Turkish Tea-Time deel 23 !!!

Last minute Turkije??? :lol: :lol: :lol:

@oma’s…mijn oma is een schat eerste klas…zou haar voor geen ander willen inruilen…!!

Weer bij Necker****?

Nee jammer he!!! Die actie loopt nog tot 13/05 ofzo… Dus we moeten nog flink even Neckermann en Vrij Uit boeken!!!

x

Bali… Er zijn nog zoveel plekken op de wereld die ik moet bezichtigen :smiley:

pauze

Ik weet niet wat ik aan moet trekken… Heb teveel kleding, luxe probleem.

Ik ga denk maar eens afsluiten. Moet straks al weg. Ben een beetje zenuwachtig, ditis toch wel de reden dat ik de afgelopen zes jaar tweetalig onderwijs heb gedaan… Nu het examen Engels… Naast het gewone examen VWO engels… Ben benieuwd. Als ik nu faal krijg ik dat papiertje (Certificaat dat ik English native speaker ben, dus net zo goed Engels kan als de Engelsen. Dat is mijn entreekaartje voor de Universiteiten in Engeland) niet en dat zou toch wel zonde zijn.

Tot vanavond laat allemaal!

Leerze, werkze en geniet van de zon!

sorry sev, maar denk je niet dat je je stukkie nog eventjes moet overlezen en misschien even moet herzien?? ik ken jouw oma niet, maar als je dit soort dingen wenst… be carefull what you wish 4…

en @ filiz, van 2 tot 4 naar school… ga jij dan?? ist zo belangrijk? ikke zou dan echt een dagje vrij pakken, hihihi… is die stage nu trouwens helemaal rond?

@Cristina: succes ! Ik duim voor je ! En dat kledingprobleem herken ik ook… Maar ik ga gewoon in driekwartbroek en een tshirtje, niets speciaals dus… Heeft hij ook niet gevraagd.

@Bloem: heb ik iets gewenst ? Dacht het niet hoor … ? Eventjes opnieuw lezen dan maar…

@Bloem: hmmmzz niets verkeerd gelezen hoor, toch zeker niet zo bedoeld, heb het maar verwijderd, want als jij het al verkeerd leest dan zullen er nog volgen denk ik.

@Bloem
Je zag er dus vandaag niet bepaald fris en fruitig uit! Maar te hopen dat er vandaag niets lekkers uit het plafond komt hangen dan.

@Sev
Niet teveel stressen over de examens, komt allemaal goed!

@Cris
Hopen we dan maar dat het voor een paar dagen is. Zo sneu voor J. anders, met regenweer ga je niet zo gauw een uitstapje maken, en de kinderen uit de buurt hebben de vakantie er dan al op zitten.
Lekker zeg zo’n laat examen, ben je in ieder geval goed uitgerust. SUCCES!!

@Cyn
Jammer dat het niet via N******nn is, zou lekker doortikken in de waardebonnen!!
Niet te snappen die oma’s … de moeder van mijn vader was ook zo. Had bij ieder kind een lieverdje, die konden alles bij haar gedaan krijgen, de rest van het gezin zag ze niet staan. Al was ik dan het lieverdje bij ons thuis, vond het niet eerlijk en heel vervelend voor mijn broer en zus.

@Filiz
Nog ff en je praat vloeiend turks. Wat zal Askim trots op je zijn!
Mijn oma van moeders kant was ook zo’n schat, voor ons een soort 2e moeder omdat ze vroeger bijna dagelijks bij ons thuis was.

@MK
Hadden we eigenlijk ook in de planning. Helaas kan ons knechtje geen vrij krijgen bij de baas en dan houdt alles op.

@Sev
Oma zal wss stressen door de verhuizing. Is een heel iets voor mensen op leeftijd. Die verandering en drukte kunnen ze meestal niet meer aan.

@marion, ja mijn broer is dus het lieverdje, maar die wil niet inzien dat ze zo tegen mij doet. Hij zegt dat het mijn eigen schuld is… :drugged:

ik heb een reischeque van €50 gewonnen
ook heb ik 2 ticket voor sbs 6 darts gewonnen

de reischeque is alleen niet geldig voor Bodrum waar ik van de zomer heen zal gaan. de reischeque is geldig tot 31-08-2007

@cris
Succes voor straks!!

@marion
Balen dat het knechtje geen vrij kan :crybaby: :crybaby:

@MK
Inderdaad balen maar het is niet anders. Is het grootste nadeel van een eigen bedrijf. Maar we houden het gewoon tegoed. Heel misschien eind juli en anders gewoon in oktober. Proberen wel nog een nachtje of een weekend weg te gaan nu.

Zo, ineens 20 bladzijden vooruit geschoven en dit alles samengevat door de leraar in 1 blz + 12 oefenblaadjes met tekeningen jihaaa :smiley:

Goedenmorgen allen…

Ikke is weer terug en krijg in de middag officieel te horen of het door gaat. Officieus zeiden de dame en heer bij het einde van het gesprek: Tot de 21ste,… dussss ik ben er door denk ik…verwacht ik…maar zeker pas na het telefoontje

Heb niet/bijna niet bijgelezen, succes zij die examens moeten doen
Schoonouders heb ik niet meer, zijn daar waar ik ze vaak heen verwenst heb. Maar mis mn schoonvader wel erg…Die was heeel lief

Nou goed…ga weer van de zon genieten zo