en er dan niet uit wil. Het vreemde is dat ik 's avonds als ik naar bed ga best wel moe ben maar dan niet of vrijwel niet kan slapen. Het duurt nu al twee weken en is best slopend. In de afgelopen week nu drie nachten gehad waarin ik helemaal niet heb geslapen, de rest van de nachten was ik erg vaak wakker. Ik kan er tot op heden nog geen reden voor bedenken. Vanmorgen wel telefonisch hierover gesproken met de assistente van de huisarts. Een aantal tips meegekregen. Het weekeind effe aankijken. Als het dan niet verbeterd is moet ik maandag effe naar de huisarts toe. Heb dor dit alles wel hier bijgelezen maar meer ook niet.

@Bloem, ja dat dacht ik wel :slywink:

x

zowww… weer 2 minni-uutjes stil geweest

@ linda ik kan wel een reden verzinnen :wub: let it goooo darlink!

@Linda
Oeps dat is me ook wat! Hoop dat de tips van de assistente helpen want het is slopend als je niet fatsoenlijk kunt slapen, dat houdt geen mens vol. Sterkte meid!!!

@bloem: helaas is dat zeker niet de reden heb dat gelukkig al weer opzij kunnen zetten

@Linda, rooibosthee!!!

@Bloem hahahahahaha DARLINK!!! Kan niet wachten tot mijn Askim mij weer DarlinK noemt haha:lol:

@cynthia: heb dat wel eens geprobeerd maar nee…

cker???
nou ja, wat tips van de kenner!!
ga lekker ontspannen in bed liggen (er zijn bepaalde technieken om ontspannen te worden, maar das voor ieder anders!)
ga dan op je rug liggen en probeer een van de volgende dingetjes (of allemaal tegelijk als ze tegelijk nie werken)

*begin te ontspannen. begin bij je tenen, grote teen ontspannen, andere tenen onspannen (gewoon zeggen: relax, ontspan) zucht elke keer ff uit
dan de enkels, kuiten, knieen, bovenbenen, buik, borste, vingers, onderarmen, bovenarmen, schouders, en hoofd
ikke ben nog nooit zo ver gekomen, maar goed.

of, andere techniek

• ga ook weer op je rug liggen en strijk met vlakke hand over je borst, gewoon van boven naar benenden of andersom, net wat uitkomt.
    gewoon heel rustig en zeg dan echt tegen jezelf: ik ga rustig slapen, want ik ben moe, slapen, rust, ontspannen, nergens aan denken, ontspan, slapen, relax, ontspan… enz enz

• als je wakker ligt te piekeren,…: sta jezelf 15 minuutje piekertijd toe. ff kort de afgelopen dag doornemen. dan de dag van morgen en heel heel misschien de toekomst.
    na 15 minuten zeg je ook echt tegen jezelf, nu is het genoeg, ga lekker slapen enz enz enz…

truste!

darlink, you cum in my shop, u by sommythink from me…? darlink, askim benim, you go to beessjhh wisss me? :unibrow:

Ik tel altijd lekker Turken… Nee sorry dat is flauw!!!

Wat ook helpt, een beker warme melk… Wel onwijs vies!!

x

Onlie want to talk to joe, no seks, onlie talk… Really baby beliewe me!

hahaha bekende tekst.

Zo mijn 2 maanden van mijn 26 weken stage zitten erop.

Zo wat gaat de tijd snel, zat nu terug te tellen; het is vandaag precies één jaar geleden, dat ik voor 4 maanden naar Frankrijk vertrok. pffff.

IEdereen een fijne weekend / bevrijdingsdag.

ja besmile, ik weet er alles van… als ik denk waar ik vorig jaar was krijg ik spontaan depressie en heimwee! hahaahha

@ cyn… bekende text van ene E? hahahaa maar lekkere turken tellen…pfffff…bir, iki, uc, dort, bes, alti, yedi…enzenz ze hebben allemaal wel wat, vind je ook niet :wink:

@Besmile
Time flies when you’re having fun :biggrin:
Jij ook een fijn weekend!!

Jeetje Linda dat is balen!
Ik hoop dat je wat aan de tips van de assistente, bloem en cynthia hebt. Hoop het voor je en anders idd maar naar de huisarts, want dit houd je natuurlijk niet zo lang vol. Sterkte ermee!

Ik ga zo memories kijken, spreek jullie later weer.

@ marion Thxxxxxxx,
@ bloem klopt inderdaad.

@Linda: Inderdaad zitten er wat goede tips bij van Cyn en Bloem. Zoals eerst je hoofd leeg maken, voor je gaat slapen. Dus even de tijd geven voor te piekeren en dan tegen jezelf zeggen “slusch”. Ik wil en ga nu slapen. Morgen weer een dag!

Ik weet dat het allemaal makkelijker klinkt dan het is,(heel herkenbaar) want ik heb ook van alles geprobeerd en het hielp mij niet. Zelfs geen warm bad voor het naar bed gaan. Ik ben er 8 jaar geleden ook mee bij de huisarts gekomen en met een goed gesprek en in mijn geval medicatie, slaap ik weer redelijk. Eigenlijk ben jij nog te jong voor slaapproblemen, maar er zal altijd een oorzaak zijn en die moeten ze eerst zien te vinden. Dan kun je verder. Kijk dit weekend even aan en anders echt even naar de huisarts gaan. Doen hoor! :wink:

@mk: al iets van je vriendin gehoord?