Turkish Tea-Time deel 23 !!!

MK: rust lekker uit en slaapze alvast!

Viva: jij ook weltruste.

Opa en oma zijn… Ik geloof dat mijn ouders (vooral mijn paps) niet kunnen wachten. Helaas wil ik er voorlopig nog niet aan. Wel wou ik altijd pas rond mijn dertigste kinderen maar mijn ouders zijn best oud (52 en 59) en alles kan gebeuren… Bovendien weet ik dat ze er altijd zullen zijn voor mij, mijn vriend/man en een eventueel kindje, dus nu denk ik er steeds meer over om toch maar niet zo lang met kinderen te wachten.

Hoe oud was iedereen hier ongeveer?

@Cristina: In mijn geval, heel lang geleden dus: 18 jaar de eerste… en 27 jaar de tweede. :wink:

18 jaar… Zo oud ben ik nu. Ik zou het niet erg vinden om een babytje te hebben hoor :D. Lijkt me wel moeilijk op zo’n leeftijd

Hmmm…

Lijkt of iedereen weg is…

Ik ga er ook maar eens vandoor.

@ Sev: hoop dat het leren een beetje wil lukken. Success nog morgen met verder leren. Je gaat het wel halen =).

Morgen is mijn eerste officiele werkdag bij De Doelen :D. Lekker mijn vakantie naar Turkije terugverdienen. Moet morgen, zaterdag en zondag werken.

Slaap lekker allemaal, morgen alweer donderdag.

@ Toos: werkze!

buenos nootjes lieve dames,

het is maar goed dat ik nog ff kom kijken want dit had ik van zn lang zal ze leven niet meer bijgelezen gekregen 's ochtends. ben helemaal bekaf, geen momentje rust gehad, wel leuke avond gehad en heerlijk gegeten! Jullie hebben behoorlijk gekletst, en ik heb nog wel een karrevracht toe te voegen maar het komt allemaal op hetzelfde neer… sterkte en succes ermee, je vrienden kun je kiezen, je familie helaas niet…

ff wat sociaal gedrag vertronen:

@ mierre, hoestie meissie?? alles ok daaro? je moet nu toch tijd overhouden nu je niet dagelijks een bakkie doet bij je forumvriendinnetje
@ linda, ja hoe is het? alles goed, lang niet gezien hioero (of ligt dat aan mij?)
@ beps, succes met klikken morgen
@ Cris en sev, succes met leren en de toetsen en de testen enzo
@ toos, lekker aan het werk?? zit jij ook in de zorg ofzo? en kun je 's nachts op internet komen?
@ de rest, luf joe allll…mn hoofd rolt bijna van mn romp, me = tired, me go sleepy sleep sleep doen… zalig vooruitzicht dat ik strax in mn bedje duik.
morgen poging 2 voor de kapper (nu wel met afspraak idd)
truste!

Goedemorgen,

Hier nog geen zon,maar wat niet is kan nog komen.Zo weer aan het werk.

Wil iedereen succes wensen met examens,solicitatie en alle andere dingen.En allemaal een fijne dag natuurlijk

Goeiemorgen,

Het zonnetje schijnt hier al volop. Nachtdienst zit er weer op gelukkig.
@Bloem: Zit inderdaad in de zorg. Werk in een verpleeghuis op een afdeling met demente bejaarden. Kan 's nachts op internet, vannacht even gekeken of er nog wakker waren, maar iedereen lag denk ik lekker te knorren.
Ga zo voor een paar uurtjes mn bed opzoeken.
@Bep: Hoop dat het klikt vandaag, wens je in ieder geval succes.
@Cris en Sev: Succes met leren en examens
@Bloem: jij ook succes met je afspraak bij de kapper.

Voor degene doe moeten werken, werk ze, de rest een fijne dag met veel zon.

@beps
Succes met je gesprek vandaag.

Goeiemorgen allemaal !

Ik ben speciaal wat vroeger opgestaan, heb echt mn tijd nodig… Nog een kleine 100 te gaan…

@Bloem: hoe is de nieuwe toplap ? :wink: Leuk om je spaties weer te zien hihi

@Cristina: succes met je examen vandaag maar ik denk dat je al op weg bent. Ik duim voor je !

Haha, morgen moet ik als eerste mondeling examen gaan afleggen, ben vergeten vragen in welk lokaal het zou zijn :paranoid: maja, zie ik dan ook wel. Heb me speciaal eerste gezet van smorgens vroeg al, dan heb ik nog een hele dag om alwéér te moeten blokken… Ben zooooo vergeten dat ik dinsdag en woensdag een examen heb, moet maandag hele dag naar school, dinsdag ook hele dag school… Dus wanneer dat zal geleerd zijn, don’t know !

@sev
Sterkte met leren!

