Nu ikke jaloux dus… koffers pakken…heb nog ff gekeken maar het gaat niet lukken denk ik… helaas…
ach beps, dan maar lekker in het hoogseizoen…gezelli :unibrow:
:crybaby: KIDS:puke:
Ach als die baan leuk is dan maakt het me niets uit…
Jeeh weer 2 bonnen verdiend vandaag!!! Is in ieder geval weer €10.-!!! Bonnen zijn allemaal verschillend van 5 tot 250 euro!
Dank je wel allemaal,
Morgen nog een half dagje werken en dan hop naar Zaventem.
En dan hoop ik rond 22u in het hotel in Yalikavak te zijn…
Askim zou morgenavond mee in de show in het hotel spelen als TARKAN…
Ikke ben benieuwd … hoop dat ik dat nog kan zien ![]()
Hahaa Lacheeeeuuuuh…
XXX Summa
Veel Plezier Summa… Geniet…
@Summa, dat klinkt echt super!! JALOERS!!! :crybaby:
anders ik wel jaloers. ik moet nog zo’n 57 dagen wachten
yalikavak daar ben ik ook 2x op vakantie geweest. welk hotel ga je?
Ben ook weer boven water, zou nog uren kunnen slapen.
@Summa: HEEL VEEL PLEZIER!!!
@Bep: duim voor je.
Heb wel bijgelezen maar is niet blijven hangen
@Toos: Ja dat heeft hubbie dan ook, alleen als hij dat dan ook doet dan slaapt hij de nacht niet… dat omschakelen is het vervelendst zegt hij altijd…
ja dat vind ik ook, heb niet zo’n probleem met nachtdienst maar het omschakelen is altijd vervelend.Heb minstens een week nodig om om te schakelen
Nou ja geen probleem met nachtdienst, zolang iedereen maar in bed blijft. Vannacht liep er iemand constant uit bed, aan deuren rammelen, prullebak om, voor mn voeten lopen. Kon ze wel schieten halverwege de nacht
@toos
Je wilt vannacht natuurlijk ook weer slapen.
Hoe vaak heb je nachtdienst?
@MK: Zou wel lekker zijn om vannacht weer te slapen. Doe niet zo vaak nacht, laatste keer was vorig jaar september. Wij hadden altijd een aantal die iedere maand de nacht in wilde, maar er zijn een paar die meer op de dag zijn gaan werken. Dus zal er wel vaker in moeten
En 2 nachten is eigenlijk te kort, moet te snel om schakelen. Vroeger, toen ik jong was, ging dat veel makkelijker. GRrrr lijk we een ouwe doos
zo dames, ikke ga zo langzaam eens opruimen en naar het kappertje toe. hopelijk strax weer met een frisse coupe en nieuw kleurtje… pam, je haar danst!! tot vanaaf!!
@Bloem: Geniet ervan
Alles samengevat !
130 bladzijden in 26 blaadjes ! jipppiii ! ![]()