Turkish Tea-Time deel 23 !!!

Op RTL 4 om 21 uur… ja ik ben ook zo, niet echt koninklijk zeg maar…maar dit is leuk(Alle nederlandse pers moet oprotten…hahaha)ohhh eerst Fransje Bouwer en dan Wim-Lex en Max…wat een frot-avond hahaha

@Toos: Dat asblond(ondeugend grijs zeg ik altijd) is gelukkig bij mij ook weer weg…mn ware aard zegt mn man altijd…

Vind het vreselijk als t grijs door komt. Voel me dan helemaal een ouwe doos. Lekker gevoel altijd als t weer gekleurd is. Volgens mij ben ik een grijze dakduif, wat een uitvinding haarverf. Misschien een idee voor een nobelprijs. Beste uitvinding ooit

Zeg meiden… zijn we nog geen week verder, hebben we al weer bijna een half deel volgekletst dus… Wat zijn wij ouwe*****n

@Toos zo voel ik dat ook… net 43 en dan gewoon helemaal grijs bovenop…GRRR

ik vind dat juist altijd wel mooi bij de dames! voor mezelf niet nu natuurlijk, maar bij somige dames ziet het er wel erg mooi (en idd soms ondeugend uit) ikke hoop eigenlijk toch al wel om 9 uur de oogjes dicht te hebben, dus ga wl en max nie meer meemaken denk ik!

Bloem,jij duikt er erg vroeg in,lekker hoor dan zal je het wel nodig hebben :slywink:

Mijn ma ken ik niet anders dan dat ze grijs of nou ja eerder wit is.Iedereen vindt het mooi ze zegt wel eens zal ik het verven maar dat vind ik zonde en het past ook wel bij haar leeftijd alhoewel de meeste mensen haar wel jonger schatten.Me broer is ook al behoorlijk grijs.

Ben nog niet echt heel grijs, zo af en toe piept er een grijze haar doorheen, al worden dat er steeds meer. Vind het eigenlijk nog niet erg storend, maar heb dan zo’n saaie donkerblondkleur, kleur ze gewoon donkerder omdat ik dat vlotter vind staan.

Voor knippen komt er altijd een kapster aan huis die dat uit bijverdienste erbij doet. Kleuren doe ik altijd zelf. Heel enkele keer ga ik er voor naar de kapper… Ik heb ook al heel veel grijs haar, maar zou eigenlijk niet weten hoe het er uit zou zien, als ik het nooit had gekleurd. Zolang doe ik het al!

Mijn dochter van 40, begint ook al aardig grijze haren te vertonen en bij haar zie je het helemaal goed, omdat ze donker (indo he) haar heeft.

Ikke terug, gaan lopen. Wss starten we maandag met BBB ! :smiley:

Heb gehoord zojuist dat er een lijk is gevonden in het kanaal waar het meisje mogelijk ontvoerd zou zijn. Het is nog niet duidelijk of zij het is, het is een lichaam die ingepakt was en verzwaard zodat het niet boven zou komen te drijven. Dus hoogstwss is zij het wel… Vind het zo erg…

En ja grijs worden, bij mij zal je het niet snel gaan zien want ik ben asblond, ben eigenlijk al bijna mn hele leven grijs zeg maar :stuck_out_tongue:

ach… je moet wel tijd in je hobbies steken he? :wink: truste tot morruguh!

Ik was nog geen 30 toen dat vervelende grijze kleurtje erdoor kwam.
En nu 6 jaar later kunnen we dus echt niet meer zonder verf. :retard:

Slaap lekker bloem!

Is vreselijk Sev, moet je toch niet aan denken wat zo’n meisje allemaal mee heeft moeten maken voordat ze om het leven gebracht is. Hoop dat ze de daders heel snel te pakken krijgen.

Truste Bloem … sweet dreams!!!

@Sev: Wat is BBB???

Oefeningen voor de buik-billen-benen, tenminste bij ons in de sportschool.

Truste Bloem

wij hebben 4 B’s. De laatste B staat voor Bovenkant

@Sev: Ik begrijp echt dat jij je dik voelt, heus…maar stop eens met het mopperen erover… Ik heb een foto gezien… en jij bent niet dik…
Als dit gevoel blijft ga dan hulp zoeken want er is NIETS mis met jou of jou buik benen billen…

Sorry meiden, ik kan er steeds minder tegen… Ik doe mijn fucking best om van 125 kilo omlaag te komen, ben giga trots dat ik nu 120 weeg(na 1 jaar opletten!!), en de slankste hier zeurt alleen maar over haal te dik zijn… ik heb er moeite mee…

:slywink:

Kan me daar wel iets bij voorstellen als je af wilt vallen en het lukt gewoon niet. Moet rot voor je zijn.