@bloem…we moeten de 1e jaars begeleiden…ja moet dus wel maar even gaan :S de stage is idd helemaal rond… nu maar w88 tot het november wordt!!
@marion…klopt…mijn oma (uiteraard ook van moeders kant) komt nog steeds dagelijk…hoop dat ze dat nog heel lang kan blijven doen!! ze heeft vroeger eigelijk altijd voor mijn broer en mij gezorgd als mamz werken was…
voor mij begint de zomer vakantie officieel 7 juli.
ik loop stage tot 29 juni dan moet ik nog 1x terug op school komen voor mentorgesprek. ik ga misschien voor 7 juli weg. school begint ongeveer 25 augustus weer.
@Sev: De zomervakanties is in Nederland in 3 groepen gedeeld, zuid-midden-noord… en die lopen over 10 weken verdeeld… de laatsten gaan dit jaar weer iets van eind augustus weer naar school… Die 3 groepen wisslen ook elk jaar, zodat het ene jaar de ene vroeg en het jaar erop een ander vroeg gaat…(de 1ste groep)
Hoe het precies dit jaar loopt weet ik niet. Maar wij gaan nog in het “Hoogseizoen” voor het eerst…zal wennen zijn met al die schreeuwende kinders…
daar is hij weer!! ik heb mezelf er ook in gezet, wanneer ik ga weet ik nog niet, want ik heb nog niks geboekt, maar gaan doe ik zeker!!
Summa: 4 mei - Bodrum
Filiz: 11 mei - Side
Cynthia: 18 mei - Gümbet
Bloem: 19 mei - Gümbet
Dettje: 19 mei - Kusadaşı
Linda: 21 mei - Center Parcs, De Kempervennen
Crazymar: 22 mei- huisje Marmaris (werk)
Marcel: 22 mei- Kusadasi
MarMiere011: 22 mei Ortakent
Filiz: 25 mei - CP ook kempervennen
Turkije lover : - 26 mei kusadasi
Cristina: 5 juni - Eindexamenreis Side
Diamond: 6 juni - Alanya
Cynthia: 7 juni - Spanje+Portugal
Jacqueline: 10 juni - Kusadasi
Toos: 22 juni - Turgutreis
Roanna: 26 juni - Kusadasi
Crazymar: 30 juni - Marmaris
Filiz: 24 juni - Side (8 weken naar askim)
Turkije-fan - Gümbet/Bodrum of Torba
MK: 12 juli - uitgerekend
Fransijn: 21 juli - Side
Sevgilim: 25 juli - Kusadasi
Vivaturkije: 3 augustus - Alanya
Summa: 4 augustus - Bodrum
Beppie: 5 Augustus - Kusadasi
Linda: 24 augustus - Kreta
Miz-Styloow: 25 augustus - Side
Jacqueline: 29 augustus - Alanya
Bloem: 1 september - Op halve wereldreis
Diamond: 4 september - Kusadasi
Besmile: 23 september - Kemer
Cynthia: 23 September - Gumbet
ikke ben nog steeds niet helemaal wakker, gaap… en heb het koud! voel me soms net een diepvrieskip hiero. in de zomer buiten 25+ graden en binnen… een heerlijke 17 met tocht, brrrr
@Marion: ken je dat stukje van Guido Weijers(ik geloof dat het van hem is…) dat hij zich altijd van de gekke dingen afvraagt??? Zoals bij de kapper, dan krijg je zo’n kapmantel om…hij vraagt zich af hoeveel vrouwen onder die kapmantel aan zichzelf…:o :finger::o … sinds dien als de kapster met zo’n mantel komt :o :redface:
Hoor dus straks of de klik er was… gewoon een gesprekje niets bijz… ze kijken alleen naar je resultaten met die testjes en die waren goed…
@Beps: al die schreiers gaan dan allemaal rond jou gaan hangen hihihi :beef:
@Cyn: In belgië is het voor de middelbare, lagere en kleuterschool van 1/07 tot en met 31/08. Op 1 september begint de school weer. Bij hoge scholen en universiteiten en volwassenonderwijs is het vakantie van 1/07 tot en met 17/09 (soms tot 1/10). Officieel dus. Maar de zomervakantie durft al wat vroeger te beginnen meestal zo rond 25 juni ongeveer, dan moeten we alleen nog achter onze punten en zo.
Jullie hebben dan wel niet zo héél veel vakantie hé in de zomer ? Of word dat gecompenseert dan in het jaar ?
@Bloem: Ja de 21ste…maar… 4 weken trainen…elke week een toets moment en dan MOET je 80% scoren anders dan lig je er meteen uit… Geen pardon… maar ja ik heb er wel zin in en ga ervoor…
@beppie…laat je het ons weten wanneer je gebeld wordt…?!!
@cyn…klopt…de onze (zuid) begint al 30-06…maar die week daarvoor moet je alleen je boeken gaan inleveren en rapport ophalen…de week daarvoor is herkansingsweek…en de week daarvoor…toetsweek…ik totaal…hebben wij nog maar 3 weken les…
@summa…heel veel plezier in turkije met je askim…geniet er lkkr van meis!!!
@marion…94…dat is een hele mooie leeftijd idd… dan heeft de mijne nog 20 te gaan
daarna koken…eten…en dan met een vriendin de stad in…nog de laatste dingetjes halen voor vakantie…
volgende week ben ik rond deze week druk aan het pakken:D