Turkish Tea-Time deel 23 !!!

@Bep: wanneer hoor je wat van je klikgesprek?

Dat heb je snel gedaan!
En nu maar lezen, lezen en flink stampen :frown:

@MK: meestal 3 nachten. Vind dat ook wel genoeg

@Toos: Vandaag… Eigenlijk weet ik het al, maar wacht nog op officiele bevestiging… De mensen zeiden nl na het gesprek: Tot de 21ste…(dat is de 1ste dag van de cursus…)

Hoop het voor je dat het lukt, zal voor je duimen. Je zal het ongetwijfeld al hebben verteld, maar wat moet je gaan doen

Ik ga bij het U*V vragen van werkgevers beantwoorden over alle ziektewet-wetgevingen(nadat ik 5 weken lang alles daarover heb moeten leren :retard: )

Klinkt leuk, is het een vaste baan of ook weer voor een bepaalde periode

Dat zal straks wel ff wennen zijn als je al die regeltjes uit de hoofd moet leren.

uhhh vaste baan…maar niet echt… Via uitzendbureau, maar wel minimaal tot volgend jaar september… Eerst op uitzendbasis. Dan start er in September een cursus MBO 3, commerciele medewerker binnendienst. Dan krijgen we een jaardetchering via Ra*****d. Om te zorgen dat je blijft hangen. Het U*V wil eigenlijk een lange samenwerking, zo zei de dame vanmiddag, maar kan geen mensen in vaste dienst nemen… dus dan maar zo. Ach ben ik weer 16 maand onder de pannen

Is op zich ook wel een prettig idee dat het niet voor een paar maanden is. Je hebt wel een stukje zekerheid.

Meiden, mn mobieltje mee, en ff shoppen. Moeten visjes in de vijver… Zijn er teveel al verdwenen… dusss Ik ga ff. En als ze bellen ben ik ook bereikbaar tenslotte

@Toos, weet je ik vind het niet zo erg. Ik krijg een uitkering en anders werk ik. Ik maak me niet meer druk. Ik geniet van alles en dat vind ik veel belangrijker(Is makkelijk gezegd als je dat geld niet perse nodig hebt,…) Ik heb een dak boven mn hoofd, een tafel waaronder ik savonds mn voeten steek een fijne man en een bed om in te slapen. Elke dag eten op tafel,…dat zijn volgens mij de dingen die geluk inhouden dus ik ben gelukkig…
Spreek jullie straks

Tegenwoordig zegt een vast contract ook niks, als ze van je af willen verzinnen ze wel wat.

@Beps, ff over msn: :finger: :finger: :finger:

SUCCES!!

Summa,een hele fijne vakantie

Beps,duim voor je.

Bloem,succes bij de kapper.

Oke het is officieel:

IK HEB EEN NIEUWE BAAN…

@beps
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!!!

@Bep: gefeliciteerd !

Beps,van harte gefeliciteerd met je nieuw baan

Nog niet alles bijgelezen maar zag wel dat Bep een nieuwe job heeft.

Bep, van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan. Heel fijn voor je! :biggrin: :thumbsup: :thumbsup:

De rest horen we nog wel he? :wink: