@marion
Lekker vakantie, ik hoop dat je nog iets leuks kan vinden om er even uit te zijn.
@filiz
Lekker uit eten mmmmmm
@marion
Lekker vakantie, ik hoop dat je nog iets leuks kan vinden om er even uit te zijn.
@filiz
Lekker uit eten mmmmmm
@Mk, oh wat spannend voor je vriendin!!! Duurt inderdaad wel lang 2 weken te laat!!!
x
Meiden, ik ga voor vandaag ff afronden!! Heb morgen lekker vrij, dus denk niet ik langskom!! Ik wens jullie allemaal een fijn weekend!!
x Cyn
jij ook cyn!! enneuhm,…die muziekjes?? ![]()
Ja schat ik heb het geprobeerd te mailen maar krijg het niet voor elkaar… Het is te groot ofzo… Ik ga ze voor je op cd branden en die krijg je in Gümmie van me ok?
jij ook een fijn weekend cyn…geniet van je dagje vrij!!
Thanks filiz!!! Gaat helemaal lukken hoor!!! :lol:
SHOPPPEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE hahaha…
@Cyn: geniet van je vrije dag.
@ cyn: dansende banaan op turkse muziek!! ben helemaal happy!
@ filiz, lekker grieken, zo lekker he! jammie jammie jam!! ikke heb in de super besloten om indian chapati te maken, dus ga maar eens afwassen en opruimen hier, heb nix meer schoon!
tot laterz
Zo he dames. Nou, jullie hebben niet stil gezeten vandaag. :slywink:
@MK116: Meid, wat fijn om te lezen dat alles goed met jou en de baby gaat.
Nog ff volhouden he!
Ik zou het ook fijn vinden, als jij op de een of andere manier kontakt kunt krijgen met Jill. Ik moet ook zo vaak aan haar denken en omdat ze ook helemaal niet meer hier komt, maak ik me best ongerust. Hopenlijk hoor jij snel wat van haar!
Ik heb het eten opstaan, dus ga even verder. Ik wens jullie ook zo smakelijk eten en voor sommigen alweer prettig weekend. ![]()
Hoi!!!:biggrin:
@Marion: Heeft jullie regio nu de Meivakantie dan? En dan ook nog 2 weken? Hier hadden ze de afgelopen week vrij en gaan maandag weer naar school. Ik wil jullie in ieder geval een fijne vakantie wensen, wat je ook gaat doen. Tip: Koningin Julianatoren of Apenheul? :slywink:
@mk116: fijn te horen dat alles goed was bij de verloskundige, spannend voor je vriendin zeg, was zij toevallig ook in ad samen met ju, word het voor haar de eerste
Vanavond zal ik hier wat uitgebreider proberen te posten
Ook weer terug van de verjaardag! De nasi ook weer achter de kiezen dus even tijd voor WW.
@Bloem
Klopt, hier thuis gaat alles gewoon door. Is nu gelukkig wat rustiger met de lammetjes want moet wel wat leuks gaan doen met J. natuurlijk, vooral omdat de kinderen hier uit de buurt weer naar school moeten. Ga straks bellen of het uitkomt bij vriendin en dan gaan we morgen naar het Meerdal. Weekendje weg weten we nog niet, wilden de 11e vertrekken maar kregen eergisteren een telefoontje dat hub naar Den Haag moet die dag, nog ff afwachten dus.
Eindelijk weer met 10 hele tenen in de sandalen … fijn idee he?
@MK
Spannend … wat duurt het wachten dan lang he?
@Cyn
Geniet van het weekend, en shop ze!!
@Filiz
Lekkerrrrrrrrrrrrrrrrr Grieks!
@Roanna
Heb wel aan Julianatoren gedacht maar hub is niet zo van de pretparken, Giethoorn lijkt me ook heel leuk maar dan moet het mooi weer zijn. Trouwens Apenheul is ook leuk, heb gehoord dat er niet zoveel apen meer los lopen. Is wel jammer, was juist zo leuk dat al die apen op je sprongen. Was er ooit met hub en de apen waren niet van hem af te slaan. Zal wel komen dat hij ook zo harig is ![]()
@Linda
Hey je bent er weer dansende banaan, hebben je gemist hier!
Ja klopt! Het is de grootste van de 2 vriendinnen zeg maar. Het is haar 2e.
De andere vriendin, met het donkere haar, heeft er al 2.
okeey lieve mensen!!
allemaal aan de indian chappati van knorr!! wel voor 4 a 5 personen (kleine maagjes) ik heb de helft voor mezelf gemaakt, maar wel met alle kruiden (lekker pittig) en het was me toch lekker!!! heeeeeeeeeeerrrrlijk, een nieuwe topfavoriet bij de wereldgerechten!
ondertussen ook ff bijgelezen over india (voor wie het iets interesseert http://enkeltjebangkok.nl) en weet echt cker dat ik het eten geweldig vind, maar voorlopig nog niet india wil bezoeken.
anyway, zometeen ff weer wat tv kijken en verder de rest van de avond met mn laptop op schoot en de beentjes omhoog lekker beetje surfen :biggrin:
@ marion…efteling!!
@ linda, long time no seeeee… is alles ok??
En het is weer WEEKEND!!! Zonet al even kleertjes uitgezocht voor straks :so: Fototoestel ligt klaar, worden altijd leuk die partypics :teeth: En hoef vanavond lekker niet te rijden, ook wel eens een keer fijn!!
@ diamond have fun!!
Thank you, gaat helemaal goedkomen heb ik het gevoel :lol:
@dia
Veel plezier op de dansvloer!