@MK: Dat maakt toch ook weer veel goed. Hoe is het trouwens met je. Kun je het een beetje bolwerken
Mijn schoonmoeder heeft nog nooit wat met en voor haar kleinkinderen gedaan, ze kregen met sinterklaas nog geen chocoladeletter of een paasei met de pasen, mijn ouders daar in tegen hebben die schade beperkt hoor.
die waren/zijn er nog steeds voor hun
@Viva: Inderdaad. Maar dat is het leuke en het fijne van dit forumonderdeel. Iedereen kan zijn/haar verhaal kwijt en soms helpen we elkaar, geven tips en gaan dan weer over tot de orde van de dag en komt er zo weer een ander onderwerp aan bod. Zitten niet voor niks al op het 23e deel. :nod: ![]()
Heb eigenlijk niks leuks te melden. Vannacht niks leuks meegemaakt. Ben overdag nogal eens warrig, is 's nachts 2 x zo erg. Moet constant nadenken en dat valt niet mee
haha Toos, ik heb vroeger wel eens nachtdiensten gedraaid, ik werkte toen bij de ptt als postsorteerder op de zondag op maandag nacht, om 12 uur beginnen en om 1 uur pause…om 4 uur viel ik bijna van mijn kruk af maar moest nachten draaien om aangenomen te kunnen worden voor 2 avonden per week. Vreselijk ik was dood moe…wist ik veel ik was hardstikke zwanger en dan ook nog een nacht skippen met een knul van 1 jaar overdag over de vloer…nee dat ging hem niet worden.
@Cris
Is vervelend natuurlijk maar ze doet het natuurlijk wel zichzelf aan, hoe hard het ook klinkt.
@Toos
Heb ook maar 1 kind maar hoop later nooit zo’n moeder te worden.
Werk ze vanavond … we denken aan je hoor!!!
@MK
Inderdaad niet bepaald mijn idee van een gezellige verjaardag. Ook jammer dat de kleine haar zo weinig doet, niks mooier toch om je kleinkind ff te verwennen!
@Roanna
Ze bestaan dus wel … de lieve schoonmoeders ![]()
@Viva
Begrijp je wel hoor! Op een keer is de maat vol en dan kan je niets anders meer dan voor jezelf kiezen als je er niet aan onderdoor wil gaan.
@toos
Ja het gaat nu wel weer hoor. Als ik me maar een beetje rustig houd, dan gaat het wel. Niet teveel bukken, tillen en manlief kookt dagelijks en dat zal voorlopig nog wel even duren. Morgen zit ik op 30 weken.
Mijn vriendin loopt morgen 2 weken over en er is in de verste verte nog niets te merken dat eventueel bijna gaat komen. Nu moet ze morgen naar het ziekenhuis en dan gaan ze verder bepalen wat er gaat gebeuren.
ps…ik ben zelf nu ook een schoonmoeder, maar kan met mijn schoondochter en met mijn schoonzoon goed overweg, maar heb mij zelf wel altijd in de hand …ik BEMOEI me nergens mee…voor geen goud…
egoberichtje dus
MK…doe alsjeblieft dan ook echt rustig aan…en vooral met het warme weer neem jezelf in acht.
@Toos: Dat is zo. Maakt het er allemaal niet makkelijker op.
Daarom probeer ik je een beetje op te vrolijken Toos! :lol:
By the way, zoals ik weleens vermeld heb hier, zijn wij zelf ook grootouders van 2 kleinzoons van 10 en 8 jaar. Maar wij zien ze door scheiding van onze dochter niet zoveel, omdat ze met de vader en hun nieuwe moeder naar het hoge noorden van het land zijn verhuist. Maar als ze om de 2 weken hier bij onze dochter zijn en ze komen dan ook bij ons, maken we het altijd gezellig. Ik heb me er helemaal bij deze situatie neergelegd nu. Het is nu eenmaal zo en met onze kleinkids gaat het gelukkig goed. Dusssss.
Onze dochter was nummer 9, ik denk dat het nieuwtje eraf was.
De oudste is precies 20 jaar ouder en ik denk dat ze gewoon geen zin meer heeft in zo’n kleintje.
roanna fijn te horen dat jullie de kleinkinderen nog geregeld zien, meestal is het weekend waarin ze bij hun moeder zijn erg kort, en wil jullie dochter misschien ook nog wat met de kinderen doen, en dan schieten opa en oma er meestal bij in…maar bij jullie is dat gelukkig dus niet zo
Dank je wel Roanna:lol:
@MK: Denk aan jezelf hoor.
Ik ga jullie verlaten, lekker languit op bed nog even tv kijken.
Ik denk dat er weer een hoofdje op mijn ribben drukt, want ik voel ze weer behoorlijk. Lekker liggen dat zal de kleine ook een beetje meer ruimte geven.
@toos
Sterkte vannacht!
De rest nog een prettige avond en tot morgen ![]()
Welterusten MK
zo ik ga naar dochterlief die is terug van de paarden, ik ga afnokken, meiden tot morgen…en welterusten
toos werkse meid…
mk…lekker liggen…
doei
@Viva. Juist precies. Vooral die jongste hangt erg aan mij dochter en wil haar soms niet delen om dan ook nog hier te komen. Maar eens in de zoveel tijd komen ze echt wel hier, omdat mijn dochter dat ook vind dat dat moet. Gelukkig ben ik ook makkelijk in die dingen geworden, maar als we dan samen zijn, maken we zoveel mogelijk plezier.
Truste lieve mensen. ![]()
Ik ga nog even tv kijken. Welterusten allemaal, zie jullie morgen wel weer.
Trouwens Viva,. Mijn man heeft ook 36 jaar bij de PTT als sorteerder gewerkt met een bijbaantje in de avonduren.