Turkish Tea-Time deel 23 !!!

@ MissMariska: Als ik het goed gelezen had, is jou kleine manneke jarig vandaag. :king: Jij ook nog van harte en nog vele gezonde jaren met je gezin. Hieperderpiep HOERA!!!

Zo, ga ff eten. Jullie ook eetze allemaal. :wink:

Bep: Gefeliciteerd met je nieuwe baan:thumbsup: !!!

missmariska: Ook van mij gefeliciteerd met je kleine manneke.

Missmariska,van harte gefeliciteerd met je zoontje.

@Toos: Uitgeslapen? :unibrow:

Uhhhhhh, nou nee. Kom weer langzaam bij na tig bakken koffie.

@Toos:Maar vanavond weer gewoon in je eigen ritme? Nou, dan ga ik me eigen nu ook ff een bakkie indoen. :stuck_out_tongue: Blijf ik ook nog een poosje wakker van. :wink:

Ja vanavond weer op normale tijd naar mn bed. Geniet van je bakkie he:slywink:

Zo … de haren weer in de kleur en geknipt! En Beps … heb de handen netjes boven de mantel gehouden :smiley: . later ook maar even met J. op en neer geraced, die kan er dus ook weer tegen.
Ook nog snel geshopt, de nieuwe ‘Leven in Turkije’ was weer binnen dus weer wat te lezen vanavond :drugged:

@Beps
GEFELICITEERD MET JE NIEUWE BAAN :thumbsup: :thumbsup: :thumbsup:

@Mariska
GEFELICITEERD MET JE ZOONTJE :king:

Marion,dus jullie zien er weer tiptop uit.

@Mariska: Gefeliciteerd…gaat snel he 1 jaar…

Ik ga lekker eten… heb mezelf verwent want hubbie is niet thuis met eten… dingetjes die hij niet lust… echt rösti en gebakken camenbert…jammie(ben ook ooit nog eens in een duister verleden vega geweest en daar houd je toch iets aan over…voorkeur voor vlees vooral :biggrin: )

MissMariska van harte met je knul 1 jaar hieperdepiep:)
Bep van harte met je nieuwe baan…geweldig toch!!!:nod:
Toos gelukkig heb je weer gehad toch die nare dienst kan je weer in een gewoon ritme komen voor zolang het duurt.:unibrow:

ola chica’s: blond, blonder blondst!!! :biggrin:

@beps, oud nieuws!! :biggrin:
@ de rest…uhm… moe! hahahahaa
ff zappen en dan een beetje opruimen hiero en ik denk dat ik voor het donker al in mn nestje lig…mmm… lijkt me heerlijk! :unibrow:

Ikke ga natuurlijk kijken naar de jeugdjaren van WA en Maxima… TUurlijk… En dan naar bed(alleen want hubbie is heeeeel laat, maar daardoor morgen wss thuis…)

welk?? jeugdjaren van max en wim-lex?? waar? hoe laat??

@Turkijelover
We kunnen nu weer de straat over

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

@Beps
Geef dan toch de voorkeur aan mijn pepersteak :biggrin:

@Bloem
De haren ook weer klaar voor de vakantie :unibrow: ?

Oww lijkt me ook wel leuk om te zien,de jeugdjaren van Wim en Max ben wel niet zo koningklijk gezind maar dit lijkt me wel leuk heb al een voorstukje gezien.
Maar ja er is ook voetbal op :so:

Was het zo erg dan Marion :slywink: Ik ga denk zaterdag ff kleuren en knippen als er een plekje is.

@Turkijlover
Nee hoor geintje, zo erg was het niet.

Had ik ook niet verwacht hoor

@Beps: Welke zender komt dat??
Ben vorige week naar de kapper geweest, “asblond” is weer donkerbruin.