@Filiz, 11 mei ga je toch? Dan denk ik toch dat je vandaag of morgen je ticket moet hebben. Maar het is inderdaad wel wat laat, maar komt ook door meivakantie… Ik krijg dus mijn tickets dinsdag… maar dan ben ik vrij.
x
@Filiz, 11 mei ga je toch? Dan denk ik toch dat je vandaag of morgen je ticket moet hebben. Maar het is inderdaad wel wat laat, maar komt ook door meivakantie… Ik krijg dus mijn tickets dinsdag… maar dan ben ik vrij.
x
@ filiz, ben je er al uit of je nu van allerlei ‘zooi’ alvast meeneemt?? hihihihi
@ cyn, jij hebt natuurlijk bij jezelf geboekt, toch? weten jullie altijd voor je klanten precies wanneer de tickets altijd komen?? ben zoooo benieuwd hoe het zal zijn om nu weer terug te zijn, een jaar na dato…zucht! ben toch wel blij dat ik nu niet alleen ben…je weet maar nooit!
oke dan wacht ik nog rustig af…![]()
ja…ben met mamz de stad in geweest…kijken voor dingen die ik kan meenemen…en we hebben redelijk wat gevonden…
voornamelijk keuken dingetjes…houtelepels…eierdopjes…zo een blikken voor thee in te doen…mokken (goed verpakken moet lukken)…snijplankjes…pepermolen…grillpan…ovenwanten…kommetjes…kookwekker…en dat allemaal in die kleuren die je nu zo veel ziet…rose, blauw en groen…ik vind het helemaal leuk…maar of askim er zo van houdt…naja…toch niet zijn plek haha…
van oma handdoeken en vaatdoeken gekregen…
hahahaa, willen jullie iets leuks horen?? de goedkoopste maatschappij om te vliegen van delhi (india) naar amsterdam is turkish airlines!! hahahaha, met tussenstop op istanbul, hahahahaha, dan stap ik daar wel uit, ben ik meteen thuis!! :biggrin:
@Bloem, ja uiteraard heb ik bij mezelf geboekt… Ik kon vandaag zien dat mijn tickets vandaag verstuurd zijn van OAD. Dat betekent dat ze dinsdag bij de ticketpost zitten… Maar dat kan je alleen bij OAD zien… Verder bij niemand…
Enne maak je niet druk, je gaat gewoon een toptijd beleven in Gümbet!!!![]()
Enne wat dat ticket betreft, de laatste tijd komt Turkisch Air. steeds vaker goedkoop uit. Ook een ticket naar Addis Abeba (ethiopie) is daarmee het goedkoopste!
x
hahahaha… je zult er maar heen willen!! vraag me af hoeveel turkse mensen dan echt op die vluchten zitten, want de visum ellende blijft bestaan natuurlijk!
Mm ik denk niet zoveel eigenlijk!!!
x
nee daarom ben ik ook zo verbaasd!! maar ja…vraag niet hoe het kan, maar geniet ervan! ook naar brussel en zelfs dusseldorf zijn ze de goedkoopste (vanaf delhi dan, zal ook eens kijken voor bangkok ofzo)
Op zich zou je natuurlijk wel ff een tussenstopje kunnen maken in Istanbul!!
Echt die reis die jij gaat maken lijkt me zoo geweldig!!
x
tussenstop?? dan stap ik daar dr-uit, ben ik meteen thuis :biggrin:
Ook goed! :biggrin:
beter!!
kruipt de tijd bij jullie ook zo??
@Cyn
De tijd KROOP maar nu niet meer!! Lekker thuis inmiddels, 2 weken vakantie, en ga zo bij buuf naar de verjaardag. Heb zin in gebak :biggrin:
owh lekker, 2 weekjes vrij! maar ik denk dat alles bij jullie zelf gewoon doorgaat, toch?? nog plannen voor die 2 weken? je wilde toch een weekendje nog weg misschien? gaat dat lukken?
@Marion: Lekker hoor vakantie, geniet ervan.
@Bloem: Als je in turkije bent, kijk je wel uit voor je teennagels.
:biggrin: hahahaha, ik moest er idd vandaag weer aandenken dat ik strax eens 10 nagels kan lakken, precies op tijd voor mn terugkeer naar la turkiya! hahahahah, hij is nu pas echt weer van normaal formaat, heeft 7 mnd gebduurd!!
Ik krijg net een berichtje dat mijn vriendin inmiddels in het ziekenhuis huis is om te bevallen. Mag ook wel eens als je op 19 april al uitgerekend was.
Spannend!!!
dat is zeker spannend Mk,en ze heeft lang genoeg gewacht :biggrin:
Heerlijk marion,2 weekjes vrij.
lekker marion…2 weken vrij…genietze…
@mk…zeker spannend…laat je ons weten wat het geworden is…?
@bloem…de tijd kruipt idd…moet tot 7 uur w88…dan ga ik lkkr grieken met vriendinnen…