Dank je ! Zal het nodig hebben hihi :smiley: pffff eerst maar even op boodschap en dan erin vliegen…

:delete:

Een goede morgen allemaal!
Hier alweer een lekker zonnetje, nog maar een paar dagen genieten want volgende weer is het alweer een heel stuk minder. En laten we dan net 2 weken vakantie hebben :confused:

@Cris
Veel succes op je 1e werkdag :thumbsup: !

@Bloem
Waar ben je? Heb je je hoofd verloren :o ?

@Toos
Was wel ff wakker vannacht … was weer eens op de bank ik slaap gevallen. Ook hier nog bij gelezen maar dacht zal maar niet gaan posten op dit onchristelijke uur :smiley: .

@Sev
Oeps examens vergeten , dat wordt blokken dus het weekend. Succes ermee :paranoid: !!

mogguh…

@ marion, hiero ben ik, mn hoofd zit er nog op, maar wat was het moeilijk vanochtend! wat een ramp om op te staan… het 1e wat ze hier zeiden was ook; wat zie jij er lekker fris uit… zal zo eens een ontbijtje scoren, was kiezen… of ontbijten thuis of werk of nog een kwartiertje doorslapen…keuze was snel gemaakt.

@ sev, je kunt het weekend toch leren??? denk dat je wel zal moeten, hopelijk lukt het allemaal een beetje, toi toi toi

@ toos, truste, ben wel ietsje jaloers dat je nu mag slapen… maar ja, jij hebt je werknacht er alweer op zitten…

tot laterzzz

@Bloem: Moet werken dit weekend …

@ Beps: heeeel veel success vandaag bij het klikgesprek!!

@ Sev: ik hoef pas om half twaalf weg, deze examens worden volgens Engelse standaarden afgenomen en die schijnen het leerlingen te gunnen om uit te slapen…
Success nog met je 100 blz en de examens die je was vergeten!!

@ Bloem: niet in slaap vallen op je werk!

@ Marion: volgens mij wordt het maar een paar dagen wat minder… Daarna kunnen ook jullie van het zonnetje genieten.

:retard: GAAAP :retard:

Zo ook allemaal goeiemorgen! Ik ben weer op mijn werk aanbeland, en heb direct een boeking naar Bali in de pocket! Erg leuk!!! Maar goed, ben enorm moe, gisteravond echt heel lang liggen smsen met een oude klasgenoot van me… :stuck_out_tongue:

@Beps, als je het nog leest, ik denk het niet, maar veel succes bij het gesprek!!

@Cris, ik weet precies wat je bedoeld met zo’n oma… De mijne is er ook zo een, mijn broer doet alles goed (hij komt nooit, maar als hij komt dan is hij god) En ik doe altijd alles fout, ik ben te dik, dom, lelijk, idioot etcetc… Ook over mijn vriend is ze super negatief, en ze vind dat ik iemand in Nederland moet zoeken. Ze vind dat ik op mezelf moet gaan wonen, omdat ik mijn ouders tot last zou zijn… Nou ja allemaal van dat soort bullshit… Echt een k*twijf!

@Bloem, nog 15 dagen:biggrin: :biggrin: :biggrin:

@Viva, ja de pil gaat inderdaad ook niet van mijn no-claim af… Nou ja we zien wel!!!

X

Die oma’s ook.Ik heb met de mijne al 8 jaar geen contact mee,tis toen uit de hand gelopen en voor mij hoefde het toen niet meer.Zij wilde het later wel weer goed maken,maar daar heb ik voor bedankt.

Tsja weet je wat het is… Ik heb een muur om me heen gebouwd en het raakt mij niet meer… Maar het doet mijn moeder heel veel pijn dat haar moeder(mijn oma dus) zo rot tegen mij doet! En dat al 10 jaar!! Maar aangezien mijn moeder enigst kind is, wil ze mijn oma ook niet laten vallen, want dan heeft ze niemand meer… Snappie?? Als mijn moeder broers+zussen had gehad dan had zoo de bom gebarsten!

x

Ja ik snap het.Mijn moeder vindt het ook niet leuk dat ik geen contact meer heb met haar moeder,maar ze heeft zich erbij neergelegd en begrijpt het ook wel.

goede morgen allemaal…!!

jeetje veel gekletst gister…sorry ga het niet helemaal bij lezen…

ik hoop dat het goed gaat met iedereen…!! zo niet…beterschap :wink:

@beps…ik ben waarschijnlijk ook te laat…maar succes…

(andere die iets gaan doen…ook succes)

@sev…leerze…

@bloem…feestje geslaagd dus…dat is mooi:D

hmm…denken…

gister weer naar turkse les geweest…volgende week nog en dan beginnen de exames…haha ben eens benieuwd…

@llemaal…een fijne dag…ik moet alleen van 2 tot 4 even naar school…lkkr rustig aan dus…

xx